آدی گودریچ رنگ های گرم را در یک فروشگاه نوری فونیکس انتخاب می کند
انتشار: آذر 10، 1403
بروزرسانی: 28 خرداد 1404

آدی گودریچ رنگ های گرم را در یک فروشگاه نوری فونیکس انتخاب می کند

آدی گودریچ رنگ های گرم را در یک فروشگاه نوری فونیکس انتخاب می کند

کاشی های صورتی و اثاثیه بنفش به فضای داخلی این فروشگاه نوری در فینیکس توسط طراح لس آنجلسی Adi Goodrich جان می بخشد.

گودریچ پس از تعمیرات اساسی ویترین برند لوس فلیز، طراحی گل سرسبد میش قاب شده آریزونا را به عهده گرفت، که برای مراجع به آرت دکو مراجعه کرد.

منطقه انتظار با کاشی های دیوار صورتی و نیمکت بنفش
منطقه انتظار مشتریان در Framed Eve در فونیکس دارای کاشی های دیوار صورتی و یک نیمکت روکش بنفش است.

طراح رویکرد مشابهی را برای فونیکس در نظر گرفت - یک به روز رسانی کامل داخلی که اشکال گرد و الگوهای هندسی را در خود جای داده بود.

گودریچ گفت: "هدف من این بود که حسی از تاریخ را به فضا بیاورم و در عین حال آن را کمی غیرمنتظره نگه دارم."

یک ستون استوانه ای از جدول فروش terrazzo پشتیبانی می کند
کاشی های صورتی بیشتر ستونی استوانه ای را در بر گرفته اند که پیشخوان فروش ترازو را لنگر می اندازد

در داخل، فروشگاه با مواد نارنجی، صورتی و بنفش آغشته شده است که رنگ های گرم قفسه ها و قفسه های چوب گیلاس را تکمیل می کند.

قسمت انتظار به رنگ صورتی کاشی کاری شده است و دارای یک نیمکت بزرگ است که روی آن یک کوسن پوشیده شده با بنفش مرکباتی پوشیده شده است.

صندلی نیمکت جمع و جور با روکش بنفش
نیمکت مشاوره و مبلمان داخلی طولانی، اثاثه یا لوازم داخلی بنفش را ادامه می دهد

همین پارچه یک نیمکت 16 فوتی (پنج متری) را می پوشاند که روی دیوار تعبیه شده است، رو به روی یک جفت میز لوبیایی شکل که برای مشاوره فردی استفاده می شود.

سطوح Terrazzo مورد استفاده در سراسر فروشگاه از همکاری Concrete Collaborative\'s Night Palm x Lolita است.

عینک ها در قفسه های سفید ساده زیر نقاشی دیواری از چوب گیلاس نمایش داده می شوند
این فروشگاه شامل مجموعه ای از آینه ها در اندازه ها، اشکال و جهت های مختلف می باشد

انواع وسایل نورپردازی کروی از پایه های سقفی - به صورت جداگانه یا گروهی - آویزان می شوند یا در خطوط سه دیوارکوب بر روی دیوارها نصب می شوند.

کاشی های صورتی بیشتر در ستون های استوانه ای، از جمله ستونی که میز فروش ترازو را نگه می دارد، پوشانده شده اند، و یک فرش صورتی تیره بر روی بخش هایی از کف بتنی صیقلی گذاشته شده است.

عینک ها در قفسه های سفید ساده زیر نقاشی دیواری از چوب گیلاس نمایش داده می شوند
عینک ها در قفسه های سفید ساده زیر یک پانل دیواری از چوب گیلاس نمایش داده می شوند

محصولات میش قاب دار در قفسه های کوچک سفید و روی سکوهایی با گوشه های تخته ای پوشیده شده با شیشه نمایش داده می شوند.

بالای دیوار قفسه ها یک نقاشی دیواری چوبی به طول 25 فوت (7.6 متر) وجود دارد که گودریچ خودش طراحی کرده است.

این فروشگاه شامل آینه های بسیاری در طیف وسیعی از اشکال، اندازه ها و جهت گیری ها برای مشتریانی است که طرح ها را امتحان می کنند.

در پنجره، دو قفسه بزرگ دایره ای شکل قاب عینک را تقلید می کنند، در حالی که کاشی های بژ و مشکی یک الگوی شطرنجی را تشکیل می دهند که در سراسر بیرون کشیده شده است.

آینه دایره ای داخل قفسه بندی چوبی
اشکال دایره ای در سراسر فضا ارجاعات هنر دکو را ایجاد می کنند

گودریچ در حین به روزرسانی Los Feliz از تصویرگر کلی هیکسون کمک گرفت تا یک لوگوی دست کشیده و یک علامت کلمه برای میش قاب بندی شده «یادآور طراحی و عینک دهه 1920» ایجاد کند.

نام تجاری دوباره در جلوی وب سایت فونیکس و همچنین برای گرافیک های داخل استفاده می شود.

ویترین مغازه شامل یک جفت قفسه دایره ای شکل است که شبیه فریم عینک است
در ویترین مغازه یک جفت قفسه دایره ای شکل وجود دارد که شبیه فریم عینک است

گودریچ که به دلیل رویکرد رنگارنگ و سورئال خود به فضای داخلی شناخته شده است، قبلاً یک فروشگاه مواد غذایی در لس آنجلس و فروشگاهی را تکمیل کرده است که در فهرست طولانی بخش خرده فروشی داخلی (کوچک) جوایز Dezeen 2023 قرار داشت.

سایر فروشگاه های عینک با رنگ های پررنگ عبارتند از یک فروشگاه عینک مناسب برای کودکان در مونیخ، یک فروشگاه با تم سبز در بارسلون و یک فروشگاه در لندن که دارای مواد زیستی است.

عکاسی از اریک بنجامین.


منبع