
بروزرسانی: 28 خرداد 1404
آدی گودریچ رنگ های گرم را در یک فروشگاه نوری فونیکس انتخاب می کند
آدی گودریچ رنگ های گرم را در یک فروشگاه نوری فونیکس انتخاب می کندکاشی های صورتی و اثاثیه بنفش به فضای داخلی این فروشگاه نوری در فینیکس توسط طراح لس آنجلسی Adi Goodrich جان می بخشد.
گودریچ پس از تعمیرات اساسی ویترین برند لوس فلیز، طراحی گل سرسبد میش قاب شده آریزونا را به عهده گرفت، که برای مراجع به آرت دکو مراجعه کرد.

طراح رویکرد مشابهی را برای فونیکس در نظر گرفت - یک به روز رسانی کامل داخلی که اشکال گرد و الگوهای هندسی را در خود جای داده بود.
گودریچ گفت: "هدف من این بود که حسی از تاریخ را به فضا بیاورم و در عین حال آن را کمی غیرمنتظره نگه دارم."

در داخل، فروشگاه با مواد نارنجی، صورتی و بنفش آغشته شده است که رنگ های گرم قفسه ها و قفسه های چوب گیلاس را تکمیل می کند.
قسمت انتظار به رنگ صورتی کاشی کاری شده است و دارای یک نیمکت بزرگ است که روی آن یک کوسن پوشیده شده با بنفش مرکباتی پوشیده شده است.

همین پارچه یک نیمکت 16 فوتی (پنج متری) را می پوشاند که روی دیوار تعبیه شده است، رو به روی یک جفت میز لوبیایی شکل که برای مشاوره فردی استفاده می شود.
سطوح Terrazzo مورد استفاده در سراسر فروشگاه از همکاری Concrete Collaborative\'s Night Palm x Lolita است.

انواع وسایل نورپردازی کروی از پایه های سقفی - به صورت جداگانه یا گروهی - آویزان می شوند یا در خطوط سه دیوارکوب بر روی دیوارها نصب می شوند.
کاشی های صورتی بیشتر در ستون های استوانه ای، از جمله ستونی که میز فروش ترازو را نگه می دارد، پوشانده شده اند، و یک فرش صورتی تیره بر روی بخش هایی از کف بتنی صیقلی گذاشته شده است.

محصولات میش قاب دار در قفسه های کوچک سفید و روی سکوهایی با گوشه های تخته ای پوشیده شده با شیشه نمایش داده می شوند.
بالای دیوار قفسه ها یک نقاشی دیواری چوبی به طول 25 فوت (7.6 متر) وجود دارد که گودریچ خودش طراحی کرده است.
این فروشگاه شامل آینه های بسیاری در طیف وسیعی از اشکال، اندازه ها و جهت گیری ها برای مشتریانی است که طرح ها را امتحان می کنند.
در پنجره، دو قفسه بزرگ دایره ای شکل قاب عینک را تقلید می کنند، در حالی که کاشی های بژ و مشکی یک الگوی شطرنجی را تشکیل می دهند که در سراسر بیرون کشیده شده است.

گودریچ در حین به روزرسانی Los Feliz از تصویرگر کلی هیکسون کمک گرفت تا یک لوگوی دست کشیده و یک علامت کلمه برای میش قاب بندی شده «یادآور طراحی و عینک دهه 1920» ایجاد کند.
نام تجاری دوباره در جلوی وب سایت فونیکس و همچنین برای گرافیک های داخل استفاده می شود.

گودریچ که به دلیل رویکرد رنگارنگ و سورئال خود به فضای داخلی شناخته شده است، قبلاً یک فروشگاه مواد غذایی در لس آنجلس و فروشگاهی را تکمیل کرده است که در فهرست طولانی بخش خرده فروشی داخلی (کوچک) جوایز Dezeen 2023 قرار داشت.
سایر فروشگاه های عینک با رنگ های پررنگ عبارتند از یک فروشگاه عینک مناسب برای کودکان در مونیخ، یک فروشگاه با تم سبز در بارسلون و یک فروشگاه در لندن که دارای مواد زیستی است.
عکاسی از اریک بنجامین.
منبع