آموزش رایگان بنیاد آموزش 365 بزرگترین مرجع آموزشی رایگان | tabrizwp

آموزش رایگان بنیاد آموزش 365 بزرگترین مرجع آموزشی رایگان | tabrizwp

به عنوان مثال پرتال خبری می تواند از چند سایت داینامیک تشکیل شده باشد که هر یک امکانات خاصی چون عضو گیری، انتشار اخبار، انتشار تصاویر، نظر سنجی و … در صفحه بالا میتونید لیست نوشته های خودتون رو ببینید و برای ویرایش روی نوشته مورد نظر کلیک کنید تا وارد صفحه ویرایش بشید. قسمت تنظیمات در پوسته های مختلف متفاوت هست ولی قسمتی که در آن اشتراک دارند، بخش سفارشی سازی پوسته وردپرس هست. بعد از فعال کردن پوسته بر روی دکمه سفارشی سازی کلیک کنید تا تنظیمات پوسته نمایش داده بشه.

  • در این پارت آموزش طراحی سایت از صفر تا صد رایگان با تگ هایی مهمی مثل DIV تگ IMG و تگ A آشنا خواهید شد.
  • درواقع خرید دامنه‌های .com بسیار راحت‌تر و سریع‌تر از دامنه‌های .ir است؛ به این صورت که شما در زمان خرید هاست در هر هاستینگی، می‌توانید مشخص کنید که قصد خرید دامنه را دارید یا نه.
  • امروزه همه چیز آنلاین است حتی خرید انواع بلیط و کارت شارز سیمکارت.
  • یکی از عواملی که می‌تواند کیفیت سرویس شما را مشخص کند، کیفیت خود هاستینگ است!

حالا کافی است که نام دامنه ای که خریده اید را در آدرس بار مرورگر بزنید تا صفحه تنظیمات وردپرس باز شود. اگر با قابلیت های مرورگر های مختلف آشنایی ندارید مقاله انواع مرورگر را مطالعه کنید. بعد از اینکه وردپرس را روی هاست آپلود کردید و آن را اکسترکت کردید حالا باید دیتابیس بسازید دیتابیس با توجه به هاستینگ شما متفاوت می باشد اگر هاست شما سی پنل است مراحل ساخت آن نسبت به هاست دایرکت ادمین متفاوت خواهد بود. سرعت وب سایت شما اگر بالا باشد به گونه ای که کاربران هنگام بازدید از وب سایت منتظر لود شدن وب سایت نباشند میتواند در رفتار کاربر در وب سایت شما تاثیر بگذارد. در مرحله اول نوع سایتتان را مشخص کنید، هر نوع وب سایت امکانات مختص خود را دارد بنابراین این کار میتواند زمان کمتری از شما بگیرد. امکان کارآموزی و کارورزی رایگان دوره های عملی و کاربردی در محل موسسه و یا معرفی به سازمانها و …

قدم هفتم: نصب پوسته وردپرس

… چندماه طول کشید تا تونستم با افزونه‌های مهم وردپرس آشنا بشم و خلاصه یه سایت شیک داشته باشم. شاید اگر اون زمان یه آموزش درست و حسابی می‌دیدم، خیلی زودتر می‌تونستم پیشرفت کنم. بعد از این که سایت خود را را در وردپرس راه اندازی کردید باید به فکر ظاهر سایت تان باشید و به همین منظور باید از پوسته‌های وردپرس استفاده کنید. در صورتی که توانایی برنامه نویسی سایت را داشته باشید می‌توانید پوسته اختصاصی خود را کد نویسی کنید در غیر این صورت در زمینه وردپرس ابزار و قالب‌های آماده زیادی طراحی شده است که می‌توانید از آن‌ها به صورت رایگان و پولی استفاده کنید. این قالب‌ها از سایت‌های مرجعی مانند تم فارست (themeforest) قابل خریداری هستند. تسلط داشتن به زبان‌های برنامه نویسی وب مانند Html، Css، Java Script و PHP در این روش ضروری است.

اضافه کردن محصولات به سایت فروشگاهی

در این دوره در 3 روز و 3 قدم می توانید سایت خود را بسازید و مدیریت سایت را یاد بگیرید. فایل مربوط به پوسته وردپرس را انتخاب کرده و برروی “هم اکنون نصب کن ” کلیک کنید تا مراحل نصب پوسته به پایان آموزش طراحی سایت در تبریز برسد. بعد از انتخاب پوسته با کلیک بر روی “نصب” نصب پوسته انجام شده و میتوانید در صفحه پوسته ها فعال کنید. در این صفحه، پوسته های نصب شده در سایت شما نمایش داده میشود که اولین پوسته سمت راست، همان پوسته فعال در سایت شماست. برای فعال سازی پوسته های دیگه، میتونید روی دکمه “فعال کردن” در روی کادر پوسته ها کلیک کنید. توجه داشته باشید که اکثر پوسته ها در این سایت به زبان انگلیسی هستند و نیاز به فارسی سازی و گاها راستچین کردن دارند.

موثرترین راه کسب مهارت حرفه ای در طراحی سایت چیست؟

تفاوف بین نوشته و برگه در اینه که برگه ها به صورت ثابت تعریف میشن و دسته بندی ندارند و هدف از اونها ایجاد صفحاتی مثل “درباره ما” ،”تماس با ما”، “معرفی یک محصول” و .. بر روی دکمه “بارگذاری پوسته ” (در کنار عنوان صفحه افزودن پوسته) در تصویر قبلی، کلیک کنید تا فرم بارگذاری پوسته برای شما نمایش داده شود. توجه داشته باشید که هر پوسته ای امکانات متفاوتی داره و ممکنه تنظیمات بسیار ساده و یا بسیار پیچیده داشته باشه. معمولا در کنار پوسته هایی با تنظیمات پیچیده یک فایل راهنمای نصب و تنظیمات قرار داده میشه. بعد از نصب موفق افزونه به شما اطلاع داده میشه و شما باید افزونه رو فعال کنید. بعد از فعال کردن افزونه گزینه ای در منو سمت چپ افزونه اضافه میشه که میتونید از اونجا تنظیمات لازم رو انجام بدید.

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس