انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۲ مشاوره | darsjet

انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای حدود 80 درصد داوطلبان کنکور انسانی اهمیتی به اندازه انتخاب رشته انتخاب رشته درس جت کنکور سراسری دارد. برخلاف روند چند سال گذشته در بدون آزمون کردن رشته محل های دانشگاه آزاد، هنوز تمامی رشته محل های دانشگاه های معتبر آزاد تنها از طریق کنکور سراسری دانشجو می گیرند و رقابت بین داوطلبان متقاضی این رشته ها تنها از طریق ماراتن سنگین کنکور سراسری انجام می گیرد. ۳) لازم به ذکر است که ظرفیت پذیرش دانش آموز برای هر مشاور محدود است تا مشاور بتواند وقت کافی برای هر داوطلب در نظر بگیرد. بنابراین در صورت ثبت نام تعداد مشخصی از دانش آموزان، ظرفیت تکمیل شده و امکان ثبت نام تعداد داوطلبان بیشتری برای آن مشاور وجود ندارد. لازم به ذکر است که فقط اولین اظهارات شما درباره علت انصراف، معیار ما برای بازگشت یا عدم بازگشت هزینه خواهد بود و بیان هر گونه علت دیگری پس از آن یا کتمان اظهارات اولیه قابل قبول نمی باشد.

  • مزیت این روش صرفه جویی در زمان شماست که در اسرع وقت می توانید بهترین لیست انتخاب رشته را داشته باشید.
  • این سهمیه به افرادی تعلق می‌گیرد که از سهمیه‌های خاص همچون سهمیه ایثارگران، سهمیه جانبازان و خانواده شهدا است.
  • راهبرد بهت کمک میکنه که بدونی قراره در طی این مسیر از چه ایستگاه هایی عبور کنی.

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ✅ 50 انتخاب بعدی خود را کد رشته محل هایی قرار دهید که احتمال می دهید اگر خوش شانس باشید در آن رشته ها قبول خواهید شد. با به دقت بررسی کردن و تحلیل درست مندرجات کارنامه، توجه به سهمیه ها، چینش منطقی و توجه به علایق و استعداد شخصی، می توان به یک انتخاب رشته مطلوب دست یافت. بنابر اطلاعات فوق، آنچه در انتخاب رشته تاثیر گذار بوده و بر اساس آن انجام می شود، رتبه در سهمیه داوطلب است نه رتبه کشوری. در این بخش اطلاعات شخصی که در هنگام نام نویسی، ثبت نموده اید برای شما به نمایش در می آید که باید به دقت موارد مذکور را چک کنید تا در صورت مغایرت مطابق با نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش اقدام به ویرایش آن ها نمایید.

زمان انتخاب رشته کنکور انسانی 1402

انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۲ مشاوره | darsjet

نرم افزار 3گام یک آزمون استعداد سنجش تحصیلی و شغلی نیز دارد که توصیه می شود در آن شرکت کنید و پیشنهادهای نرم افزار را نیز مورد بررسی قرار دهید. داوطلبان در مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری سال 1402امکان انتخاب 150 کد رشته محل را دارند. در وهله اول از عوامل مهم و اثر گذار در انتخاب رشته کنکور سراسری مانند در نظر گرفتن میزان علاقه به رشته محل ها و همچنین آینده شغلی آن غافل نشوید (سعی کنید در مرحله انتخاب رشته تمامی موارد تاثیرگذار در انتخاب رشته را مورد بررسی قرار دهید). پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور سال 1402و آگاهی از تمامی موارد مربوط به انتخاب رشته و نحوه قبولی در رشته ها ، ظرفیت ها کد رشته ها و…  بدون در نظر گرفتن تراز و رتبه ، رشته های مورد علاقه خود را جدا کنید و در دفترچه ای یادداشت نمایید.

دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 1402 مدتی پس از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری منتشر می شود. چون لازمه ابعاد مختلف شخصیت، هوش و استعداد دانش آموز به کلی مورد بررسی قرار بگیره؛ و در این صورته که احتمال اینکه تعیین رشته درستی داشته باشیم افزایش پیدا می‌کنه. آخرین گام دانش آموزان برای ورود به دانشگاه، انتخاب رشته کنکور سراسری است و از نظر بسیاری ازمشاوران تحصیلی مهم ترین گام نیز همین انتخاب رشته کنکور محسوب می‎شود.

خدمت مشاوره

برای دانش آموزان 5 تنوع درسی در روزهای مدرسه شامل سه درس تخصصی و دو درس عمومی پیشنهاد می شود. و در روزهای تعطیل 6 تنوع درسی شامل 4 درس تخصصی و دو درس عمومی پیشنهاد مشاورین ما است. تنوع درسی بسته به زیرگروهی است که شما علاقمند به تحصیل در یکی از  رشته های آن هستید. در ادامه آموزش برنامه ریزی برای کنکور انسانی از صفر تا صد توضیح داده شده است.

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس