بازسازی اداری بازسازی ساختمان اداری 1401 هیرادانا | amosarchitecture

سایت پروژه، محدودیت بزرگی برای طراحی محسوب می‌شد و پلان خطی را به آن تحمیل می‌کرد. با این وجود، تلاش‌های بخصوصی برای خلق فضاهای غیرخطی و غیرتکراری در آن صورت گرفت که الزاما از الگوی خطی مورد انتظار پیروی نمی‌کردند. مجموعه اداری در اختیار چند شرکت بین المللی از جمله بی ای تی است. محیط های اداری باید با فعالیت هایی که در آن انجام می شود هم خوانی داشته باشد. کارهای نیازمند به تمرکز بالا باید در فضاهای آرام انجام شود و مشاغل نیازمند تعامل در فضای بازتر و پر سر و صدا تر هم به خوبی انجام می شوند.

لیست دسته بندی

دفتر مرکزی در بالا ترین طبقه ساختمان بین المللی کیانلیما در پکن قرار گرفته است. فضایی با ارتفاع 7 متر که کاملا برای طراحی یک فضای اداری ایده آل ، مناسب بوده است. طراحی داخلی ساختمان اداری فنجی به مدت چهار ماه مورد بررسی و بهسازی قرار گرفت. فضایی که درآن بین کار و تفریح تعادل برقرار شده است، نتیجه ی تفکیک فضایی بین فضاهای متنوع یاد شده است. روزهای گرم تابستان و روشن کردن بی امان سیستم های سرمایشی در محیط کار اجتناب ناپذیر است.

ابعاد این مجله خبری معماری و ساختمان آموس نیز با توجه به ظرفیت ساختمان و نوع فعالیت ها تعیین می شود. در ابتدا باید تمامی فضاهای مورد نیاز کارفرما را به تفکیک متراژ و موقعیت قرارگیری تقسیم بندی کنیم. از کارفرما بپرسیم که دقیقا به چند فضای مجزا نیاز دارد و میخواهد این موقعیت ها به چه شکلی باشد. و از همه مهمتر اینکه بدانیم در هر کدام از این موقعیت ها چه کسانی قرار است قرار بگیرند. به عنوان مثال طراحی محلی که منشی قرار دارد با طراحی اتاق کنفرانس از جهت میزان نورپردازی و طرح دیوارها و در کل دکوراسیون چیدمان بسیار متفاوت می باشد. ارتباط بین آجر به عنوان یک مصالح ساختمانی سنتی و دنیای پیشرفته الکترونیکی، به یک واسطه نیاز دارد و این پروژه سعی دارد این مسئله را برطرف کند.

http://barbarietehran.ir

ساختمان های اداری باید یک تفاوت خاص با سایر ساختمان ها داشته باشند بنابراین بهتر است که در نمای آن ها از یک المان خاص استفاده شود. این المان می تواند یک مفهوم را در بر داشته باشد و در عین حال با سایر اجزای ساختمان در هماهنگی و تطابق باشد. چنانچه بنا به گفته آنها امروزه علاوه بر مزیتهایی که طراحی سبز و پایدار در حفظ انرژی به دنبال داشته است.

  • چنانچه کیفیت و بازدهی کاری کارکنان یک ساختمان سبز اداری به دلیل سطح روحی و احساس تندرستی بالای ناشی از محیط کاری معتدل، به مراتب افزون بر یک ساختمان اداری معمولی است.
  • با توجه به سیستم رتبه بندی گرین استار و همچنین گواهینامه پلاتین LEED، ساختمان پیکسل موفق به کسب نمره 100 شده است.
  • طراحی فضایی زیبا و کاربردی احساس بهتری در محیط کار به ما منتقل می‌کند.
  • البته قبل از انجام این کار باید حتما با مشاوره و کارشناس صحبت کنید.
  • شاید تصور کنید نمایی که بخش تجاری ساختمان نشان می‌دهد کافیست و دیگر نیازی نیست که برای نمای قسمت اداری آن هزینه کنید.
  • ساختمان اداری غرب چهار توسط دفتر معماری BKLS مبتنی بر معماری مونیخی با متر مربع متشکل از دفتر و مناطق خرده فروشی جدید طراحی شده است.

ویژگی برجسته Genzyme آتریوم بالای 12 طبقه آن است که تا 75٪ در ساختمان نور طبیعی ایجاد می کند و از طریق هواکش هوای داخل را تازه می کند. تعداد زیادی پنل های آینه ای آویزان، نور حاصل از آتریوم را منعکس می کنند تا در کل ساختمان انتشار پیدا کند. بتن به دلیل کاربردهای مختلف و جرم گرمایی زیاد در این ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین از آب باران در بام سبز ساختمان برای برجهای خنک و تبخیر استفاده می شود.

هزینه نمای ساختمان اداری

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس