حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز

این برای شما انعطاف‌پذیری و کارایی را از نظر ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری داده‌های چندرسانه‌ای فراهم می‌کند. دی وی دی رایتر اینترنال کامپیوتر با برندهای مختلف موجود است. من یک dvd ویندوز در داخل dvd drive قرار دادم برای نصب ویندوز بعد به دلیل اینکه موس کار نمی کرد قبل دکمه install کامپیوتر را خاموش کردم.

  • خوشبختانه در بسیاری از مواقع امکان تعمیر دی وی دی رام کامپیوتر وجود دارد.
  • اگر شما هم بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود DVD Writer دارید حتماً تا به حال با مشکلات آن روبرو شده اید.
  • همچنین گاهی اوقات ضعف دی وی دی رام در خواندن دیسک ها، با تمیز کردن و یا تعویض لنز حل می شود.
  • دی وی دی رایتر نوری چیست؟
    بعد از مطالعه مشخصات درایو اکسترنال شاید برای شما سؤال به وجود بیاید که درایو نوری اینترنال چیست؟
     برای پاسخ به این سوال، باید به‌طور دقیق با فیزیک این درایوها آشنا شویم.
  • حال که با دو مفهوم ” درایو نوری ” و ” درایو اکسترنال ” آشنا شدید به راحتی می‌توانید حدس بزنید که درایو نوری اکسترنال چیست.
  • بافر دی وی دی رایتر حین کار همواره باید پر از اطلاعات باشه تا درایو نوری یا همون دی وی دی رایتر بدون وقفه به کار خودش ادامه بده .

خرابی موتور، لنز و یا سوختن دی وی دی رام می تواند از مهمترین دلایل تعویض دی وی دی رام کامپیوتر لنوو باشد. گونه های مختلف external dvd writer ، احتیاجی به هیچ گونه منبع تغذیه ای به جز ، برق خود لپ تاپ نمی باشد. این درایوها  برای متصل شدن به سیستم ، 2 کانکتور ارتباطی یو اس بی طراحی شده است که از طریق آن دی وی دی پلیر به سیستم وصل می شود و شروع به کار می کند.

گاهی وقت‌ها با این که از یک DVD بسیار سالم نیز استفاده می‌کنیم ولی دستگاه DVD PLAYER قادر نیست که آن را پخش کند. در این مواقع معمولا مشکل از اتصالات است و بهتر است اتصالات کابلی DVD PLAYER را کنترل کنیم. اگر تسمه را تعویض کنید به احتمال زیاد مشکلتان حل می شود ولی اگر نشد خود موتور ایراد پیدا کرده است که آن را هم ابتدا با اسپری تمیز کنید اگر نشد باید تعویض گردد. در مورد مشکل دوم ، به مرور زمان گرد و غبار باعث کند شدن موتور میشود که اگر به موقع رسیدگی کنید می توانید موتور را دوباره به کار بیاندازید.

تعمیر درب دی وی دی رایتر کامپیوتر و تمیز کردن لنز آن

همچنین، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در دی وی دی رایتر اینترنال بالاتر است. – قیمت رایتر اینترنال نسبت به نمونه مشابه اکسترنال بسیارمقرون به صرفه‌تر است. – طول عمر دی وی دی رایتر اینترنال نسبت به نمونه اکسترنال آن بیشتر است. CD-R/CD-RW ، درایوی نوری است که معمولا به نام سی دی رایتر ، سی دی رکوردر یا سی دی برنر نیز شناخته می شود . منظور از RW ، قابلیت بازنویسی اطلاعات روی سی دی یا دی وی دی است .

سی دی فتوشاپ کالکشن 2019

مجموعه افق انواع دی وی دی رایتر را با گارانتی معتبر IranFSO به مدت زمان 6 و 12 و 18 ماه ارائه می دهد و همچنین 7 روز مهلت تست کالا در نظر گرفته است. اگر کابل‌ها هیچ گونه مشکل و قطعی نداشتند، مطمئن شوید که برق به داخل دستگاه DVD PLAYER می‌رسد و سپس منبع خروجی DVD PLAYER را یک مرتبه خارج و مجدد وصل کنید. گاهی مشکل کابل‌های ورودی و خروجی با یک مرتبه قطع و وصل کردن به دستگاه کاملا حل شد و دستگاه به خوبی کار خواهد کرد. اگر هنگامی که دستگاه DVD PLAYER شما مشغول کار کردن است و سر و صدای زیادی از خود تولید می‌کند. این مشکل می‌تواند مربوط به واحد‌های READ و یا WRITE آن باشد.