خرید کتاب های کمک درسی کلاس اول ابتدایی + تخفیف ویژه فرآموز | ketabko

این کتاب تالیف محمد برجی اصفهانی و هادی عزیززاده است. این کتاب تالیف سیده نجمه حسینی است و شامل درسنامه و نمونه سوال تشریحی است. این کتاب تالیف گلزار فرهادی و مرجان ده حقی است و شامل درسنامه و نمونه سوال تشریحی است. این کتاب تالیف محمدرضا فاتحی نسب است و شامل درسنامه و نمونه سوال تشریحی است. این کتاب تالیف سمانه نومیری است و شامل درسنامه و نمونه سوال تشریحی است.

این دغدغه در سال‌های بعدی دبستان تبدیل به روخوانی و روان‌خوانی کودکان می‌شود. در دسته‌بندی کتاب کمک درسی فارسی دبستان شما می‌توانید بهترین کتاب‌ها برای تقویت کودکان دبستانی برای این منظور تهیه کنید. علاوه‌براین خرید کتاب رنگ آمیزی نیز کمک شایانی برای تقویت مهارت دست‌ورزی کودکان می‌کند. استفاده از کتاب‌های کمک درسی یکی از بهترین روش‌ها برای تقویت پایه تحصیلی کودکان است. اما متاسفانه امروزه حجم کتاب‌های کمک آموزشی که به توضیح صرف مسائل درسی پرداخته، زیاد شده است و این موضوع باعث خستگی دانش‌آموزان از تحصیل می‌شود.

سوم ابتدایی

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کتابکو می باشد. کتاب دارای بخش‌هایی شامل خلاصه‌ی درس با درج کلمه‌های مهم_خلاصه‌ی درس با جا‌های خالی کلمه‌های مهم – جدول کلمه‌های استثنایی ( مهم و عربی) _املای گروهی و چهار فعالیت مهم برای هر درس است. استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

خرید کتاب های کمک درسی کلاس اول ابتدایی + تخفیف ویژه فرآموز | ketabko

ضمنا ارسال کتاب برای شهر تهران به صورت اکسپرس و رایگان میباشد. همچنین ارسال سفارشات برای دوستانی که در خارجج از شهر تهران زندگی می کنند به صورت پست سفارشی و پیشتاز صورت می پذیرد. لازم به ذکر است علاوه بر کتاب‌های کمک درسی مقطع اول دبستان، می‌توانید مجموعه دی وی دی‌های همه درسام را نیز برای فرزندانتان تهیه کنید تا با استفاده از آن یکی از جدیدترین شیوه‌های آموزش را تجربه کنند.

  • کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکیو دانلود کتاب صوتیاست که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند.
  • این کتاب تالیف حامد شریفیان است و شامل درسنامه، تست و نمونه سوال تشریحی است.
  • با این وجود می‌توان در سال‌های پیش‌رو با همکاری خانواده‌ و مدارس و به کمک ابزارها و منابع کمک‌درسی این کمبودها را تا حد زیادی جبران کرد.
  • حال بعد از گذشت یک دهه به این فکر افتاده ایم که فروشگاه مجازی بصورت حرفه ای راه اندازی کنیم تا بتوانیم در سراسر کشور عزیزمون سرویس و خدمات درجه یک ارائه دهیم.
هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ادامه مطلب وب سایت خود باشید.

کتاب‌های کمک آموزشی بسیار مناسب و مفید برای تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دبیرستان هستند. حال بعد از گذشت یک دهه به این فکر افتاده ایم که فروشگاه مجازی بصورت حرفه ای راه اندازی کنیم تا بتوانیم در سراسر کشور عزیزمون سرویس و خدمات درجه یک ارائه دهیم. در سال‌های اخیر به دلیل آموزش غیرحضوری، وجود نواقص یا اشتباهاتی در نحوه یادگیری دانش‌آموزان، موجب نگرانی بسیاری از خانواده‌ها شده‌است. این موضوع به ویژه در مورد دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی که در حال یادگیری مفاهیم پایه هستند، نگرانی‌های بیشتری را به همراه داشته است. با این وجود می‌توان در سال‌های پیش‌رو با همکاری خانواده‌ و مدارس و به کمک ابزارها و منابع کمک‌درسی این کمبودها را تا حد زیادی جبران کرد.

کتاب کار فارسی سوم دبستان