دانلود pdf آموزش تعمیر پکیج پکیج کار | parsepackage

شما می‌توانید پس از گذراندن دوره‌های تخصصی تعمیرات پکیج در آموزشگاه فن آموزان و قبولی در آزمون، مدرک بین‌المللی و رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای را دریافت کنید. با داشتن این مدرک ورود به بازارکار راحت است و همچنین امکان مهاجرت شغلی به کشورهای دیگر نیز وجود دارد. آیا پنل پکیج شما چیزی نشان نمی دهد ؟ آیا چراغ های برق پکیج خاموش هستند؟ به صفحه پنل پکیج خود نگاهی بیندازید. در صورت دریافت برق کافی، پنل باید به درستی کار کند و گزینه های کنترل را نمایش دهد.

علت گرم نکردن پکیج دیواری چیست؟

دانلود pdf آموزش تعمیر پکیج پکیج کار | parsepackage

ما برای افراد شاغل یک دوره ی جداگانه در نظرگرفته ایم که بتوانند در روزهای تعطیل و آخرهفته ها در آن شرکت کنند. تضمینی بودن آموزش به این منظور است که شما در صورت عدم یادگیری میتوانید به صورت رایگان در دوره های بعدی شرکت کنید. برای اینکه بتوانید یک دستگاه پکیج رو نصب یا تعمیر کنید باید بدونید که چطور میتوان یک دستگاه رو اصولی راه اندازی یا جمع آوری کرد.

دوره آموزش رایگان نصب پکیج دیواری موبیست

اگر پکیج شما به تازگی نصب شده است، ممکن است نشتی ناشی از نصب اشتباه باشد. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، نشتی شایع ترین علت افت فشار پکیج است. اگر سیستم شما بسیار قدیمی باشد، احتمال اینکه اتصالات ضعیف شده باشند وجود دارد که همین می تواند باعث بروز نشتی جدیدی شود. در حالت عادی، در پکیج گازی هنگام گرم کردن، شیر گاز باز شده و مقدار کمی گاز را از طریق “افشانه های” کوچکی به داخل محفظه احتراق مهر و موم شده رها می کند. سپس این گاز توسط پیلوت مشتعل می شود و شعله های افشانه یک “مبدل حرارتی” را گرم می کند.

همانطور که اشاره شد دوره تعمیرات پکیج دیواری از پرطرفدار ترین دوره های فنی در آموزشگاه بوده و جزو پردرآمد ترین مشاغل فنی است. هر چند که رقابت در بازارکار تعمیرات پکیج گسترده است اما افرادی که مسلط به این حرفه هستند همیشه یک سر و گردن از سایر رقبا بالا‌تر هستند. ارائه تخفیف به هنرجویان نیازمند که به‌خاطر مشکلات اقتصادی نمی‌توانند شهریه کامل را بپردازند، از دیگر مزایای آموزشگاه فنی دانش تأسیسات محسوب می‌شود. فراهم کردن محیط آموزشی مناسب برای دروس تئوری و عملی، استفاده از روش‌های آموزشی به‌روز و کاربردی، بهره‌گیری از اساتید متخصص، برگزاری دوره‌های متنوع در زمینه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و …

  • شما به عنوان یک تعمیرکار بایستی به سرعت عیب دستگاه را شناسایی کنید و بهترین و مقرون به صرفه ترین راه حل را برای رفع مشکل به مشتری پیشنهاد دهید.
  • این مجموعه در سال 1392 با دریافت مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت خود را آغاز نموده و تاکنون توانسته نیروی‌ کار ماهر فراوانی را به بازار کار معرفی کند.
  • وظیفه پمپ سیرکولاتور، گردش و چرخش آب در لوله ها می باشد که این پمپ در مدار آب گرمایش جهت سیر لوله آب قرار می‌گیرد و در فشار آب مصرفی تاثیری ندارد.
  • برای اجرای ویدیوها نیاز به کامپیوتر خانگی و یا لپ تاپ هایی هست که دارای سیستم عامل ویندوز 7 نمایندگی آریستون در کرج به بالا هستند.
  • دوره آموزش تعمیرات پکیج برای علاقه مندان به کارهای فنی، تعمیرات انواع قطعات و تعویض و راه اندازی یک سیستم، مشاغل تاسیساتی و حتی فروش پکیج مناسب می باشد.
این دوره با تدریس مدرسان با تجربه و مجهز به تجهیزات و امکانات لازم برگزار می‌شود. همچنین در این دوره آموزشی، روش‌های تعمیر پکیج‌های دیواری، تعمیر قطعات الکتریکی و الکترونیکی پکیج و همچنین راهکارهای نگهداری پکیج‌های دیواری به صورت کاربردی آموزش داده می‌شوند. این دوره با استفاده از تجهیزات و امکانات لازم و تدریس توسط اساتید مجرب و کارآزموده برگزار می‌شود.

میباشد که در این فصل یکبار برای همیشه با مفاهیم عمیق و کاربردی تعمیرات آشنا خواهید شد.