راهنمای جامع خرید لپ تاپ گیمینگ میان‌ رده پاییز ۱۴۰۱ | behtarin-laptop

راهنمای جامع خرید لپ تاپ گیمینگ میان‌ رده پاییز ۱۴۰۱ | behtarin-laptop

این مدل از لپ تاپ گیمینگ ایسوس جز دستگاه‌های رده بالای این کمپانی به حساب می‌آید. طراحی دستگاه همانند مدل‌های قبلی است و به لطف استفاده از مواد اولیه سبک، حمل دستگاه آسان و بدون دردسر است. این محصول مجهز به رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 است که به شما این امکان را می‌دهد بازی‌های سنگین را بدون دردسر با سرعت زیاد اجرا کنید. لپ تاپ گیمینگ ROG Strix G512LW ایسوس محصولی با طراحی زیبا و منحصر به فرد و امکانات ویژه برای بازی کردن است.

سلام خدمت شما کاربر گرامی سایت رایااستور، من محمد ترکاشوند هستم و امروز توی این مقاله میخوام بهتون بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس رو معرفی کنم. پردازنده گرافیکی مجتمع اینتل با نام Intel® HD Graphics 520 که میتواند تا مقدار زیادی کارهای گرافیکی سیستم را بدون نیاز به کارتهای گران قیمت و پر مصرف تامین کند و تا رزلوشن ۴K خروجی تصویر بر روی نمایشگرهای دیگر بدهد. همچنین فناوری NVIDIA G-SYNC بکار رفته در نمایشگر لپ تاپ ایسوس ASUS ROG STRIX GL502 لگ‌ها و مکث‌های نرخ فریم هایی که معمولا در V-Sync با آن مواجه می‌شوید را از بین می برد.

ایسوس باریک ترین لپ تاپ مجهز به کارت گرافیک GTX1060/70 دنیا را معرفی کرد

در حال حاضر، آخرین قیمت این لپ تاپ در بازارهای کشورمان، در حدود ۷۲ میلیون تومان راهنمای خرید لپ تاپ است. اگر گیمر حرفه‌ای هستید یا برای پردازش‌های سنگین و ویرایش‌های ویدئویی خود به دنبال لپ تاپ مناسب می‌گردید، حتماً با لپ تاپ های ROG ایسوس آشنایی دارید. بهترین لپ تاپ های راگ ایسوس برای افرادی طراحی شده که قصد پیروزی در بازی‌های سطح بالا و رقابتی را دارند، هر چند دیگر افراد نیز با داشتن آن سرعت و کیفیتی مثال زدنی را تجربه خواهند کرد. پاسخ به این سوال که هر لپ تاپ چه توانی برای اجرای بازی‌ها دارد کمی چالش برانگیز است. طراحی لپ تاپ یکی دیگر از مواردی است که هنگام خرید لپ تاپ باید به آن توجه کنید.

  • همچنین این نمایشگر مجهز به یک روکش مات است در نتیجه پس از استفاده طولانی مدت از لپ تاپ چشم شما به هیچ عنوان خسته نمی‌شود.
  • انتخاب بسیار مناسبی برای گیمرهای حرفه‌ای است که در حوزه گیمینگ فعالیت می‌نمایند.
  • بهترین لپ تاپ های راگ ایسوس، بیشتر از همه به‌خاطر طراحی متفاوت و همچنین بهره‌مندی از قطعات قدرتمند خود شناخته شده‌اند.
  • احتمالاً وقتی به دوستانتان بگویید قصد خرید لپ‌تاپ برای بازی دارید، با نظر کارشناسانه‌ی آن‌ها مواجه می‌شوید.
این موضوع آنچنان برای این برند تایوانی اهمیت داشته که باعث شده این شرکت قطعات پردازشی و اصلی لپ تاپ سری راگ ایسوس به نوعی دستچین شده و تست شده هستند. این امر در کنار طراحی و تولید مادربرد توسط خود ایسوس نهایتا منجر به بهبود کارایی و عملکرد دستگاه می شود. دلیل این موضوع، اوج گرفتن محبوبیت بازی های کامپیوتری و افزایش روز افزون اشتیاق نسل های جوان و نوجوان از این سرگرمی جذاب بوده که باعث شده بازار لپ تاپ های گیمینگ بیش از پیش محبوبیت پیدا کند. ایسوس نیز با علم به این مسئله، در سالیان اخیر با برند ROG و TUF سعی کرده تا سهم خوبی از این بازار را در دست بگیرد. در ادامه می‌خواهیم بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ بازار ایران را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی کنیم.

راهنمای خرید بهترین هارد دیسک بازی | هارد اینترنال گیمینگ