سئو چیست؟ راهنمای کامل SEO رادزاد

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات و مشاوره سئو می توانید از طریق سایت سئوکار با ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات سئو به وب سایت شرکت سئوکار مراجعه نمایید. در صفحه نتایج بعضی از کوئری‌های جستجو، اگر هیچ صفحه دیگری به جز شما از اسکیما استفاده نکرده باشید، احتمال افزایش نرخ کلیک لینک‌های شما افزایش پیدا می‌کند.

Content Marketing (بازاریابی محتوایی)چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

تولید محتوا چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟ اکثر افراد از بلاگ متنی به عنوان محتوا یاد می‌کنند. درحالی که این نظریه به طور کامل صحیح نیست و محتوا یک صفحه می‌تواند شامل متن، تصویر، فیلم و پادکست است که برای راهنمایی کاربران در سایت قرار می‌گیرد. به عنوان مثال در حوزه سئو سایت، یک مقاله جامع به نام “سئو چیست” داریم که به تمامی مباحث سئو پرداخته است. حوزه سئو شامل زیرشاخه‌هایی همچون، آموزش سئو، خدمات سئو، استراتژی سئو، سئو داخلی، سئو خارجی، سئو محلی، سئو تکنیکال، لینک‌سازی و… می‌شود. برای هر کدام از این زیرشاخه‌ها نیز یک محتوای جامع و کامل تولید می‌کنیم.

Google Trends چیست و چگونه برای سئو‌ی بهتر از آن استفاده کنیم؟

پس در لینک‌سازی از یک صفحه به صفحات دیگر می‌بایست دقت کافی داشته باشید و حتما طبق استراتژی اقدام به این کار نمایید. به عنوان یک صفحه که گوگل در نتایج SERP به کاربران نمایش می‌دهد، متاتایتل می‌گویند. درصورتی که پلتفرم سایت شما از نوع وردپرسی است، می‌توانید این قسمت را با استفاده از افزونه یوست مدیریت کنید، در غیراینصورت از برنامه‌نویس کمک بگیرید و به گوگل بگویید که چه عنوانی به کاربران نمایش دهد. به تکنیک‌های کلاه سیاه که هنوز موتورهای جستجو متوجه آن نشدند، سئو کلاه خاکستری می‌گویند.

  • در اکثر ابزارها، مقدار دشواری کلمه کلیدی در کسب رتبه در مقیاسی از 0 تا 100 نشان داده می‌شود.
  • این دوره یک گروه تلگرامی ویژه دارد که شما در آن می‌توانید با استادیارها و دیگر دانشجویان در ارتباط باشید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.
  • مهم نیست که محصول یا سرویسی را ارائه میدهید یا اینکه وبلاگ نویس هستید، سئو برای صاحبین سایت ها یک ضرورت است.
سئو چیست؟ راهنمای کامل SEO رادزاد

یا شاید هم شبیه یک مسابقه بوکس بین چندین متخصص سئو که داورشم خود گوگله. مسابقه بوکسی که بر خلاف روال معمول، بیشتر از دو مبارزه‌گر داره و هیچ وقت هم تموم نمیشه. درسته که سئو فقط به گوگل مربوط نمیشه و برای همه موتور های جستجو موضوعیت داره اما خب قسمت عمده سرچ ما ایرانی ها در گوگله.

سئو داخلی (On-Page SEO)

یاهو از اولین پیشگامان شکل گیری سئو سایت است که در سال‌های ابتدایی دهه نود میلادی و در حدود 1994 صفحات سایت‌های مختلف را ایندکس کرد. سئو فنی یا تکنیکال به بهترین شکل وضعیت کدهای سایت شما را بررسی میکند. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم قبل از یادگیری سئو کمی طراحی سایت و کدنویسی را بلد باشید. اگر بخواهیم یک تعریف کلی از سئو فنی به شما ارائه بدهیم می‌توانیم بگوییم؛ تمامی اقداماتی که برای بهبود مشکلات فنی سایت مطابق با الگوریتم‌های گوگل انجام می‌شود سئو فنی نامیده می‌شود. توجه به واکنش گرا بودن سایت، بررسی کدها و مشکلات مربوط به ایندکس نشدن صفحات در سئو فنی بررسی می‌شود.

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس