ساختار اصلی لویی ویتون به صورت پشته ای از جعبه های چمدان مبدل شده است

ساختار اصلی لویی ویتون به صورت پشته ای از جعبه های چمدان مبدل شده است

به عنوان بخشی از بازسازی چند ساله فروشگاه شاخص خود در نیویورک، برند مد لویی ویتون ساختمان خود را با نمای “چمدان” پنهان کرد و به یک فروشگاه موقت با مجسمه های طراحی شده توسط OMA نقل مکان کرد.


لویی ویتون پرچمدار خود را در خیابان 57 شرقی و خیابان پنجم با نمایی طراحی شده از جعبه های امضای برند پوشانده است، در حالی که به طور همزمان یک مکان موقت در گوشه گوشه باز می کند، با مجسمه هایی که با شریک OMA Shohei Shigematsu در لابی بالا می روند.

داربست های تنه LV
به عنوان بخشی از یک بازسازی چند ساله، لویی ویتون فروشگاه شاخص شهر نیویورک خود را با نمای چمدانی پوشانده است. عکس بالا توسط برد دیکسون است. این عکس مربوط به ریکی زهوی است

نمای چمدان که توسط تیم داخلی Louis Vuitton طراحی شده است، به طور کامل در اطراف ساخت و ساز ساختمان اصلی در شهر نیویورک در حال انجام است. به نظر می رسد شش کنده خاکستری با اندازه های مختلف در اندازه های نزولی روی هم چیده شده اند.

به گفته تیم، این طرح ادای احترام به Trianon Grey این برند است، پارچه خاکستری روشن که قدمت آن به قرن نوزدهم بازمی‌گردد.

داربست های تنه LV
برای پوشش نما از جزئیات فلزی واقعی استفاده شده است. عکس براد دیکسون

جزئیاتی مانند دستگیره ها، قفل ها، پیچ ها و سخت افزارهای نقره ای نیز در نما نمایش داده شده است، با توجه به اینکه بزرگترین دسته ها “وزن 5000 پوند” دارند.

لویی ویتون گفت: “این با جزئیات کلاسیک مترادف با تخصص لویی ویتون، از جمله دستگیره ها و قفل های امضا شده و سخت افزار نقره ای فولادی با روکش کروم برش لیزری تکمیل شده است.”

داربست های تنه LV
نما با پارچه خاکستری میراث استفاده شده توسط این برند تزئین شده است. عکس براد دیکسون

از اسکن‌های سه بعدی جعبه‌های لویی ویتون با طرف سخت واقعی برای ایجاد قفل‌ها و چفت‌ها استفاده شد و گوشه‌های فولادی با دست جوش داده شدند. این مجموعه شامل 840 میخ پرچ است که هر یک با نام لویی ویتون حکاکی شده است.

نوارهای روشن در امتداد محیط تنه قرار دارند، در حالی که نوارهای سیاه و قهوه ای نمایانگر آستر چرمی هستند.

کافه لویی ویتون
به عنوان بخشی از بازسازی، این برند مکان اصلی خود را به یک مکان موقت در نزدیکی منتقل کرده است

در حالی که ساخت و ساز در هتل اصلی در حال انجام است، این برند فعالیت های خرده فروشی خود را به یک ساختمان پنج طبقه نزدیک خیابان 57 شرقی منتقل کرده است، که دارای چهار طبقه است که با یک مغازه شکلات فروشی، پوشاک مردانه و زنانه و اولین فعالیت این برند پر شده است. اولین کافی شاپ این برند در آمریکا.

بنا به گفته تیم، معماری بیرونی و پلان طبقه داخلی ساختمان بدون تغییر باقی می‌ماند، اگرچه اکنون در پالت موادی از چوب‌های روشن، کرم‌ها و سایه‌های قهوه‌ای در میان یک سازه بتنی اکسپوز تجهیز شده است.

چهار مجسمه بلند 16 متری شیگماتسو در لابی لابی وجود دارد که از جعبه‌های نمادین الگوبرداری شده‌اند.

این تیم گفت: “جعبه ها در آتلیه ها مطابق با مشخصات واقعی محصول تولید می شوند و برای ایجاد اشکال متحرک، متعادل، پیچ خورده و سینوسی که قدرت و سبکی را نشان می دهند، روی هم چیده می شوند.”

کافه لویی ویتون
این فروشگاه دارای مجسمه های بلندی است که با همکاری شریک OMA Shohei Shigematsu ساخته شده است.

هرکدام همچنین دارای استفاده از مواد مختلف لویی ویتون هستند – راه راه های تاریخی، بوم مونوگرام کلاسیک، دامیر سفید و مونوگرام متالیک – که قطعه جاودانه را از گذشته تا امروز دوباره تعریف می کند.

در جای دیگر فروشگاه، قطعات مبلمان از فروشگاه پرچمدار مجاور مطابق با “تعهد به خلاقیت دایره ای” برند “ویژگی” هستند و با قطعات جدید طراحانی مانند کارلو مولینو، شارلوت پریاند، کریستوف دلکورت و پیر آگوستین رز ترکیب می شوند. .

کافه لویی ویتون
این شامل اولین کافه برند لویی ویتون در ایالات متحده است

مجسمه‌های عظیمی از زرافه و شترمرغ و صفحه‌نمایش طرح‌دار لویی ویتون، نمای ساختمان را می‌پوشانند، که همچنین با آویزهای روشن در فضای باز پوشیده شده بود.

بنا به گفته نیویورک Yimby، ساختمان اصلی می‌تواند “به طور بالقوه” اندازه فروشگاه را دو برابر کند، در حالی که مکان موقت پس از تکمیل بازسازی بسته خواهد شد.

کافه لویی ویتون
همچنین یک مغازه شکلات فروشی و پوشاک زنانه و مردانه در سراسر سایت موقت وجود دارد

این تیم گفت: بین فضاهای جذاب فروشگاه و دنیای عجیب و غریب داخل کافه، Louis Vuitton 57th Street NYC یک فروشگاه پاپ آپ است که می خواهد تأثیری ماندگار بر نیویورکی ها و مسافران بگذارد.

لویی ویتون اغلب از چهره های برجسته در زمینه طراحی و معماری برای پروژه های خود استفاده می کند.

فرانک گری اخیراً یک ساعت و کیف دستی برای این برند طراحی کرده است، در حالی که رئیس شرکت مادر LVMH در آمریکای شمالی اخیراً در مورد تعهد کلی به پایداری صحبت کرده است.

عکس با حسن نیت ارائه شده از لویی ویتون مگر اینکه غیر از این ذکر شده باشد.

منبع

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس