ساختمان اداری-تجاری هیترا رسانه واقعیت در معماری | amosarchitecture

فضاهای سبز در نمای ساختمان، فضای سبز اطراف سایت است و باعث ایجاد یک موجودیت همگن در مقیاس شهری می شود. علاوه بر این، اتصال دو جاده دسترسی در دو طرف ساختمان یک میدان شهری را در داخل ساختمان ایجاد می کند که مرز بین ساختمان و شهر را از بین می برد. در این بخش از خط معمار با معرفی معماری ساختمان اداری شریف همراه کاربران عزیز و گرامی هستیم. ساختمان اداری شریف به در خواست اساتید دانشگاه صنعتی شریف، به عنوان فضای کاری مشترک، در جوار ساختمان دانشگاه شریف بنا شد. طرح ساختمان بر روی یک سازه موجود که قبلاً تا طبقه همکف ساخته شده بود، توسعه یافته است.

معماری ساختمان اداری شریف ، دفتر معماری هوبا طرح

تا تیم نمادیزاین هست نگران هزینه طراحی و اجرای نما و هم‌چنین اخذ تاییدیه شهرداری نمای خود نباشید. در ارتباط با این موضوع که چقدر طول می کشد تا بازسازی انجام گیرد نمی توان یک مدت مشخصی تعیین کرد. اما در کل برای تعیین مدت زمان لازم برای اجرای مراحل بازسازی مواردی چون سن سازه، شدت بازسازی و تغییرات دکوراسیون تاثیر گذار هستند.

کمترین اندازه خالص ایستگاه کار ۸/۲ مترمربع به ازای هر نفر است که برای شرایط مدیریتی و عمومی به ترتیب ۵/۶ متر و ۵/۳ متر مربع در نظر گرفته می‌شود. اندازه اتاق‌های تیمی یا گروهی به تعداد افراد استفاده کننده، ترکیب بندی مبلمان و تجهیزات و نوع فضاهای ملاقات و گردهمایی وابسته است. هزینه ساخت یک مجموعه اداری مهم ترین شاخصه طراحی در ایران می باشد. مهم ترین دغدغه کارفرما در ایران مدیریت هزینه های ساخت و ساز است. به همین دلیل یک شرکت طراحی باید بداند که کارفرما می خواهد چه نوع استفاده از ساختمان اداری خود داشته باشد. بعضی مواقع ممکن است کارفرما ساختمان را به عنوان مکانی برای اجاره دادن به شرکت یا شرکت ها در نظر گرفته باشد، و یا ممکن است کسب و کار خود را برای آن ساختمان در نظر گرفته باشد.

http://barbarietehran.irامروزه، قوانینی در رابطه با مجله خبری معماری و ساختمان آموس‌های اداری استاندارد وضع شده است. فناوری اطلاعات و ارتباطات موجب تغییر مسیر انجام امور کاری و پروسه‌های ساختمانی در قیاس با قبل شده است. صفحات عمودی جداکننده، ایجاد میزهای باریک را به امکان پذیر می‌کند. فناوری بی سیم موجب بهتر شدن مبلمان متحرک و طرح‌های متنوع‌تر می‌شود.

اگه کار کابینت هم داری، توی لینک زیر میتونی قیمت انواع کابینت و نکات قیمت گیری رو ببینی:

برای طراحی ساختمان اداری کارخانه به صورت درست و اصولی لازم است مراحل طراحی به ترتیب و با دقت به پیش روند. بخش های تاسیساتی در ضلع جنوبی پروژه تعبیه شده است و به عنوان حائلی برای کاهش حرارت ساختمان در مقابل آب و هوای گرم رایج در شهر Chennai عمل می کند. بد نیست بدانید با توجه به جهت تابش خورشید در نیمکره ی جنوبی، دمای این شهر در اغلب روزهای سال بیش از ۳۵ درجه سانتیگراد است! در نتیجه ی جهت گیری صحیحِ فضاهای اداری به سمت شمال و بهره گیری از سیستم های تاسیساتی در جنوب پروژه، با فضایی آرام و لذتبخش مواجه هستیم که از نظر بهره وری انرژی نیز بسیار کارآمد ظاهر شده است. نمای ساختمان اداری مدرن یکی از دغدغه‌های اصلی سازندگان و مالکان ساختمان‌های اداری است.

  • به عنوان مثال یکی از مواردی که در اکثر محیط های اداری باید وجود داشته باشد کتابخانه است.
  • این مسئله زمانی که از ساختمان به عنوان یک مکان اداری یا تجاری استفاده می شود اهمیت بیشتری پیدا می کند.
  • تصور کنید در محیطی مشغول به کار هستید که نور خورشید به زحمت راه خود را از درون دالان های باریک و پنجره های کوچک به اتاق شما باز کرده است.
  • نورپردازی تمام عرصه های یک فضای اداری می بایست بر اساس ضوابط و اصول طراحی دکوراسیون داخلی ارائه شود.