ساختمان اداری Akshaya 27 ؛ چشم اندازی منحصر به فرد در بافت قدیمی شهر کانون معماران | amosarchitecture

ترکیب بلوک های آجری قدیمی و فناوری طراحی نرم افزار منجر به تشکیل یک صفحه آجری هوشمند شده است که کل نمای ساختمان را تشکیل می دهد. این چنل ها به طور اتوماتیک خود براساس قرارگیری در معرض نور خورشید در طول روز تعدیل می سازند. این سیستم هم از نظر داخلی و هم از نمای خارجی ساختمان به فناوری دیجیتال شباهت دارد. از ما به شما نصیحت که هیچ گاه طراحی نمای مناسب ساختمان اداری خود را فراموش نکنید و آن را به دست هر کسی نسپارید. شاید شما هم شنیده باشید که یک ساختمان اداری بدون طراحی نمایی را اجرا کرده و برحسب اتفاق نمای زیبایی هم ار آب درآمده است.

http://barbarietehran.irدر ادامه با ما همراه شوید تا طراحی نمای ساختمان اداری را با هم مورد بررسی قرار دهیم. برای طراحی نمای اداری مدرن می‌تونید از متریال‌های سنگ، فلز و شیشه استفاده کنید. بنابراین سنگ گرانیت برای طراحی نمای ساختمان اداری متریال مناسبی است. یکی از محبوب‌ترین متریال‌های مورد استفاده برای ساختمان‌های اداری، شیشه است.

سوال برای انتخاب شرکت طراح دکوراسیون اداری

کوچکترین مجله خبری معماری و ساختمان آموسل انگاری در این مرحله می تواند منجر به بزرگترین مشکلات نه تنها برای نمای ساختمان و فضای داخلی آن بلکه آسیب جدی به زیستگاه شهری باشد. در برخی موارد یکسری پیشنهادات برای فضاهای اداری هست که به کارفرما پیشنهاد می دهیم و در صورت موافقت وی برای انجام آنها در محیط اقدامات لازم را انجام می دهیم. به عنوان مثال یکی از مواردی که در اکثر محیط های اداری باید وجود داشته باشد کتابخانه است. یا در برخی ادارات پیشنهاد میشود برای شادابی و طراوت بخشیدن به محیط از تعدادی گلدان استفاده شود.

دانشجویان معماری

لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است. تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است. در مورد انتخاب رنگ دیوارها توجه داشته باشین که استفاده از رنگ‌های خنثی در تمامی بخش‌ها، فضا رو بی‌روح می‌کنه و برعکس، رنگ‌های شاد و متنوع می‌تونن انرژی مضاعفی به کارکنان تزریق کنن. در مواردی هم شرکت‌های معماری و بازسازی، می‌تونن با داشتن وکالت از طرف کارفرما این مسئولیت رو قبول کنن. بعد از ترمیم سقف و دیوارها، نوبت به اجرای نورپردازی مناسب می‌رسه.

ساختمان برتر اداری پایدار در جهان

طرح پایداری که بتواند از نظر تجاری، اجتماعی و محیطی مؤثر باشد نیازمند اندازه گیری های دقیق مزیت های طراحی پایدار است. یا اینکه هزینه های سبز ساختن ممکن است از طریق پس انداز حاصل از قبوض مصرف انرژی در کمتر از پنج سال تلافی شود همانند ساختمان کویین در دانشگاه پلی تکنیک آنجلا. بیشتر ساختمان های سبز بازدهی خود را با توجه به معیارهای مالی شدید صرف شده در آنها زمانی نشان می دهند.

  • در اینجا 10 مورد از پایدارترین ساختمانهای اداری جهان و همچنین تکنیکهایی که برای بهبود عملکرد، کاهش مصرف انرژی و فراهم کردن یک محیط کار سالم بکار برده اند به طور خلاصه بیان گردیده است.
  • طراحی نمای ساختمان اداری می تواند گویای میزان حرفه ای بودن کار شما باشد.
  • علاوه بر این، پنجره های شیشه ای پیوسته در لایه داخلی دو پوسته امکان نفوذ نور خورشید به واحدهای اداری را فراهم می کند و باعث کاهش مصرف برق در سراسر ساختمان می شود.
  • بنابراین سنگ گرانیت برای طراحی نمای ساختمان اداری متریال مناسبی است.
  • مراکز پزشکی، شامل فضاهایی برای مشاوره‌های پزشکی، دندان پزشکی و … .
تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس