سازه ساز آموزش عمران | amosarchitecture

براساس آنچه بیان شد و به موازات تجربه موفقیت آمیز نرم افزار سازه90 برای ترسیم نقشه های سازه های بتن آرمه ، گروه نرم افزاری سازه ساخت مجموعه نرم افزار «دکترسازه» را به عنوان ابزاری کارآمد آغاز کرده است. همه این نرم افزارها می توانند ابزاری کارآمد برای دست اندرکاران سازمان نظام مهندسی ساختمان ایجاد نمایند. در ادامه از شما دعوت می کنیم با جرئیات بیشتری از این نرم افزارها آشنا شوید.

  • همچنین TStéphane de Chateau در فرانسه سیستم SDC سه جهته ، سیستم Unibat و Pyramitec را اختراع کرد.
  • هر ذوزنقه ای که از تلاقی نصف النهارها با حلقه های افقی تشکیل می شود توسط یک عضو مورب به دو مثلث تقسیم می شود.
  • سازه ساز مفتخر است تـا تمام تلاش خود را برای یادگیری و انتقال دانش تخصصی عمران به کار گرفته و به عنوان یک مرکز خصوصی خود را در امر تولید این دانش از تجربیات جهانی پیش قدم می‌داند.
  • این بخش از سال ۱۳۹۵ با پذیرش سرمایه متقاضیان با هدف تامین اعتبار پروژه های شرکت تاسیس شده است.

یکی از بحث‌هایی که در مورد ساختمان مطرح است، بحث بیمه آن است. در مزایای بیمه ساختمان، خودرو و … سخن‌های زیادی گفته شده است و همه به این مزایا آگاهیم. در مورد بیمه همین بس که بدانیم با بیمه کردن مال و اموالمان، تنها هزینه ناچیزی را باید پرداخت کنیم که این در واقع هزینه نیست، چون به نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. وقتی ساختمان شما بیمه آتش سوزی داشته باشد، در زمان حریق، انفجار و صاعقه در صورتی که آسیبی به ساختمان شما وارد شود، شرکت بیمه‌گر خسارت شما را جبران می‌کند. پس در واقع هزینه‌ای که شما پرداخت کرده‌اید، در روز حادثه، به شما بازگشت داده‌می‌شود. سازه‌های پانلی از اجزایی شامل دو لایه شبکه فلزی مش که در طرفین قرار می‌گیرند، یک لایه فوم پلی استایرن که در بین دو لایه فلزی قرار می‌گیرد و مفتول‌های جانبی برای اتصال سه لایه به یکدیگر تشکیل می‌شود.

http://barbarietehran.ir

امروزه اکثر سیستمها از ریاضیات B-spline منطقی غیر یکنواخت برای توصیف فرمهای سطحی استفاده می کنند. با این حال ، روشهای دیگری مانند سطوح گوردون یا سطوح Coons وجود دارد. از زمان درخواست ساخت تا لحظه نصب، هیچ سیستم ساختمانی دیگری از نظر صرفه اقتصادی، انعطاف‌پذیری، سرعت ساخت و نصب، قابل‌مقایسه با سازه‌های فلزی صنعتی نیست.

اشتباه رایج کدنویسی در نرم افزار OpenSEES

به اين ترتيب اگر روزگاري بهار چرخ دنده ها بود، اين سال ها را مي توان بهار نرم افزارها ناميد. اجرای دیوارهای باربر با استفاده از تركیبی از خشت با یك یا چند نوع دیگر از مـصالح آجـری، سـنگی و بلوكی. در اینگونه بناها به دلیل عدم توزیع یكنواخت سختی در پلان، پیچش اتفاق می‌افتد هم چنین به دلیل مقاومت فشاری كم خشت در محل اتصال خشت با آجر،سنگ یا بلوك‌، خشت دچار لهیدگی و نهایتا تخریب می‌شود. ساختمان‌های ‌بنایی محصور در كلاف‌رفتار مناسبی در مقابل زلزله‌های متفاوت از خود نشان داده‌اند. در این گونه ساختمان‌ها، كلاف بندی هیچ سهمی در تحمل نیروهای افقی به عهده ندارد و تنها برای ایجاد رفتار یكپارچه و همگن در ساختمان تعبیه می‌شوند. تجربه زلزه بم نشان داده كه عملكرد اینگونه ساختمان‌ها به شكل عمومی مطلوب بوده است.

کنترل آپلیفت در ایتبس و سیف به همراه 11 راهکار کاهش uplift ستون و پی در ساختمان

البته مجله خبری معماری و ساختمان آموس و هوا‌، اقلیم و وضع جغرافیایی ‌تنها دلیل به وجود آمدن معماری خشتی نیست بلكـه مـسأله بسیار ویژه وجود ‌شوره‌ است كه در منطقه یزد و اطراف آن بسیار شایع است. شوره بناهای آجری را چنان می‌خورد كه اگـر حتی بهترین نوع آجر را در کنار آن قرار دهند بعد از چند روز بكلی توخالی یا به اصطلاح پوک می‌شود‌. با دقت در اینگونـه بناهـا پی می‌بریم كه یكی از دلایل پابرجایی اینگونه بناها در طول سالیان متمادی می‌تواند اسـتفاده از خـشت خـوب در ساخت بنا باشد. تیم فنی آب سازه متشکل از تکنسین های تخصصی و طراحان سیستم، در تمامی مراحل با ارائه آموزش های بهره برداری و همچنین تدوین دستورالعمل های نگهداری، در کنار شما قرار دارد.

چگونه نبشی و تسمه کشی در مقاوم سازی اجزای سازه ای ساختمان انجام میشود ؟

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس