مدرنیسم میلانی طراحی داخلی پیتزا فروشی لس آنجلس را توسط استودیوی جرد فرانک اطلاع رسانی می کند

مدرنیسم میلانی طراحی داخلی پیتزا فروشی لس آنجلس را توسط استودیوی جرد فرانک اطلاع رسانی می کند

استودیو جرد فرانک مستقر در لس آنجلس، تاریخ طراحی مدرن میلان را برای ارجاع به این موضوع که “یک پیتزافروشی در ساحل غربی می تواند باشد” بررسی کرد.


Wildcrust ساختمانی یک طبقه با نمای تمام شیشه ای در هایلند پارک، شمال مرکز شهر لس آنجلس را اشغال می کند.

پیتزا فروشی سرپوشیده با نیمکت های پیک نیک، میزهای خالدار و کابینت پسته
استودیو جارد فرانک در Wildcrust رنگ‌ها و متریال‌های متضاد را با اشاره به بزرگان طراحی ایتالیا انتخاب کرد.

هنگام طراحی فضای داخلی، استودیو جرد فرانک از این فرصت استفاده کرد تا در نوع پیتزا فروشی تجدید نظر کند و از زیبایی‌شناسی که معمولاً در شمال شرقی ایالات متحده یافت می‌شود فاصله گرفت.

این استودیو گفت: «سرآشپز مایلز اوکابایاشی جارد فرانک را نه تنها برای طراحی یک رستوران، بلکه برای ایجاد یک چشم انداز اصلی از آنچه که یک پیتزا فروشی در ساحل غربی می تواند باشد، به خدمت گرفت.

رستوران با پیشانی کابینت پسته ای
پسته ای برای رنگ جلوی کابینت و وسایل روشنایی بالای پیشخوان استیل انتخاب شد.

فرانک به جای تردد در نوستالژی سه ایالتی، به تاریخ طولانی مدرنیسم در میلان نگاه کرد، از دکوی پیرو پورتالوپی گرفته تا پومو آلدو روسی و هر چیز دیگری.

طراح با در نظر گرفتن بزرگان طراحی ایتالیایی، فضا را با رنگ‌های متضاد، مواد متضاد و انواع وسایل روشنایی تزئینی القا کرد.

میله ای آینه ای با تزئینات استخوان شاه ماهی در بالای ضیافت های قرمز مایل به قرمز
نوار آینه ای با الگوی زیگزاگ فضای بالای ضیافت های بورگوندی را احاطه کرده است.

رنگ سبز پسته ای برای کابینت های دیواری، پیشانی های کشویی زیر میز سرویس استیل و نور خطی آویزان بالای آن انتخاب شده است.

کاشی های کوچک قرمز و شرابی شبیه چرم شرابی است که برای پوشاندن صندلی ضیافت استفاده می شود، که دور میزهای دایره ای می پیچد.

دیوارکوب ها به شکل یک هرم پلکانی معکوس هستند که بر روی دیوار آجری با رنگ سفید نصب شده اند.
طرح های نورپردازی تزئینی در سراسر فضا شامل دیوارکوب هایی به شکل اهرام معکوس و پلکانی است.

نواری از آینه ها که بر روی ضیافت ها قرار گرفته اند دارای نقشی زیگزاگی است که رنگ پسته ای بار دیگر نمایان می شود.

صندلی های اضافی روی میز پیک نیک و نیمکت ها، همه با تکیه گاه های قاب فلزی A، و یک میز کوچک در پنجره ارائه شده است.

پس‌پاش خالدار و کاشی‌های سفید کف را می‌پوشاند و بخشی از راه را تا دیوار، که بالای آن آجر نمایان شده به رنگ سفید رنگ آمیزی شده است، ادامه می‌دهد.

برای نورپردازی، دیوارکوب هایی به شکل اهرام معکوس و پلکانی بر روی دیوارها نصب می شوند، در حالی که لامپ های آویز متشکل از دیسک های روی هم با روکش چرمی مطابقت دارند.

کاشی‌های قرمز و شرابی در مقیاس کوچک پشت ردیف‌هایی از لیوان‌های شراب
کاشی های کوچک قرمز و شرابی رنگ پشتی منطقه خدمات را تشکیل می دهند

استودیو گفت: «فرانک با Wildcrust استدلال می‌کند که لس‌آنجلس بود، نه نیویورک، که وارث رابطه‌ی بازیگوش ایتالیا با زندگی و غذای مدرن بود».

این اولین مهمان‌نوازی فرانک از زمان اجاره‌نشینان درختان، کلوپ شبانه محبوب لس‌آنجلس در اواخر سال 2010 است.

نمای بیرونی Wildcrust در هایلند پارک، لس آنجلس
Wildcrust در یک ساختمان یک طبقه در هایلند پارک، لس آنجلس واقع شده است

صحنه ناهار خوری لس آنجلس به رونق خود ادامه می دهد، به ویژه در محله های شمال مرکز شهر.

افتتاحیه‌های اخیر با فضای داخلی قابل توجه شامل رستوران زیزو تحت تأثیر مراکش و رستوران کوچک تایلندی Holy Basil Market است.

عکاسی توسط تیم هیرشمن.

منبع

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس