معرفی انواع سازه و مزایای هر یک را اینجا بخوانید مجله بیمه | amosarchitecture

از اصطلاح سازه یا ساختار در علوم گوناگون مانند مهندسی سازه ،مهندسی مکانیک، مهندسی خودرو، مهندسی شیمی، زیست‌شناسی، ژنتیک، هوا فضا، اطلاعات رایانه‌ای، علوم فراساحل همانند کشتی‌سازی استفاده می‌شود. نظريه هاي مهندسي سازه براي رسيدن به جوابهائي دقيق تر، متاثر از همين فضا، با نگاه پيچيده تري به مسئله نگاه مي کنند. تئوريسين هاي جديد در گوشه ذهن خود به اين نکته توجه دارند که ابزار کارآمدي مانند رايانه در اختيار مهندسين است و به اين مناسبت از ساخت تئوريهاي دقيق اما پيچيده و پر محاسبه هيچ ابائي ندارند.

طراحی و اجرای اسکلت فلزی

امروزه اکثر سیستمها از ریاضیات B-spline منطقی غیر یکنواخت برای توصیف فرمهای سطحی استفاده می کنند. با این حال ، روشهای دیگری مانند سطوح گوردون یا سطوح Coons وجود دارد. از زمان درخواست ساخت تا لحظه نصب، هیچ سیستم ساختمانی دیگری از نظر صرفه اقتصادی، انعطاف‌پذیری، سرعت ساخت و نصب، قابل‌مقایسه با سازه‌های فلزی صنعتی نیست.

  • شرکت اشکو سازه گستر تمامی پروژه های خود را به مدت یکسال پس از تحویل قطعی پروژه گارانتی نموده وهمچنین امکان ارائه گارانتی 10 ساله با همکاری شرکت بیمه ایران در قبال هزینه ای بسیار ناچیز، وجود دارد که این امر آسودگي خيال كارفرمايان محترم را تضمين مي نمايد.
  • از آنجا که شرکت اشکوسازه گسترشرکتی تخصصی در ارتباط با اجرای سازه های خورشیدی، ال اس اف LSF و سی اف اس CFS است، تهیه مصالح از سوی کارفرمایان محترم نیز امکان پذیر بوده و در این صورت، تنها خدمات اجرایی از سوی شرکت اشکو سازه گستر ارائه خواهد شد.
  • سازه‌های ساختمانی عموماً مجموعه‌ای از اعضا هستند که وظیفه انتقال بارها را به زمین به عنوان تکیه گاه و جاذب انرژی مطلوب و مورد اعتماد بشر بر عهده دارند.

در ادامه هر یک از انواع سازه ها را به صورت دقیق‌تر مورد بررسی قرار می‌دهیم. تفاوت ساختار با سازه در آن است که ساختار یک فرم طبیعی دارد و می‌بایست کشف یا مشاهده گردد؛ حال آنکه سازه دارای طراحی انسانی و مخلوق دست بشر است. پرلیت نوعی سنگ آتش فشانی است كه به عنوان مصالح بومی و بیشتر در استان آذربایجان موجود است.

استانداردهای آتش‌نشانی مدام به روز می‌شوند

یکی از بحث‌هایی که در مورد ساختمان مطرح است، بحث بیمه آن است. در مزایای بیمه ساختمان، خودرو و … سخن‌های زیادی گفته شده است و همه به این مزایا آگاهیم. در مورد بیمه همین بس که بدانیم با بیمه کردن مال و اموالمان، تنها هزینه ناچیزی را باید پرداخت کنیم که این در واقع هزینه نیست، چون به نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. وقتی ساختمان شما بیمه آتش سوزی داشته باشد، در زمان حریق، انفجار و صاعقه در صورتی که آسیبی به ساختمان شما وارد شود، شرکت بیمه‌گر خسارت شما را جبران می‌کند. پس در واقع هزینه‌ای که شما پرداخت کرده‌اید، در روز حادثه، به شما بازگشت داده‌می‌شود. سازه‌های پانلی از اجزایی شامل دو لایه شبکه فلزی مش که در طرفین قرار می‌گیرند، یک لایه فوم پلی استایرن که در بین دو لایه فلزی قرار می‌گیرد و مفتول‌های جانبی برای اتصال سه لایه به یکدیگر تشکیل می‌شود.

آب شیرین کن

به اين ترتيب اگر روزگاري بهار چرخ دنده ها بود، اين مجله خبری معماری و ساختمان آموس ها را مي توان بهار نرم افزارها ناميد. اجرای دیوارهای باربر با استفاده از تركیبی از خشت با یك یا چند نوع دیگر از مـصالح آجـری، سـنگی و بلوكی. در اینگونه بناها به دلیل عدم توزیع یكنواخت سختی در پلان، پیچش اتفاق می‌افتد هم چنین به دلیل مقاومت فشاری كم خشت در محل اتصال خشت با آجر،سنگ یا بلوك‌، خشت دچار لهیدگی و نهایتا تخریب می‌شود. ساختمان‌های ‌بنایی محصور در كلاف‌رفتار مناسبی در مقابل زلزله‌های متفاوت از خود نشان داده‌اند. در این گونه ساختمان‌ها، كلاف بندی هیچ سهمی در تحمل نیروهای افقی به عهده ندارد و تنها برای ایجاد رفتار یكپارچه و همگن در ساختمان تعبیه می‌شوند. تجربه زلزه بم نشان داده كه عملكرد اینگونه ساختمان‌ها به شكل عمومی مطلوب بوده است.

http://barbarietehran.ir