
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
معماری Ryan Leidner در حال ایجاد یک خانه و استودیو در High Desert است
معماری Ryan Leidner در حال ایجاد یک خانه و استودیو در High Desert استاستودیوی سانفرانسیسکو Ryan Leidner Architecture یک خانه صحرایی از چوب و گچ بری و استودیوی هنری کالیفرنیای جنوبی را بر اساس خانه های Eichler در اواسط قرن و هنر جنوب غربی طراحی کرده است.
این خانه که در صحرای بلند در نزدیکی پارک ملی درخت جاشوا قرار دارد، توسط تصویرگر هیدر دی و شریکش چیس مک براید طراحی شده است.

معماری Ryan Leidner این خانه را در یک سایت بیابانی توسعه نیافته طراحی کرد.
رایان لیدنر، بنیانگذار استودیو، گفت: «(ما به دنبال آن بودیم) از طریق طراحی خانه به چشم انداز احترام بگذاریم، ردپایی فشرده را حفظ کنیم و در عین حال از احساس وسعتی که در بیابان احساس می شود لذت ببریم.
برای اینکه بتوانید به ملک برسید، باید چندین مایل از یک جاده شنی و بدون آسفالت در بیابان رانندگی کنید و در طول مسیر خانه یا تریلر را ببینید.

"سپس آخرین پیچ را می گیرید و خانه شروع به بیرون آمدن از پشت صخره ای می کند، و آنچه می بینید این خط سفید در چشم انداز است، و بسیار ناگهانی به نظر می رسد، و به نظر من زیباست."
استودیو از منطق سرراست خانه های آیکلر در اواسط قرن مطلع شد - پس از اینکه استودیو یکی از خانه ها را بازسازی کرد - و تصمیم گرفت با ساختاری آشکار از ستون ها و تیرها با فاصله های منظم شروع کند که چیدمان اتاق ها را مشخص می کند.

این تیم همچنین به مطالعات موردی از استودیوهای نقاشان جورجیا اوکیف و ویلم و الین دی کونینگ و همچنین محل اقامت شخصی معمار مکزیکی لوئیس باراگان در هنگام در نظر گرفتن فضا توجه کرد.
قاب چوبی مستطیل شکل که پایین می آید تا شیب سنگی را در خود جای دهد، با گچ سفید بیرونی رنگ آمیزی شده است تا در برابر نوسانات شدید آب و هوای سایت مقاومت کند.

این تیم گفت: "ما در ابتدا با استفاده از گچ خنثی رنگ با این باور که با منظره بیابانی ترکیب می شود، کاوش کردیم."
اما همانطور که این گزینه را عمیق تر بررسی کردیم، متوجه شدیم که در واقع از معماری و منظره فاصله گرفته و کنتراست بیشتر در لحن به برجسته کردن زیبایی محیط کمک کرده است.
در یک طرف، یک دیوار سفید جامد در طول خانه قرار دارد که کمی فراتر از دیوارهای انتهایی عرضی کشیده شده و تاقچه های کوچک و محافظت شده ایجاد می کند. دیوار توسط مجموعه ای از درهای دوتایی و چراغ های کناری که با درهای طرف دیگر خانه در یک راستا قرار دارند، به دو نیم تقسیم می شود.
در طرف دیگر، خانه تقریباً متقارن دارای یک بالکن مرکزی گسترده با یک عرشه برجسته است که از طریق دیوارهای شیشه ای کشویی از کف تا سقف قابل دسترسی است.
پنجره های بزرگ - که نور را به اتاق خواب و استودیوی هنرمند می آورند - در دو طرف خانه قرار دارند و خرپاهای چوبی سقف در فاصله کوتاهی از محیط دیوار گسترش می یابند تا شیشه را تحت الشعاع قرار دهند.

انتهای کوتاه دارای پنجره هایی است که با نوارهای چوبی نازک عمودی تقویت شده اند.
در فضای مرکزی بین نسیمی که توسط درهای باز ایجاد شده است، آشپزخانه، غذاخوری و اتاق نشیمن قلب خانه را با سقف های چوبی نمایان، دیوارهای سفید و کف های بتنی تشکیل می دهند.

یک راهرو کوتاه از آشپزخانه به اتاق خواب و حمام منتهی می شود، در حالی که طرف دیگر اتاق اصلی دو پله به فضای بزرگ استودیو باز است.
ساکن هیدر دی گفت: «زندگی در اینجا به ما کمک کرده است که سرعت خود را کاهش دهیم و از هر روز لذت ببریم. "نحوه قاب پنجره ها مناظر ناهمواری که به نظر می رسد در طول روز یا با هر فصل تغییر می کند، باعث می شود احساس کنیم به زمین نزدیک تر شده ایم. این مانند یک نقاشی همیشه در حال تکامل در بیرون است."
اخیراً، معماران Ryan Leidner یک خانه دهه 1940 را در برنال هایتس سانفرانسیسکو با پلی بر روی چمن جلویی و یک خانه Eichler در دهه 1960 در دره سیلیکون بازسازی کردند، که او از این خانه الهام گرفت.
عکاسی از جو فلچر.
منبع