نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور Iran Radiotor ⭐️ تعمیر فوری در محل | parsepackage

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور Iran Radiotor ⭐️ تعمیر فوری در محل | parsepackage

در ادامه برخی از مهمترین دلایل خرابی ها و ارور پکیج ایران رادیاتور را بهترین نمایندگی تعمیر پکیج در شهر کرج بررسی می‌کنیم. تعمیرکاران پکیج های ایران رادیاتور الکترو خدمات، تخصص و مهارت بالایی در عیب یابی و رفع انواع پکیج ها دارند. بر همین اساس بهترین خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور در منزل را به مشتریان خود در مناطق شمال جنوب شرق و غرب تهران ارائه می نمایند. لازم به ذکر است مجموعه ما در زمینه تعمیر پکیج بوتان هم ارائه خدمت می کند.

  • متناسب با مدل پکیج شما, حدود ۲۰ تا ۲۵ قطعه در پکیج به کار برده شده است که درتعمیر پکیج, باید این قطعات بررسی شوند.
  • درصورتی که با چشمک زدن این چراغ ها رو به رو شدید؛ شیر پر کن آب را باز کرده تا میزان فشار به حالت استاندارد خود بازگردد.
  • این مرکز با استفاده از پلتفرم کاراباما و به کارگیری تکنسین‌های آموزش دیده، خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب مشتریان ارائه می‌دهد.
  • در صورتی که شیر سه راهه مبدل یا برد کنترل و همینطور سوپاپ بای پس نیز دچار مشکل و اختلال شده باشدو همینطور در صورت وجود رسوب در مدل مصرفی احتمال بروز این عیب در پکیج افزایش می یابد.

از سویی دیگر، در صورتی که پکیج کار می‌کند اما آب گرم نمی‌شود، باید کنترلرها و ترموستات را مورد بررسی قرار بدهید. تنظیمات اشتباه کنترلرها، از دلایل ساده گرم نشدن آب پکیج هستند. در صورت چشمک زدن چراغ 70 می توانید علت را در حرارت مبدل اولیه جویا شوید.

کدهای خطا پکیج آنالوگ iranradiator

برای بررسی درست کار کردن سنسور ntc، بعد از خاموش کردن پکیج، دوسر اهم متر را به دو سر آن وصل کنید و مقاومت آن را اندازه بگیرید. که به شکل مستطیل در پشت پمپ توسط 2 پیچ آلن به بلوک مصرفی و گرمایشی نصب شده است و جنس آن از مس می باشد و برای راندملن بالاتر از تعداد فین هایی تشکیل شده است تامین آب مصرفی و گرمایشی از وظیفه مبدل ثانویه می باشد. برای رفع این مشکل باید مبدل اصلی در دستگاه های تک مبدلو اگر دستگاه دو مبدل باشد برای رفع نوسان دما در آب مصرفی (حمام و سرویس بهداشتی) مبدل ثانویه با دیسکلر شستشو شود. به خاطر رسوب و املاح که در شهرهای بزرگ مانند تهران حد آب مصرفی می باشد باعث می شود این رسوبات در دستگاه مبدل دستگاه نشت و باعث اختلال در عملکرد دستگاه می شود.

سرویس پکیج ایران رادیاتور

چنانچه پکیج ایران رادیاتور شما خراب شده است، برای بهره مندی از خدمات نمایندگی پکیج ایران رادیاتور می‌توانید با شماره تماس‌های درج شده تماس حاصل نمائید. شرکت ایران رادیاتور، یکی از شرکت‌های معتبر در تولید انواع رادیاتور‌های آلومینیومی، پکیج شوفاژ دیواری و زمینی و مشعل‌های خانگی است. فعالیت گسترده این برند در سال 1358 و در زمینه تولید انواع رادیاتور آغاز شد. اولین رادیاتور تولید شده توسط این کمپانی در سال 1359 روانه بازار شد. امروزه نیز برند ایران رادیاتور، یکی از برندهای مطرح و با کیفیت در ایران است.

دلیل بعدی که باید مورد بررسی قرار بگیرد رسوب گرفتن مبدل های دستگاه است که باعث می شود تا دمای آب حد تنظیم شده نرسد و در این صورت باید مبدل باز شود و با اسید شویی رسوب های آن گرفته شود. در تعمیر پکیج  علت افت فشار پکیج (آبگرمکن دیواری) خالی بودن باد تیوپ داخل پکیج است. این مشکل ممکن است به دلیل گیر کردن شیر سه طرفه در حالت ابگرم مصرفی باشد. در این حالت آبگرم از مبدل ثانویه رد نمی‌شود و در نتیجه شوفاژها گرمایش ندارند.

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس