هتل بزرگ فردوسی تهران ️【آدرس، تلفن و رزرو】 ایران نیهون | ariabooking

در اسنپ‌تریپ می‌توانید رزرو آنلاین اتاق‌های هتل بزرگ فردوسی تهران را با تخفیف انجام دهید تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر را در این شماره تلفن هتل هتل داشته باشید. ایستگاه مترو امام خمینی و ایستگاه مترو ملت در حدود 800 متری هتل بزرگ فردوسی تهران قرار دارند. همچنین در خیابان امام خمینی که با 5 دقیقه پیاده‌روی از هتل قرار دارد، از اتوبوس و تاکسی برای رفت و آمد به نقاط مختلف تهران می‌توانید استفاده کنید.

  • همکاران ما در ساعات اداری از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر آماده ارائه خدمات بصورت تلفنی هستند.
  • در جدیدترین تالار هتل با ظرفیت 300 نفر پذیرایی ویژه، منوی اختصاصی و مراسم به یاد ماندنی را تجربه کنید.
  • رزرو این اقامتگاه با تخفیف ویژه و پایین تر از قیمت اصلی هتل در سال 1402 از این سایت امکان پذیر است.
  • رستوران سنتی ترمه هتل بزرگ فردوسی، محیطی جذاب و دیدنی است که با دکوراسیون و موسیقی سنتی زنده ایرانی و غذای خاص و سنتی خود یادآور خاطره های گذشته و تهران قدیم می باشد.
  • هستش که برای مهمانها به وضوح معرفی نمیشه و اکثرا از این امکانات هتل ، مسافرین محترم بیخبر هستند.

توجه داشته باشید که رسید وجه واریز شده را تا روز اقامت در هتل نزد خود نگهداری کنید. سالن الماس با 140 نفر ظرفیت، کلیه امکانات مدرن صوتی و تصویری، سقف بازشو و سن متحرک میزبان همایش های شما می باشد. سالن های چندمنظوره همایش، کنگره و کنفرانس هتل بین المللی فردوسی مجهز به آخرین فناوری های صوتی و تصویری می باشند. ضمنا این سالنها محل مناسبی برای اجرای برنامه های نمایشی و موسیقی می باشند. این تالار با دکوراسیون استثنایی مناسب برگزاری جشنها و میهمانی های چندمنظوره با امکانات متنوع صوتی و تصویری ویژه جشن تا ظرفیت 300 نفر می باشد. رستوران سنتی ترمه هتل بزرگ فردوسی، محیطی جذاب و دیدنی است که با دکوراسیون و موسیقی سنتی زنده ایرانی و غذای خاص و سنتی خود یادآور خاطره های گذشته و تهران قدیم می باشد.

هتل بزرگ فردوسی تهران ️【آدرس، تلفن و رزرو】 ایران نیهون | ariabooking موزه ملک، موزه عبرت، سردر باغ ملی، موزه ملی ایران، موزه بانک ملی، عمارت مسعودیه، موزه جواهرات سلطنتی، موزه آبگینه، و عمارت امین‌السلطان در نزدیک هتل محل اقامتتان هستند. هتل 2 ستاره فردوسی تهران در سال 1320 ،در خیابان فردوسی واقع شده است که از لحاظ جغرافیایی در مرکز پایتخت در نزدیکی بازارهایی چون بازار بزرگ تهران – بازار سکه و جواهرات و بازارموبایل علایدین و چهارسو قرار دارد. هتل بین‌المللی بزرگ فردوسی در مجاورت بازار بزرگ و نزدیک به ایستگاه مرکزی متروی تهران و موزه‌هایی نظیر ایران باستان، آبگینه، سکه و جواهرات، کاخ گلستان و سر در باغ ملی قرار گرفته است. هتل بزرگ فردوسی تهران در خیابان فردوسی و مرکز شهر تهران قرار گرفته که در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید موقعیت دقیق آن بر روی نقشه را هم ببینید.

سایر دفاتر فروش ایران ایر در سرتاسر جهان

رزرو این اقامتگاه با تخفیف ویژه و پایین تر از قیمت اصلی هتل در سال 1402 از این سایت امکان پذیر است. برای رزرو آنلاین با انتخاب تاریخ و مدت اقامت بر روی کلید درخواست رزرو کلیک کنید. به طور کلی، تنوع رستوران‌ها و قرار گرفتن در یکی از مهم‌ترین مناطق تهران، بارزترین ویژگی‌های هتل بزرگ فردوسی است تا با انتخاب آن، اقامتی دلچسب و به یاد ماندنی را در تاریخچه سفرهایتان برجا بگذارید. در زمان اقامت در هتل فردوسی تهران از خدمات خانه‌داری، اینترنت، و صندوق امانات در اتاق می‌توانید استفاده کنید. در این هتل، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلفی وجود دارد که غذاهای متنوعی را برای مهمانان خود سرو می‌کنند. بنابراین، تا دلتان بخواهد در هتل بزرگ فردوسی می‌توان طعم انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را چشید و تجربه‌ای لذت‌بخش ساخت.

براي سفر كاري و يك شب اقامت نظر خواصي نميشه داد ولي در كل خوب بود و پيشنهاد ميشه . در مجموع از اقامتم راضی بودم ولی نقاط ضعف وجود داشت این بود که یخچال متاسفانه به غیر از آب معدنی چیز دیگری نبود که برای یک هتل چهار ستاره عجیب هست بعد از تمام شدن آب معدنی درخواست کردم که آب معدنی گرم آوردن وقتی گفتم گرمه گفتن بذارین تو یخچال سرد میشه! بانوان و آقایان نمی‌توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود. واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.

درباره هتل فردوسی تهران

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس