هفت پروژه معماری و طراحی برای دانشجویان دانشگاه کایان
پیشنهادات مدرسه طراحی: این مدرسه ارائه شده توسط دانشجویان دانشگاه کین شامل یک مرکز اجتماعی است که ابتکارات آموزشی و کشاورزی را ترویج می کند.
این پروژه همچنین شامل طراحی مجدد یک زمین بازی در رم، ایتالیا و یک کلینیک برای کودکان مبتلا به ADHD است.
موسسه: دانشگاه کایان
مدرسه: دانشکده معماری عمومی، مدرسه مایکل گریوز و دانشکده طراحی رابرت بوش
نوبت: Arch 5109, Studio 9: Complex Program II, Arch 4107, Studio 7: Urban Design, Planning, and Housing, Arch 3106, Studio 6: Travel (USA), Arch 3106, Studio 6: Travel (Rome), Arch 2104, Studio 4: ساختمان شهری، INTD 4112
معلمان: گابریل فوئنتس، سارا رول برگرون، استفانی سانگ دلگادو، توماس کریگ سینکلر، میشل کومورنیک و داریون واشنگتن
بیانیه مدرسه:
استودیو 9 – برنامه مجتمع II: به طراحی ساختارهای منفرد یا چندگانه به گونه ای می پردازد که به یک برنامه پیچیده می پردازد موضوعاتی که شامل ارزیابی دقیق شرایط سایت، برنامه عملکردی، سیستم های ساختاری و بسته شدن، تأثیرات اکولوژیکی و اکولوژیکی و تاریخی و فرهنگی می شود. سوابق متناسب با موضوع
استودیو 7 – طراحی شهری، برنامه ریزی و مسکن: ادغام یک ساختمان بزرگ با محیط اطراف آن بررسی شده است و برنامه های مسکن در مقیاس های مختلف مورد توجه قرار گرفته است.
استودیو 6 – سفر: طراحی یک پروژه ساختمانی در یک فرهنگ جدید، دوره سفر را در این ترم تعیین می کند.
استودیوی 4 – ساخت و ساز شهری: شکل گیری و مونتاژ عناصر ساختمانی در یک بافت شهری به تفصیل مورد بررسی قرار می گیرد.
پایان نامه فارغ التحصیلی در طراحی داخلی: استودیویی برای کاوش عمیق تر و استفاده از مهارت های فنی آموخته شده در ترم های گذشته در طراحی محیط های تجاری، مهمان نوازی، مراقبت های بهداشتی، مسکونی، تبلیغاتی و/یا محیط های با کاربری مختلط.
Malecón Sala: A Community Connected توسط جنیفر بنزون
طوفان ها یک اتفاق رایج در دریای کارائیب هستند، اما به دلیل افزایش سطح آب دریاها و خشکسالی های طولانی مدت، توانایی کوبا برای مقاومت در برابر طوفان ها هر سال در معرض تهدید قرار می گیرد.
«دیوار مالکون کریدور ساحلی است که قرنها از هاوانا محافظت کرده است – و برای شهروندان اهمیت اقتصادی، اجتماعی و وجودی دارد.
با توجه به وضعیت فرسایش کنونی آن، نیاز به کاهش و رسیدگی به تهدیدات فوری ناشی از سیل، تجاوز به آب های زیرزمینی و آسیب اموال وجود دارد.
Malecón Sala: Connected Community پروژه ای است که به طور جامع برای مقابله با تهدیدات زیست محیطی با اسکله مالکون طراحی شده و در عین حال این فضاها را به جامعه باز می گرداند.
با استقرار یک سیستم زیرساختی چند لایه، میتوانیم طیف وسیعی از راهحلهای معماری و منظر را برای مناطق مختلف آسیبپذیر پیادهسازی کنیم و در عین حال فضاهای اجتماعی را برای جامعه در اسکله فراهم کنیم.»
دانش آموز: جنیفر بنزون
نوبت: Arch 5109, Studio 9: Complex Program II
معلمان: گابریل فوئنتس و سارا روئل برگرون
ایمیل: banzhong(at)kean.edu
تقسیم توسط پاتریک گرگیچ
هدف جدایی این است که ارتباط بین دولت، مردم محلی و گردشگران در هاوانا، کوبا را برجسته کند.
پلازا ویجا به عنوان یک جاذبه توریستی استفاده میشود که پول را به جیب دولت میریزد، به هزینه مردم محلی – قوانین و مقررات سختگیرانهای وجود دارد که تعامل بین مردم محلی و گردشگران و همچنین همه برنامهها و خدمات را ممنوع میکند.
“طراحی من به عنوان یک نقطه کانونی عمل می کند تا همه را با ترکیب سرگرمی و غذا با ادارات دولتی، ایجاد یک تعامل اجباری و با هدف جلب توجه به مشکلات موجود و هر راه حل لازم، گرد هم بیاورم.
من طرحهای خود را به بندر مجاور گسترش میدهم، با برنامههای موجود و جدید ارتباط برقرار میکنم، با هدف این پروژه مقاومت در برابر کنترل دولت از طریق تشویق تعاملات و لحظات تجمع در Plaza Vieja و اطراف آن.
“طراحی میدان متمرکزتر و در مقیاس کوچکتر است، در حالی که مداخله بندر در مقیاس بزرگتر و آشکارتر است.”
دانش آموز: پاتریک گرگیچ
نوبت: Arch 5109, Studio 9: Complex Program II
معلمان: گابریل فوئنتس و سارا روئل برگرون
ایمیل: gergichp(at)kean.edu
مرکز اجتماعی اشعه توسط کامیلا دیاز کالدرون
مرکز اجتماعی Rise که بین شهرستانهای الیزابت و یونیون در نیوجرسی واقع شده است، با ادغام تولید غذا با خدمات اجتماعی، و ترویج تعامل و آموزش، به موضوع مهم ناامنی غذایی در چشمانداز شهری میپردازد.
این مرکز دارای دو مجموعه مجزا است که هر کدام شامل کارکردهای آموزشی، آشپزخانه های تجاری، استودیوهای هنری، کلاس های درس، بانک مواد غذایی و انبار مواد غذایی است.
این خوشهها با باغهای هیدروپونیک عمودی در هم تنیده شدهاند که بهعنوان یک ستون سبز که فضاها را به هم متصل میکند، و همچنین بامهای تزئین شده با بامهای سبز و باغهای زراعی برای تشویق مشارکت در فرآیند تولید غذا در هم تنیده شدهاند.
سقف وافل به عنوان یک عنصر متحد کننده در سراسر سایت عمل می کند و با تغییر جهت و ارتفاع طراحی می شود و یک بیان تکتونیکی منسجم ایجاد می کند.
“این ادغام متفکرانه شکل و عملکرد نه تنها تجربه کاربر را افزایش می دهد، بلکه ارتباطات اجتماعی را در این مرکز شهری پر جنب و جوش تقویت می کند.”
دانش آموز: کامیلا دیاز کالدرون
نوبت: طاق 4107، استودیو 7: طراحی شهری، برنامه ریزی و مسکن
معلمان: استفانی سانگ دلگادو
ایمیل: diazcalk(at)kean.edu
Gioco Vivace (Play Lively) اثر Remervi Mendez Vasquez
“زندگی بدون شادی و سرگرمی یک زندگی ترسناک است – Gioco Vivace پروژه ای است که سرگرمی، رنگ و ارتباط با محیط را جشن می گیرد.
این پروژه در رم، ایتالیا، در داخل بازار تستاکیو قرار دارد.
دگرگونی شامل سه مرحله اصلی بود: طراحی یک الگوی پایه جدید کف، ایجاد فضایی بدون درز برای بازی و آرامش، و گردآوری همه آن ها در زیر بال پر از شخصیت و زندگی.
«اشکال و طرحهای پروژه از چیدمان فعلی الهام گرفته شده است.
Gioco Vivace تاریخ را با سرزندگی تازه پیوند می دهد و زندگی جدیدی را به مکانی می بخشد.
دانش آموز: ریمرو مندز واسکز
نوبت: Arc 3106, Studio 6: Travel (Rome)
معلمان: استفانی سانگ دلگادو
ایمیل: mendezvr(at)kean.edu
کتابخانه SHY (مرکز مقدس برای جوانان) اثر Milka Roberts
“پروژه ساخته نشده واقع در کنار هایبریج، برانکس، نیوجرسی، در 23 می 2024.
«در حدود 40000 فوت مربع، شامل جزئیات اولیه کتابخانه، چندین اتاق کنفرانس و اتاقهای انعطافپذیر، طبقهای که به نماز و اعمال مذهبی اختصاص دارد، یک گالری هنری، فضای نمایشگاهی و یک تراس قابل دسترسی است.
این ساختمان شامل شش طبقه به استثنای تراس است که هر کدام در موقعیت متفاوتی قرار دارند اما با ساختارهای مشابه خود به هم متصل شده اند.
«در حالی که این کتابخانه تعامل با پلکانهای مجاور و طبقات متعدد را افزایش میدهد، با توپوگرافی کیس خود ترکیب میشود.
همچنین با ترکیب یکپارچه خود در میان جنگل بتنی نیویورک کاملاً با محیط اطراف خود تضاد دارد.
دانش آموز: میلکا رابرتز
نوبت: Arch 2104, Studio 4: Urban Building
معلم خصوصی: داریون واشنگتن
ایمیل: rubimali(at)kean.edu
پنهان شده توسط نیکلاس چاتزوپولوس
این مرکز بهداشتی پیشنهادی در جزیره الیس ارتباطی بین تاریخ و زمان حال ایجاد می کند.
با استفاده از نقاطی که سایت را به قلعه های اطراف متصل می کند، سه شکل ایجاد شد که هر کدام از هندسه تیز و زاویه ای موجود در جزیره الیس و قلعه های مجاور که در بالا ذکر شد تقلید می کنند.
«اشکال جدید با یکدیگر برخورد میکنند و به ساختارهای موجود در محل نفوذ میکنند و هر کدام با افتخار به سمت نقاط کانونی اشاره میکنند و گالریهای مشاهده بزرگی را ایجاد میکنند تا تعامل اجتماعی بین مهمانان در مرکز ایجاد شود.
دو سازه موجود در محل مورد استفاده مجدد قرار گرفته و به سالن تبدیل شده اند و از طریق تعامل با طبیعت سلامتی را ارتقا می دهند.
یک ساختمان موجود برای ارتقای سلامت روان تغییر کاربری داد و به کتابخانه تبدیل شد.
دانش آموز: نیکلاس چاتزوپولوس
نوبت: ARCH 3106، Studio 6: Travel (USA)
معلمان: توماس کریگ سینکلر و میشل کومورنیک
ایمیل: chatzopn(at)kean.edu
مرکز رنگین کمان برای کودکان و نوجوانان مبتلا به ADHD نوشته سارا جولی
مرکز رنگین کمان رنگ های پر جنب و جوش طبیعت را جشن می گیرد تا محیطی الهام بخش، آرامش بخش و خلاق برای کودکان و نوجوانان مبتلا به ADHD ایجاد کند.
هر مجموعه کلینیک از طرحهای رنگی تک رنگ مختلف برای تشویق ایده کدگذاری رنگ استفاده میکند و هدف واضحی از سازماندهی افکار بیمار دارد.
رنگ های پاستلی برای اطمینان از اینکه کودکان بیش از حد تحریک نمی شوند استفاده می شود.
هر بال ساختمان از اشکال اکوسیستمی که از آن الهام گرفته است استفاده می کند (مثلاً شش ضلعی در زنبورها یا منحنی های اقیانوس).
صندلیهایی در هر منطقه در نظر گرفته شده است تا والدین بتوانند نزدیک فرزندان خود بمانند.»
دانش آموز: سارا جولی
نوبت: INTD 4112 – پاییز 2023
ایمیل: jollys(at)kean.edu
محتوای مشارکت
این نمایش مدرسه مشارکتی بین Dezeen و دانشگاه Kean است. در اینجا درباره محتوای مشارکت Dezeen اطلاعات بیشتری کسب کنید.