پالت رنگ برهنه پرچمدار SKIMS NYC رافائل د کاردناس را در بر می گیرد.

پالت رنگ برهنه پرچمدار SKIMS NYC رافائل د کاردناس را در بر می گیرد.

SKIMS، برند پوشاکی که توسط کیم کارداشیان تأسیس شده است، اولین فروشگاه پرچمدار خود را در خیابان پنجم نیویورک با نمای داخلی توسط Rafael de Cárdenas افتتاح کرده است.


SKIMS NYC Flagship یک ساختمان تاریخی با نمای سنگی پرزرق و برق، در یک بلوک شمال کلیسای جامع سنت پاتریک و روبروی مرکز راکفلر، به دست آورده است.

فضای داخلی مغازه رنگ برهنه با مانکن غول پیکر در وسط
یک مانکن غول پیکر فروشگاه شاخص SKIMS در خیابان پنجم را زیبا می کند

در داخل، De Cárdenas از رنگ‌های طبیعی مشخص برند روی سطوح خمیده نرم، قوس‌های گرد و کف پوش استفاده کرد.

طراح مستقر در نیویورک گفت: «درون نرم و بسیار تمیز ساختمان اصلی نمای پیچیده ساختمان تاریخی را برجسته می کند.

آینه ها انعکاس بی پایان راهروهای پوشیده از جیر طبیعی را ایجاد می کنند
آینه ها انعکاس بی پایان راهروهای پوشیده از جیر طبیعی را ایجاد می کنند

او افزود: «این همکاری یک تجربه برند همهجانبه و نوآور برای مشتریان موجود SKIMS و برای مشتریان جدید برای کشف ایجاد کرده است.

در فضای سر به فلک کشیده طبقه همکف، یک مانکن غول پیکر مجموعه لباس های زیر زنانه، لباس خواب، و لباس های شکل دهنده SKIMS را به نمایش می گذارد.

لباس زیر و لباس زیر همسان بر روی مانکن های یکسان نمایش داده می شود
لباس زیر و لباس زیر روی مانکن های همسان نمایش داده می شود

محصولات در کت واک های Corian نمایش داده می شوند و مدل های کوچکتر در طاقچه های همسان قرار می گیرند که برای طیف گسترده ای از رنگ پوست طراحی شده اند.

دیوارها با جیر نرم پوشیده شده اند، با پانل های بازتابنده در وسط که بازتاب های بی پایانی را هنگام مواجهه با یکدیگر ایجاد می کنند.

لباس زیر مردانه روی مانکن ها نمایش داده می شود
یک طبقه از فروشگاه پرچمدار به پوشاک مردانه اختصاص دارد که SKIMS سال گذشته آن را راه اندازی کرد

اتاق‌های یراق آلات دارای آینه‌های پیچیده و سقف‌های جعبه‌ای نورانی هستند که «برای حمام کردن مشتریان در نور ملایم و دعوت‌کننده» نصب شده‌اند.

یک طبقه به پوشاک مردانه اختصاص دارد که SKIMS آن را در سال 2023 عرضه خواهد کرد.

کارداشیان گفت: «این پرچمدار یک رویا برای SKIMS است. ما فضایی ایجاد کرده‌ایم که کاملاً برند ما را تجسم می‌دهد و تجربه مشتری را بالا می‌برد.»

او افزود: «نیویورک همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب من داشته است و افتتاح اولین پرچمدار ما در اینجا در طول تعطیلات واقعاً جادویی است.

یک میز فروش با رویه های گرد و آرم SKIMS در پشت آن
سطوح گرد در سراسر داخل، از جمله پیشخوان فروش وجود دارد

کارداشیان SKIMS را در سال 2019 تاسیس کرد و این برند از زمان تاسیس خود فضاهای خرده فروشی را در شهرهایی از جمله پاریس و لندن ایجاد کرده است.

در سال 2022، SKIMS خطی از لباس‌های زیر را برای افراد دارای معلولیت منتشر کرد که لباس‌های در دسترس را با طیف وسیعی از اندازه‌ها و رنگ‌ها ترکیب می‌کند تا متناسب با رنگ پوست و تیپ‌های مختلف بدن باشد.

ساختمان تاریخی در خیابان پنجم دارای جزئیات بیرونی پرآذین است و در شب قابل مشاهده است
پرچمدار جدید یک ساختمان تاریخی با جزئیات بیرونی پرآذین را اشغال می کند

د کاردناس، که شرکتش در جوایز Dezeen 2022 در فهرست نهایی استودیوی طراحی داخلی سال قرار گرفت، در طول فعالیت حرفه‌ای خود فضاهایی را برای انواع برندهای معروف ایجاد کرده است.

اینها شامل دفتر مرکزی شرکت لوازم آرایشی Glossier در نیویورک و یک بار در فروشگاه بزرگ Nordstrom است.

عکاسی توسط ویلیام آبانوویچ است.

منبع

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس