چیدانه طراحی ساختمان اداری، 15 اثر برتر از معماران ایرانی! | amosarchitecture

وجود فضای سبز در اطراف یک ساختمان اداری می تواند ایده خوبی باشد. چرا که امروزه بسیاری از پلان ها همراه با فضایی طبیعی و سرسبز ارائه می شوند. معمولا پنجره ها به سمت این فضای سبز قرار می گیرند تا در آرامش افراد داخل ساختمان تاثیرگذار باشد و در برخی مواقع برایشان الهام بخش نیز باشد. توجه به اینکه افراد داخل یک ساختمان چه چشم اندازی را خواهند دید می تواند به طراحی بهتر پلان یک ساختمان اداری کمک کند. این ساختمان اداری تجاری توسط DesingInc به منظور رشد تعامل بین شهر و طبیعت طراحی شده است.

ساختمان اداری تجاری زمرد 11

در مجله خبری معماری و ساختمان آموس ساختمان و بنا با کاربری های مختلف، تجاری، اداری، مسکونی، و… نمای ساختمان از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا نمای ساختمان به خصوص نمای ساختمان اداری تجاری یک هویت بصری برای بنا می باشد و اولین راه ارتباطی ساختمان با مخاطب خود است. براساس تجربه گروه معماری آرل، در طراحی نمای ساختمان های تجاری- اداری و در کل معماری نما، به عنوان پوسته اصلی ساختمان که رابطه آن را با محیط اطراف تعریف می کند، به یکی از حساس ترین و پر چالش ترین مراحل طراحی تبدیل شده است.

http://barbarietehran.irاز عناصر و تجهیزات اضافه در طراحی نمای ساختمان های اداری خودداری شود. در واقع با یک نگاه به ساختمان باید متوجه شد که ساختمان یک ساختمان اداری می باشد. به عبارت دیگر در نمای ساختمان اداری می توان از تلفیق مدرن و سنتی استفاده کرد. در آن از کامپوزیت و شیشه، سنگ و شیشه، آجر و شیشه و … استفاده شود که انتخاب آن ها به سلیقه و توان مالی افراد بستگی دارد.

  • این نورپردازی نباید به گونه ای باشد که ساختمان را بی روح و کسالت بار نشان دهد و از طرفی هم نباید به گونه ای باشد که رنگ های تند و زننده در آن به کار رفته باشد تا چشم عابران را اذیت کند.
  • پنجره اين اتاق رو به سمت شرق است و از آن مى توان طلوع خورشيد را مشاهده كرد.
  • هزینه نما با توجه به مساحت و ابعاد ساختمان، ارتفاع، نوع و سبک طراحی، جنس متریال و پرکار یا کم کار بودن نما محاسبه می‌شود.
  • گروه معماری آرکا در عرصه ساخت، مشارکت، طراحی، مدیریت پیمان ساختمان، دکوراسیون داخلی، امور بازسازی و ساخت غرفه های نمایشگاهی فعالیت دارد.

برای یک ساختمان با مساحت بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع، آسانسورهای مجزای کالا و مواد ضروری است. در خصوص موقعیت آسانسورها و سرسراها (لابی چون سرعت و تعداد آسانسورها برای افراد استفاده کننده بسیار مهم است. توصیه می شود آسانسورها ۱۵ درصد جمعیت ساختمان را در مدت ۵ دقیقه جابه جا کنند. مراکز پرداخت کاغذ که شامل دستگاههای فتوکپی، چاپگرها و نمابرها می باشد.

5) در نظر نگرفتن قوانین منطقه بندی مربوط به حوزه‌‌های مسکونی و قوانین ساختمانی. ساختمان مرمر در 6 طبقه و با متراژ 600 متر مربع در ظفر ساخته شده است. پیشنهاد ما به شما طراحان خبره و کاریلد نمادیزاین هستد که به طراحتی از پس تمامی نماهای ساختمانی برمی‌آیند. اما باید بدانید که مالک آن ساختمان اداری به زودی باید مبلغ زیادی را بابت جریمه به شهرداری بپردازد. سپس افراد متخصص و حرفه ای را در محل زندگی خود شناسایی کنید و از آن ها بخواهید تا سازه شما را مشاهده کنند و با بررسی بودجه بندی و طرح نهایی مد نظرتان، طرح را اجرا کند.

ساختمان برتر اداری پایدار در جهان