آشنایی با قوانین اتاق فرارها اتاق فرار اسپیرال-آل اسکیپ

سرانجام در سال ۲۰۱۱، برای اولین بار بازی اتاق فرار از ژاپن خارج شد و سر از سنگاپور در آورد. اتاق فرار ارهبه هر حال در هر سناریویی که قرار بگیرید، باید سرنخ ها را پیدا کرده و آنها را دنبال کنید. این کار را باید مرحله به مرحله ادامه دهید تا معمای پایانی را حل کنید. جالبی اتاق فرار در این است که شما در کنار این حس‌ها باید منطقی تصمیم بگیرید. شاید در ابتدا خیلی حس ترس را تجربه نکنید و بگویید این یک بازی است، اما هرچقدر که بگذرد، واقعا در بازی غرق می‌شوید. هیچ بازی دیگری در دنیا امکان تجربه این حس را به شما نمی‌دهد.

مجموعه فاینال اسکیپ (شعبه نارمک)

در هیچ کجای دنیا بابت برد در بازی اتاق فرار جایزه ای تعلق نمیگیرد و هدف 1 ساعت لذت بردن از مسیر معمایی بازی است و تجربه پیروزی است. ۱- پس از انتخاب روز و ساعت، هزینه بلیط دو نفر را به عنوان پیش‌پرداخت به صورت آنلاین پرداخت خواهید کرد. تسویه‌ی نهایی مابقی افراد با توجه به تعداد نفرات گروه به صورت حضوری در محل شعبه، پیش از ورود به بازی انجام خواهد شد. اتاق فرار ی بازی گروهی هست و تک نفره یا دونفره رفتن، ذات این بازی که همکاری بین اعضای تیم هست رو از بین میبره.

اتاق فرار مریم خونین

از طریق صفحه رزرو آنلاین، تلفن و به‌ صورت حضوری 24 ساعت قبل از زمان بازی. بله، برای بعضی بازی‌ها امکانش هست بدون اینکه خللی در بازی شما رخ دهد. البته با پرداخت هزینه حداقل نفرات گروه که سه نفر می باشد.

گاهی سرنخ می‌تواند یک چیز کاملا بدیهی باشد و گاهی باید اشیای مخفی داخل اتاق را پیدا اتاق فرار فرجام کنید. به هر حال شما نیاز به کار تیمی دارید و باید از قوانین ریاضی، تیز بینی، منطق ربط دادن چیز‌های مختلف به هم و شجاعت استفاده کنید. گاهی در یک مکان تاریک و وحشتناک سرنخی وجود دارد که باید دل به دریا زده و آن را پیدا کنید. بازیکنان باید به موقع در محل بازی حضور پیدا کنند تا وقت بازی خود را از دست ندهند. بهتر است حدود ده یا پانزده دقیقه پیش از شروع بازی در محل حاضر شوید.

  • اولین اتاق، اتاق فرار عروس مرده است که شما با جسد یک عروس خانم رو به رو می­‌شوید.
  • در صورتی که پس از انجام مراحل رزرو، رسید تایید و کد رهگیری را دریافت نکردید، حتما با پشتیبانی تماس بگیرید.
  • اتاق فرار ها ژانر های متفاوتی دارند و یکی از ژانر های اتاق فرار، ترسناک است.
  • اگر عاشق بازی های کامپیوتری و حل معماهای پیچیده و کمی هیجان و ترس هستید، همین الان با خانواده یا دوستان یه تیم حداقل ۳ نفره تشکیل بدید و یک ساعت از بازی اتاق فرار لذت ببرید.
آشنایی با قوانین اتاق فرارها اتاق فرار اسپیرال-آل اسکیپ می‌توانید قبل از بازی از مسئولین اتاق بخواهید زیاد، متوسط یا کم باشد و یا حتی به صورت کامل حذف شود. اتاق فرار تنهایی متفاوت با تمام اسکیپ‌‌ روم‌هایی است که تا به حال تجربه کرده‌اید. برگزاری سورپرایز تولد تو اتاق فرار یکی از آپشنای جذاب این بازی هست و شما باید قبل از رزرو تیک جشن غافلگیری تولد رو بزنید و این قابلیت در همه اتاق های فرار انیگما وجود داره و جای نگرانی نیست. فقط اینو بدونید که فضایی برای خوردن کیک در اتاق فرار وجود نداره و از این بابت عذر میخوایم اما برای عکس و فیلم تولد عزیزان شما همه جوره در خدمتیم. در فضای اتاق فرار، شما میبایست مماهای مختلف را حل کنید و فضاها را یکی پس از دیگری طی کنید تا در نهایت بتوانید از فضای بازی با موفقیت خارج شوید.

این مجموعه در سال‌های اخیر افتتاح شده و با سبکی منحصربه‌فرد، توجه بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب کرده است. در خردادماه ۱۳۹۷ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر در شعبه جردن طراحی و اجرا و در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در شعبه حقانی باز-طراحی و مجدد اجرا شده است. این اتاق فرار از بازی‌های ساده این مجموعه است و می‌تواند تجربه خوبی برای مبتدیان رقم بزند.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ‌‌رومیست از دی ماه سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد. اتاق فرار گمشدگان از بازی‌های دلهره‌آور مجموعه برین گیم تهران است که درجه سختی ۹۵ درصد، درجه دلهره ۴۵ درصد و درجه هیجان ۸۵ درصد دارد. این اتاق فرار شما را به یاد سریال مشهور «گمشده» خواهد انداخت. در اتاق فرار گمشدگان شما در جزیره‌ای رمزآلود سقوط کرده‌اید و تنها یک ساعت فرصت دارید تا قبل از انفجار بمب با چالش‌های عجیب جزیره دست‌وپنجه نرم کنید و از آن فرار کنید. اتاق فرار (اسکیپ روم) یک مخمصه و بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ‌ها، نکات و استراتژی‌ها برای حل مسائل و دستیابی به اهداف خود، یک سری از پازل‌ها و معماها را حل می‌کنند.