آموزش سئو عکس در وردپرس + بهینه سازی تصویر برای گوگل

آیا واقعاً سایتهایی که در نتایج اولیه جستجو هستند، ثروت بیشتری به دست می آورند؟ طعم و رنگش بستگی دارد به مواد اولیه ات. به عنوان مثال با ابزار Google’s cache میتوان فهمید که یک سایت به طور کلی بر پایه فلش طراحی شده است . وقتی ما کلمه کلیدی خودمون رو در تگ عنوان (Title Tag)، آدرس (URL)، توضیحات (Description) و تگهای هدینگ (H1, سنیور سئو اصفهان H2,…,H6) بکار ببریم گوگل تو همون لحظه اول کروال (کاوش) متوجه میشه که این صفحه یا پست در مورد چه موضوعی هستش. برای موفقیت در سئو زمان را مدیریت کنید. سعی کنید مطالب جدید سایت خود را در صفحات سایتهایی مثل StumbleUpon و Digg و Delicious و Reddit به اشتراک بگذارید.

سئو در واقع یک مسابقه است که به ازاء هر کلمه کلیدی در موتورهای جستجو برگزار میشود، همه شرکت کنندگان در مسابقه آرزو دارند که مقام اول را بدست بیاورند اما فقط یک نفر برنده میشود، گرچه رتبه های بعدی هم بی نصیب از جایزه نخواهند ماند. موتور جستجوی گوگل بیش از 66000 جستجو در ثانیه دریافت می کند، که به این معنی است که سئو قطعا مهم است. خوب است بدانیم که داشتن www در دامنه، هیچ تاثیری روی سئو و رتبه سایت ندارد اما این بدین معنی نیست که همیشه باید دامنه سایت خود را بدون www انتخاب کنید.

محتوای ویدیویی آنقدر مهم شده که گوگل یک تب جدید در کنار بخش جستجوی تصاویر خود با عنوان نتایج ویدیویی اضافه کرده پس حتما محتوای ویدیویی آینده خوبی دارد و شما هم نیاز به پلاگین سئو ویدیو دارید. مقدمه ظهور آپدیت مرتبط با لینک گوگل تحت عنوان پنگوئن بود. بذارید کمی بیشتر در رابطه با اینکه SEO چیست بحث کنیم. قبل از اینکه دستبهقلم شوید، بدانید که برای چی مینویسید و آیا اصلاً لازم است که بنویسید. امّا باید به یاد داشته باشید که تا جایی که می توانید آن را کوتاه بنویسید. از جملات کوتاه در پاراگراف ها استفاده کنید.

در واقع از متا تگ کنونیکال برای معرفی کردن نسخه اصلی یک صفحه به موتورهای جستجو است. باید بگویییم بله، درمواردی یا به اشتباه که گاهی پیش می آید مانند: سئو سایت فروشگاهی که در قسمت قبل توضیح دادیم و از آن به عنوان اشتباه رایج نام بردیم، و در مواردی مجبور به انجام چنین کاری میشویم چرا که؛ ما یک داستان داریم در 6 قسمت و اصرار بر این است که همه آن 6 قسمت را نباید در یک صفحه مثلا در قالب آپدیت قرار داد، در این صورت چاره ای نیست جز اینکه همه آن صفحات را به صفحه مهمتر یعنی اولین صفحه با این مضمون، کنونیکال می کنیم. از دید بازاریابی اینترنتی، «سئو» به چگونگی کار کردن موتورهای جستجو و اینکه کاربران چه چیزی جستجو میکنند و همینطور کلمات کلیدی تایپشده و اینکه کدامیک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار میگیرد را موردبررسی قرار میدهد.

آن کسب رتبه در نتایج گوگل است. به طور کلی می توان گفت یکی از مهم ترین ترس و نگرانی افراد بابت این است که بر چه اساسی می توان به شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو اعتماد کرد و کسب و کار خود را به آن ها سپرد. در حقیقت مهم ترین سوال کاربران این است که مفهوم درست، کاربردی و دقیق سئو چیست. همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم، تبلیغات گوگل نتایج پولی را شامل می شود و با استفاده از تبلیغات گوگل می توانید به صفحه اول گوگل بروید و حتی تا زمانی که تبلیغات شما کلیکی نخورد هیچ پولی نیاز نیست بپردازید ولی بابت هر کلیک کاربران بر روی لینک شما باید به گوگل پول پرداخت کنید.

بهترین تعاریف سئو در گوگل نوشته شده و با یه جستجو میشه بهش رسید. در واقع نرخ تبدیل هست و این یعنی چند درصد از کاربرانی که به سایت ما اومدن به خریدار و یا سایر این موارد تبدیل شده و به هدفی که ما بهش میخواستیم دست پیدا کنیم تبدیل شدن. اقای وبمستر تبدیل به پادکست شده است. چنان که که میدانید سرعت باز شدن صفحات اینترنتی از نظر کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. ما مطالب سئو چیست، چرا سئو اهمیت دارد، اهداف سئو چیست، چگونگی آمدن سئو در ایران، چگونگی یادگیری سئو و زمان استفاده از سئو را آموختیم و بیان کردیم.

زیرا آموزش قوانینی است که گوگل طراحی کرده تا بتواند با توجه به نیاز کاربر سایت مورد نظر را نمایش دهد. بخشی از آموزش سئو تکنیکال، به رفع ایرادات فنی و تکنیکال سایت مرتبط است. تقریبا 93% ترافیک دریافتی سایت ها از طریق جستجو در گوگل است . با یادگیری بخشی از این قوانین می توانید سایت خود را به درستی بهینه سازی کرده و در ارتقا رتبه سایت تاثیر پذیری آن را شاهد باشید. در سال های اخیر موتور های جستجو که گوگل غول آن ها است، به سمت همسو کردن الگوریتم های خود با تجربه کاربری است، یعنی الگوریتم ها به سمتی می روند که اگر یک بازدید کننده واقعی نه یک ربات به سایت شما توسط موتورهای جستجو وارد شد تجربه خوبی از سایت شما داشته باشد.

بعد از انجام صحیح تمامی موارد بالا تازه باید لینک سازی های داخلی و خارجی سایت را شروع کنید و سایت خود را در اینترنت و در حوزه کاری خودتان محبوب کنید و باید برای انجام هر مرحله از موارد بالا کلی وقت و تلاش رو صرف کنید. 5. بعد از اینکه بهینه سازی سایت را انجام دهید ترافیک بالایی را دریافت خواهید کرد و این باعث افزایش فروش شما خواهد شد. برای مثال کلمه کلیدی رقابتی ” طراحی سایت ” چیزی بین ( ۱۰K – ۱۰۰K ) در ماه در گوگل جستجو می شود، حال شما خودتان یک حساب سرانگشتی انجام دهید که ۳ رتبه برتر گوگل از این کلمه کلیدی چقد بازدید دریافت می کنند. سئو رایگان چیست آیا اصلا سئوی سایت را می توان رایگان انجام داد؟ اگر تا به حال این سوال را از خود پرسیده اید که آیا گوگل ادوردز در سئوی سایت تاثیرگذار است باید در جواب بگم که خیر سرویس گوگل ادوردز و سئوی سایت کاملا از هم جدا هستند و ربطی به هم ندارند. محتوای اصلی صفحه حداکثر باید پس از 5 ثانیه نمایش یابد. انتخاب ساختار اصلی URL، در همان مراحل ابتدایی طراحی سایت، از طریق قالب انجام میشود. برای کسب موفقیت و دستیابی به رتبه های بالای سایت در سرچ گوگل ، فعالیت، تلاش مستمر ، بهینه سازی فنی و سئو سایت بسیار مهم و تاثیر گذاراست .اگر نیروهای لازم برای انجام این فرآیندها را در اختیار دارید، و میخواهید نقاط ضعف و قوت خود را در دستیابی به اهداف سئو ارزیابی کنید و همچنین میخواهید برنامهای مدون برای انجام فعالیتهای سئو در اختیار داشته باشید، سپنتا به صورت منظم وضعیت سئو سایت شما را بررسی خواهد کرد و فعالیتهای لازم را در قالب طرحهای فنی و برنامههای قابل اجرا به شما ارائه خواهد کرد.

آن هم بدون هیچ تبلیغات یا هزینه های گزافی که باید برای تبلیغات بپردازید. در مقابل آن باید سئو خارجی را نیز آموزش ببینید. یادگیری SEO پیچیده نیست و وب سایت ها و اساتید زیادی در حوزه سئو آموزش میدهند. اگر وب سایت شما کمتر از چند هزار آدرس اینترنتی داشته باشد، در بیشتر موارد، به طور موثر خزیده میشود. تنها سایتهایی که از سایت ساز وردپرس استفاده میکنند، روزانه بیشتر از دو میلیون پست منتشر میکنند و این آمار تنها شامل سایت ساز رایگان وردپرس میشود. خوانندگان: اگر عکس شما در پست نمایش داده نشود، خوانندگان شما عنوان آن را میبینند و میدانند قرار بوده چه چیزی نمایش داده شود. اگر از Yoast استفاده میکنید، به سادگی به گزینههای Yoast SEO در هر صفحه یا پست بروید و تب «advanced» را باز کنید.

متنی که در توضیحات متا نوشته میشود باید کلیات محتوای صفحه را نشان دهد. از مواردی که در قسمت عنوان متا باید در تگ H1 قرار گیرد. به عنوان بهترین روش برای سئو، همیشه حداقل یک تصویر یا گرافیک را در صفحه درج کنید. در روش Long Tail میتوانید از یک عبارت استفاده کنید. بهینه سازی آدرس URL توجه ویژهای میطلبد و باید در مورد تمامی صفحات سایت انجام شود. تمامی الگوریتم های گوگل نیز بر این اصل شکل میگیرد. همینطور موتورهای جست و جو نیز راحت تر می توانند صفحات را درک و در نهایت ایندکس کنند. 2. با استفاده از سئو خیلی راحت می توانید برند خودتان را بسازید و مشهور شوید ولی با تبلیغات اینترنتی این کار بسیار دشوار است. اگر از وردپرس استفاده می کنید که کارتان فوق العاده راحت تر است.

اگر فروشگاه اینترنتی راهاندازی کرده باشید یا در تیم بهینه سازی سایتی فعالیت میکنید، حتماً عبارت سئو تکنیکال به گوشتان خورده است؛ اما دقیقاً منظور از بهینه سازی فنی سایت چیست؟ صفحه تیم شما به تصاویر تیم واقعی شما احتیاج دارد ، نه این شخص در سمت راست با یکی از دوستان عکس شریک او. شرکت وب گستر سپنتا با تیم تخصصی و خبره خود با استفاده از جدیدترین روش ها، سایت شما را برای امکانسنجی شرایط موجود و شرایط رقبا مورد آنالیز قرار میدهد و براساس نتایج حاصل از آنالیز رقبا و بازار هدف، پیشنهادهای عملی و چشم اندازی از آینده قابل دسترسی در بهینه سازی سایت شما ارائه می کند. اما امروز گوگل به خوبی استفاده از این روش را تشخیص داده و شما را دچار جریمه میکند. از همین رو موتور های جستجو روز به روز الگوریتم های خود را توسعه داده تا بتوانند بهترین نتایج را به کاربران خود نمایش دهند. توضیحات meta description یک شانس بزرگ برای سئو است؛ چرا که با کمترین فعالیت شما می توانید تغییرات عمده ای در نرخ کلیک یک صفحه و افزایش تعداد کاربران آن صفحه داشته باشید، از این شانس به خوبی استفاده کنید. در واقع با استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه، شما به جای اینکه حق کافی برای حضور در نتایج جستجو را داشته باشید، موتورهای جستجو را فریب می دهید تا سایت شما را در نتایج بالا قرار دهند.

اگر سایتمان را با دقت دیده باشید، میدانید که منتوریکس هم بهعنوان آژانس دیجیتال مارکتینگ خدمات ارائه میدهد و هم آکادمی دیجیتال مارکتینگ. برای آشنایی بیشتر با سرویس گوگل ادز گوگل پیشنهاد می کنم حتما سری مقالات آموزش فروش با گوگل ادز از آکادمی وبکیما را مطالعه کنید. اگر دوست دارید اطلاعات بسیار جالبی راجع به سئو کسب کنید حتما این مقاله از سری مقالات آموزش سئو از آکادمی وبکیما را مطالعه بفرمایید. فرض کنید شما عبارت “آموزش سئو وردپرس” را جستجو کرده اید و وارد یک سایت شده اید، این سایت هرچند محتوای یونیکی دارد و مواردی نیز در زمینه سئوی وردپرس توضیح داده است ولی بصورت کامل به این موضوع نپرداخته است و شما مجبور میشوید دوباره برگردید به گوگل و عبارت مورد نظر خود را مجددا جستجو کنید و این بار وارد سایتی میشوید که علاوه بر یونیک بودن محتوا کلیه تکنیکها و آموزشهای لازم را در زمینه سئوی وردپرس توضیح داده است، بطوریکه شما پس از مطالعه این محتوا دیگر نیازی به بازگشت و جستجو مجدد آن عبارت ندارید. به نظرم در مبحث سئوی داخلی نکته ای نماند و اگر مطلبی به ذهنم رسید، مجدد آن را مورد باز نگری قرار خواهم داد. مخصوصا اگر در یک کلیدواژه ی پررقابت هستید.

بسیاری از کسب و کار ها با ورود تکنولوژی و ترویج فرهنگ خرید اینترنتی به دنبال ایجاد جایگاه های بالاتر در نتایج جست و جو هستند تا بتوانند سهم بازار بیشتری را نصیب خود کنند. همین مورد سبب می شود که به شما این نوید را بدهیم که پروژه شما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در زمانی معینی که تعیین شده ارسال خواهد شد بعد از ارسال فایل نهایی پروژه ، پروژه تا 48 ساعت نیز پشتیبانی رایگان می شود ، که در صورت مشکل یا سوالی در مورد پروژه ، کارشناسان رایا پروژه پاسخگو خواهند بود . همین مثال رو برعکس فرض کنید، فرض کنید شما یک سوال خاص از گوگل پرسیده اید و چند تا از صفحاتی که در نتایج گوگل بوده اند را باز کرده اید در یک صفحه خاص جواب سوال خود را به صورت کامل پیدا می کنید، خب قطعا یک زمان معینی را بسته به محتوا در اون صفحه صرف می کنید و جواب سوال خود را به صورت کامل دریافت می کنید، حال چون تجربه ی خوبی از این سایت پیدا کرده اید به صفحات دیگر و مطالب دیگر آن هم یک سری می زنید در تمامی این مراحل الگوریتم RankBrain گوگل دست به قلم بوده و همه رو ثبت کرده!

اما نکته قابل توجه اینجاست که سئو یک علم نامحدود است پس هرچه آن را یاد بگیرید تمام نمی شود. همانطور گه گفتم بعد از فعالسازی سایت به فعالسازی SSL میپردازیم، بعد باید بررسی کنیم که سایت ما از تمام DNS های دنیا قابل رویت است. توزیع کلمات کلیدی در متن باید به صورتی انجام شود که لطمهای به متن و معنی جملات نزند. البته این به این معنی نیست که سایت هایی که جدیدا شروع به کار می کنند در موتور های جستجو رتبه های خوبی نمی گیرند ، بلکه این به معنی این است که سایت هایی که تازه تاسیس می شوند باید تلاش بیشتری نسبت به یک سایت قدیمی در یک کلمه کلیدی مشابه برای رتبه گیری انجام دهند. البته همانطور که گفته شد حالت ساده می باشد. و چون فیل از آتش می ترسید، قرار شد تعدادی، در تاریکی بروند و بعد بیایند و به بقیه هم بگویند که فیل چیست و چون است. تعداد کلماتی کیوردها نباید بیش از حد مجاز باشد چرا که در پی رعایت نکردن این موضوع از جانب الگوریتم های گوگل مجازات میشوید. بهینهسازی وبسایت شامل توسعه و ویرایش مطالب موجود در خود سایت و اچتیامال و برنامهنویسی و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیتهای نمایهسازی در موتور جستجو و ترویج یک سایت برای افزایش تعداد لینک دهنده یا لینکهای ورودی، و دیگر تاکتیکهای جستجوگرها است.

گوگل برای درک بهتر نمایش داده های جستجو از مدل های BERT استفاده می کند. هدف ما از جمع آوری این تعریف ها کمک به درک بهتر و سریعتر در این حوزه و شناسایی ابعاد گسترده آن است. و شکی نیست که تولید محتوای عالی می تونه به بهبود رتبه شما در نتایج جستجوی گوگل کمک کنه. عملیات هایی که روی یک سایت برای سئو شدن انجام می شود شامل مجموعه ای از دانش های تکنیکال سئو ، تولید محتوای عالی ، مدیریت حرفه ای شبکه های اجتماعی ، سوشال سیگنال های شبکه های مختلف اجتماعی ، انتخاب نام دامنه و انتخاب هاست مناسب و کلی موارد دیگر است.

در نتیجه انجام این تکنیکها، برای یک وبسایت میتواند منجر به حذف یا مجازات شود. احتمال دارد برخی از نتایجی که باز کردید را با یک نگاه سطحی متوجه شوید که به موضوع سرچ شما نمی خوره و خیلی زود صفحه رو می بندید، اینجاست که الگوریتم RankBrain دست به کار می شه و اون صفحه ای که شما خیلی زود بستید رو بهش نمره منفی میده و اگر کاربران زیادی کار شما رو تکرار کنند یعنی صفحه مورد نظر رو خیلی زود ببندند، در نتایج به سطح های پایین تر میاره و اگه تعداد کاربرانی که تجربه خوبی از باز کردن این صفحه نداشتند زیاد بشه حتی احتمالش هست که به کل در اون کلمه کلیدی از نتایج حذف بشه.

اگر در کنار تولید محتوا به فکر ایجاد ارتباط واقعی با مخاطب خود باشید، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت. شاید نزدیک ترین جمله برای سئو مدرن این جمله باشد؛ مجموعه راهکارهای بهبود کارایی سایت و تولید محتوای با کیفیت که در راستای تجربه کاربری و بازخورد مثبت کاربران هدف گذاری می شوند. مولوی داستانی دارد با عنوان فیل، و ماجرایش این است که فیلی در تاریکی به شهری آورده شد. با در نظر گرفتن این مهم و قرار دادن این اصل به عنوان هدف در تمامی فعالیت های بهینه سازی سایت، سپنتا توانسته با ثبات و دوام رتبه های کلمات کلیدی مشتریان خود را بهبود و ارتقا بخشد. به کمک بارگزاری تنبل، دیگر نیازی نیست تصویر تمامی صد محصول همان ابتدا بارگزاری شود. یعنی تمامی مطالب به صورت عملی روی سایت واقعی اجرا شود. سئو یعنی تصمیم گیری درست، براساس آمارها و تحلیل های گسترده از آخرین تغییرات گوگل و دستاوردهای سایت. اگر امکان بررسی و تجزیه تحلیل نحوه عملکرد خود را نداشته باشید تمام وقت و انرژیای که برای انجام این مراحل انجام دادهاید به هدر خواهد رفت.

خدمات سئوی حرفه ای برای یک سایت شامل چیست؟ نقش شبکه های اجتماعی را در تکنیک سئو خارجی نادیده نگیرید شاید شبکه های اجتماعی به شما بک لینک فالو ندهند اما همین که سایت شما در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشد به گوگل این موضوع را میفهماند که جذب کاربران برای سایت تان مهم است و از روش های مختلف برای جلب مخاطب استفاده میکنید. البته ریسک استفاده از این روش ها بسیار بالاست و در صورتی که موتور جست و جو متوجه تقلب در نتایج شود، وب سایت خاطی را جریمه خواهد کرد. برای مثال شما با keywords هایی که می توانند ترافیک قابل قبولی برای وبسایت ایجاد کنند، friendly سازی وبسایت برای موتورهای جستجو، مارکتینگ سرویس های یونیک وبسایت و البته لینک سازی، آشنا خواهید شد.

تا اگر در بین جمعی از متخصصین سئو قرار گرفتید، بتوانید منظور آنها را از عبارتهای بیان شده متوجه شوید. اصطلاحات سئو: اصطلاحاتی که سئو کاران و متخصصین سئو از آنها استفاده می کنند که این اصطلاحات را از سئو کار مبتدی تا متخصص باید بدانند. قبل از تولید محتوا، باید درباره کلمات کلیدی تحقیق کنید و کلیدواژههای مرتبط با موضوع را مورد بررسی قرار دهید. به تولید محتوا توجه ویژه داشته باشید و آن را با نگاه بلند مدت سر و سامان دهید. و مهم ترین فاکتوری که از سئو تجربه کردم، جلب اعتماد مخاطبان با تولید محتوای غنی و ارزشمند به گونه ای هوشمندانه با تحقیق کلمات کلیدی هدفمند و رقابت با سایر نتایج جستجو بوده که در نهایت منجر به کسب اعتبار (rank) حداکثری از گوگل شده است. در عصر دیجیتال امروز، قطعا تمام کسب و کار ها به دنبال بستری آنلاین برای بیزینس خود هستند، در حالی که با ورود به اولین مرحله که ساخت وبسایت است، با مشکل مواجه میگردند. در نوشتن متا دیسکریپشن باید از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید؛ اما این را در نظر داشته باشید که استفاده درست از این کلمات نیز مهم است، اگر در توضیحات متا دیسکریپشن از کلمات کلیدی استفاده نکنید، گوگل اولین جمله ای که در آن، از این کلمات استفاده کردید را نمایش می دهد.

انجام خدمات سئو و بهینه سازی سایت با اهداف گوناگونی صورت میگیرد؛ اهدافی مثل: رسیدن به ترافیک روزانه 10000 یوزر، قرار گرفتن لیست کلمات در رتبه های بین 1 تا 3، افزایش فروش محصولات و خدمات و… با گذر زمان افراد بیشتری به فکر ایجاد کسب و کارهای اینترنتی افتادند و بهینه سازی سایت در این بازه زمانی رشد چشمگیری پیدا کرد. پس تعجبی ندارد که سایت های بسیار زیادی هزینه های بسیار گزافی را برای سئوی سایت خود انجام می دهند و حتی در برخی کلمات خاص کار به کارهای غیر اخلاقی ( سئو کلاه سیاه ) برای رتبه گرفتن هم کشیده می شود! در واقع در حال حاضر تمامی کسب و کارهای اینترنتی و حتی غیر اینترنتی در تلاش هستند که در نتایج گوگل برای خود جایگاهی رو کسب کنند، برای همین است که بر اهمیت سئوی سایت ها روز به روز افزوده می شود. طراحی وب، برنامه نویسی به تمامی زبان ها، گرافیک دوبعدی و سه بعدی، تولید محتوا، بهینه سازی و سئو، تایپ، ترجمه و ویرایش و حتی حوزه ی آموزش و رفع اشکال درسی همگی در پارسکدرز انجام می شوند. برای یادگیری سئو ابتدا باید آموزش سئو مبتدی را یاد بگیریم. چگونه سئو را یاد بگیریم؟

Alt Tag همچنین به عنوان «alternate text» نیز شناخته می شود و برای توصیف تصاویر موجود در وب سایت شما به کار می رود. Meta Title ، عبارت نمایش داده شده در صفحات گوگل، به عنوان تیتر و Meta Description متن نمایش داده شده در قسمت توضیحات گوگل است. نکته سوم اینه که ما نباید عنوان عکس را در تگ alt کپی کنیم دلیلش هم سادهاس: پرهیز از تکرار محتوا و تلاش هرچه بیشتر برای ارائه محتوای کاربردی. عنوان سایت، آرشیو، دستهبندی و تگها را مشخص کنید. زمان لازم برای رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل بر روی یک کلمه کلیدی مشخص موضوعی است که ارتباط مستقیم با سختی کلمه کلیدی و میزان رقابت در آن دارد. جالب است بدانید یک مطالعه بر روی کاربران موتورهای جستجو انجام شده و مشخص شده که خیلی از کاربران تمایل دارند روی نتایج طبیعی گوگل کلیک کنند، در این مطالعه مشخص شده که بیشتر از ۷۲ درصد کاربران گوگل روی لینک هایی کلیک می کنند که به صورت طبیعی در نتایج بالا آمده و فقط چیزی حدود ۲۷ درصد روی لینک های تبلیغاتی گوگل کلیک می کنند.

در چنین سیستمی، ممکن بود کسی که قصد بازدید یا خرید از سایت شما را دارد، فاصلهی بسیار زیادی با مکان جغرافیایی سرور شما داشته باشد. سئوکار کسی است که نیازهای مخاطب را میشناسد، اهداف کسب و کار و منابع آن را میشناسد و بر اساس منابعی که در اختیار دارد و وضعیت رقبا، استراتژی بهینه برای پیروزی در این رقابت را طراحی میکند. متاسفانه بسیاری از کسب و کار ها به واسطه از دست دادن رتبه سایت دچار نابودی می شوند ، اما آپسئو برای آن راه حلی ویژه در نظر گرفته است. در تجارتی که قواعد آن به سرعت در حال تغییر هستند زمان ارزش بسیاری زیادی دارد. صفحاتی که در نقشه سایت ما تعریف شده باشند در مقایسه با سایر نسخهها، شانس بیشتری برای انتخاب به عنوان آدرس مرجع از نظر گوگل دارند. عنوان و کپشن در سئو عکس مهم هستند اما اغلب نادیده گرفته می شوند. نامیده می شود – به خزنده های جستجو کمک می کند تا درک بهتری از محتوای مهم داشته باشند، مشکلات محتوای تکراری را حل کنند، رتبه بندی آن محتوا را بهبود بخشند و در نهایت، می تواند مشتریان بیشتری را به سایت شما هدایت کند. می توان اینطور گفت که به کمک تگ کنونیکال می توانیم صفحات را برای گوگل رتبه بندی کنیم.

بعد از اینکه سئوی سایت انجام شود هزینه ها به شدت کاهش می یابد. اینکه یک موتور جستجو با الگوریتم ها و قوانین خود بتواند صفحاتی به کاربر نمایش دهد که از نظر محتوا به کلمه کلیدی سرچ شده مرتبط تر و نزدیک تر باشد هم برای کاربر بهتر است و کاربر دیگر نیازی نخواهد داشت که جستجوی خود را با کلماتی دیگر ادامه دهد و هم اعتبار موتور جستجو را در بین کاربران خود افزایش می دهد. بارگذاری تصاویر با اسامی طولانی و نامرتبط با موضوع از نظر سئو اصولی نیست. بارگذاری بار برای UX و SEO مهم است. به جرئت می توان گفت که مبحث انتخاب و به کارگیری کلمه کلیدی، مهم ترین مساله در سئو داخلی است.

در اکثر اوقات ممکن است که نتایج سئو ی سایت و بهینه سازی برای یک کلمه خاص به سرعت دیده نشود ولی در گذر زمان و در دراز مدت مزایای بهینه سازی سایت خود را نشان داده و باعث افزایش رتبه سایت در کلمات مورد نظر و در نتیجه افزایش ورودی بازدیدکنندگان است. 7. آخرین و مهم ترین تفاوت بین تبلیغات اینترنتی و سئوی سایت اینه که بعد از اتمام زمان تبلیغات شما در اینترنت ورودی سایت به شدت افت می کنه ولی در سئوی سایت ورودی سایت روز به روز افزایش می یابد. اگر به آموزش سئو اهمیت میدهید بهتر است در ابتدا به چند موضوع مهم اشاره کنم. این فاکتور نه تنها در سئوی تکنیکال سایت، بلکه به طور کلی یکی از مهم ترین فاکتور های موتور های جست و جویی مانند گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها به شمار میرود. هر چه بیشتر می گذرد دنیای اینترنت بزرگ تر شده و رقابت در آن بیشتر می شود و در این بین سایت هایی می توانند رتبه های خوب و درآمد های بالا داشته باشند که یک استراتژی بی نظیر برای سئوی سایت خود داشته باشند.

کوتاه بودن آدرس، خوانا بودن آدرس و مرتبط بودن آن با محتوای صفحه را حتما در نظر داشته باشید. با اینکه امروزه موتورهای جستجو و الگوریتم های آن ها بسیار پیشرفت کرده اند، اما هنوز هم نیاز به توسعه بیشتر برای عملکرد بهتر هستند. این هم یکی دیگر از دلایل بسیار مهمی است که سایت ها دوست دارند در نتایج طبیعی گوگل حضور داشته باشند تا اینکه بابت اون هزینه پرداخت کنند و نتیجه چندان جالبی هم دریافت نکنند. برای هر وب سایتی با هر زمینه کاری بسیار اهمیت دارد که در کلمات کلیدی کسب و کار خود جزو نتایج برتر گوگل قرار بگیرد ، مخصوصا جزو ۳ نتیجه طبیعی اول که بیش از ۵۸ درصد کاربران را جذب خود می کنند.