آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin؛ ثبت نام، احراز هویت و فعال کردن 2FA فکت کوینز

سفارش هایی که نقدینگی ارائه می کنند (“سفارش سازنده یا Maker”) کارمزد متفاوتی نسبت به سفارش هایی که نقدینگی می گیرند (“سفارش گیرنده یا Taker”) دریافت می کنند. این صرافی چندین گزینه برای پشتیبانی مشتری ارائه می دهد، اگرچه مشابه بسیاری از رقبا، شما نمی توانید مستقیماً از طریق تلفن یا از طریق ایمیل با شخصی تماس بگیرید. با این حال، کاربران می توانند برای دریافت پاسخ به سؤالات اساسی در یک چت زنده شرکت کنند یا برای دریافت کمک در مورد مسائل پیچیده تر درخواست کمک ارائه دهند. شما می توانید برنامه اندروید صرافی کوکوین را از Google Play دانلود کنید، و یا APK اندروید را از وب سایت KuCoin یا مقاله آموزش صرافی کوکوین دانلود کنید.

میزان کارمزد در صرافی کوکوین

از مهم‌ترین ویژگی‌های پلتفرم کوکوین رابط کاربری ساده آن است که در ابتدا به آن اشاره کردیم. چیدمان بخش‌های مختلف پنل کاربری و صفحات خرید و فروش به گونه‌ای طراحی شده است که برای تمام کاربران قابل فهم باشد. برای افزایش امنیت در صرافی کوکوین بهتر است احراز هویت را انجام دهید ؛ اما لازم به ذکر است که این پروسه برای کاربران ایرانی در دسترس نیست. در ادامه مطلب صرافی کوکوین برای ایرانیان، توضیح می دهیم که کوکوین نام شناخته شده در صنعت رمزنگاری است؛ زیرا توانست خود را به عنوان یک فروشگاه برجسته برای انواع عملیات رمزنگاری تثبیت کند. این صرافی که در آگوست 2017 راه اندازی شد، دارای بیش از 200 ارز دیجیتال، بیش از 400 بازار است و به یکی از رنگارنگ ترین هاب های رمزنگاری آنلاین تبدیل شده است.

اسناد ارسالی، می‌تواند شامل کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی و یا پاسپورت فرد غیرایرانی باشد. در صفحه نمایش داده شده، روی گزینه view transaction کلیک کنید تا جزئیات تراکنش خود را در مرورگر بلاک‌چینی آن مشاهده کنید. می‌توانید با انتخاب گزینه All در کنار گزینه amount تمام آن دارایی را انتخاب کنید. یک شرط قیمتی می‌باشد، که به عنوان مثال فرض نمایید، در حال حاضر، قیمت اتریوم 2500 دلار است، شما یک شرط می‌گذارید که اگر قیمت اتریوم به 2200 دلار رسید، به مقدار 1 اتریوم، برای من بخر یا بفروش.

کارمزد معاملات اسپات (Spot) صرافی کوکوین

پس از اتمام موارد بالا، می‌توانید معاملات رمز ارز‌ها را آغاز کنید. صرافی کوکوین در ماه May سال ۲۰۱۷ توسط Michael Gan و Eric Don یک تیم از متخصصان بازار‌های مالی در هنگ‌کنک تاسیس شد و مقر اصلی آن در جزیره سیشل( کشور جزیره‌ای در جنوب آفریقا و اقیانوس هند)است. یکی از مواردی که می توان به عنوان معایب صرافی کوکوین نام برد این است که امکان سپرده گذاری در آن به صورت مستقیم با ارز فیات وجود ندارد. با این کار تنظیماتی امنیتی کلید ایمیل برای شما فعال می شود بعد از فعال سازی با زدن دکمه Return که در سمت چپ بالای صفحه قرار دارد می توانید به همان صفحه تنظیمات امنیتی باز گردید.

آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin؛ ثبت نام، احراز هویت و فعال کردن 2FA فکت کوینز

با ورود به صرافی از طریق لینک زیر و انجام مراحل ثبت نام، کد تخفیف به صورت خودکار برای شما لحاظ میشود. همونطور که میدونید مدتی پیش بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال یعنی بایننس ما ایرانی ها رو با تهدید شناسایی و بلاک حساب هامون روبه رو کرد و بعد از اون بود که دوستان از بایننس سمت صرافی های مختلف کوچ کردن. پس از انجام مرحله 7، تایید هویت دوعاملی و افزایش امنیت حساب شما نیز انجام و ثبت نام اولیه تان در حساب کوکوین به اتمام می رسد. در صرافی کوکوین علاوه بر انجام معاملات اسپات، این امکان فراهم شده تا کاربران بتوانند از طریق امکانات و ابزارهای موجود در بخش پیشرفته صرافی، میزان سود احتمالی خود را افزایش دهند.

از منوی بالایی صفحه، روی گزینه Deposit & Withdrawal History کلیک کنید، تا تاریخچه تراکنش‌های واریزی و ارسالی شما نمایش داده شود. دقت کنید که معاملات اسپات، ریسک مناسب‌تری برای معامله‌گری و ترید دارد و انجام معاملات اهرمی (فیوچرز، مارجین) دانش سرمایه‌گذاری ویژه و همچنین ریسک بالایی می‌طلبد. با انتخاب گزینه Select a Coin ارز مورد نظر برای انتقال را انتخاب کنید. کوکوین در ماه می سال ۲۰۱۷ توسط تیمی متشکل از متخصصان بازار‌های مالی در هنگ‌کنک بنیان گذاشته شد و مقر اصلی این صرافی، در حال حاضر در جزیره سیشل است. در آخرین صفحه اتصال به پلتفرم دارایا، 4 تا عبارتی که توی کوکوین مشخص کردیم رو باید اینجا وارد کنید.

در این روش استیک کردن در کوکوین هیچ زمانی برای قفل شدن، بازشدن و هیچ دردسری وجود ندارد. این قابلیت باتوجه‌به ماهیت نوسان کردن مداوم ارزهای دیجیتال یک گزینه بسیار مناسب است. در شرایطی که بازار به‌هم‌ریخته، نیاز نیست منتظر گذشت زمان لازم برای بازشدن ارزهای خود باشید.

برای این کار می‌توانید به صورت مستقیم رمزارز را انتخاب کنید و یا اینکه از طریق قسمت جستجو رمزارز را جستجو کنید. برای تنظیم عبارت امنیتی ایمیل ابتدا با انتخاب گزینه “set” وارد صفحه‌ای مانند تصویر بالا می‌شوید. این مورد از حساب کاربری شما در برابر حملات فیشینگ ایمیل و وب‌سایت محافظت می‌کند. توجه کنید که اگر با VPN وارد سایت صرافی می‌شوید این گزینه را به‌صورت غیرفعال نگه‌دارید.

کاردانو یکی از چندین ارزی است که قابلیت استیک شدن را در استخر کوکوین معروف به Pool-X دارد. این ارز یکی از کمترین زمان‌های آزادسازی را دارد که برابر با ۲۴ ساعت است. سود آن به طور مداوم تغییر می‌کند و از ۱ تا ۲ درصد در یک روز متغیر است. این قابلیت باعث شده تا افراد بتوانند در یک ارز سوم نیز درآمد کسب کنند درحالی‌که انعطاف زیادی برای کار با ارزها وجود دارد. در قسمت بالا سمت راست گزینه‌ای با نام Assets وجود دارد که وقتی روی آن کلیک کنید گزینه دیگری با نام Assets Detail می‌بینید. وقتی در زیر آن کلیک کنید لیستی باز می‌شود که تمام سود شما را نشان می‌دهد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد صرافی کوکوین ثبت نام لطفا از سایت ما دیدن کنید.

پس از کلیک بر روی گزینه Assets یا دارایی ها وارد بخش کیف پول صرافی کوکوین میشویم. کیف پول صرافی کوکوین به چهار بخش Main Wallet یا کیف اصلی ، Spot Wallet ، Future wallet و Pool wallet تقسیم میشود. بنابراین شما باید برای انجام هر نوع از معاملات کیف پول مختص به آن نوع از معاملات را شارژ کنید. مثلا اگر قصد انجام معاملات اسپت یا فیوچر را دارید باید موجودی خود را از والت اصلی به والت اسپات یا فیوچر منتقل کنید. پس از کلیک بر روی گزینه Security ، لیستی از تمهیدات امنیتی قابل اعمال در صرافی کوکوین ظاهر میشود. از بین گزینه های این لیست فعال بودن گزینه های Google Verification ، Email و Password ضروروی میباشد.