آنتی اسکالانت چیست خرید آنتی اسکالانت بازرگانی شیمیایی تهران

انتی اسکالانت Avista برای جلوگیری از تشکیل رسوبات از جمله کربنات کلسیم (CaCO₃) ، سولفات کلسیم (CaSO₄)، سولفات باریم (BaSO₄)، سولفات استرونیوم (SrSO₄) و گل و لای و لخته های کلوئیدی مناسب می باشد. مقدار آنتی اسکالانت مناسب را بایستی با آب تصفیه شده رقیق نمود و توسط دوزینگ پمپ به داخل سیستم با دوز مشخص تزریق نمود. این اتفاق به طور ناخواسته می افتد که می تواند در طی فرآیندهای فیلتراسیون نانو و اسمز معکوس ایجاد شود. با پوسته پوسته شدن انرژی بیشتری مصرف می شود و عمر غشاها کوتاه تر می شود به این دلیل که این موارد بیشتر به تمیز کردن نیاز دارد. گروه بازرگانی شیمیایی تهران ، از جمله واردکنندگان مواد شیمیایی می باشد و در حوزه خرید و فروش مواد شیمیایی صنعتی تجربه بالایی دارد.

در صورتی که با استفاده از بازدهی سیستم و تزریق مواد شیمیایی این امکان فراهم می گردد که از تشکیل رسوب جلوگیری شود. انتخاب آنتی اسکالانت مناسب و محاسبه و تزریق دوز صحیح آن به آب ورودی دستگاه RO مسئله ی بسیار مهمی می باشد که به نحوه طراحی سیستم RO بستگی دارد. باید آنالیز آب ورودی به دستگاه و جزئیات طراحی RO را در اختیار تولید کننده قرار دهیم تا آنتی اسکالانت مناسب را مشخص کنند. با توجه به اینکه کارخانجات مواد شوینده به آب قلیایی جهت خط تولید نیاز دارند آنتی اسکالانت خنثی یا قلیایی برای اینگونه صنایع جهت حفظ کیفیت محصولات و نیز کاهش مصرف مواد اولیه پیشنهاد میگردد.

آب وارد شده به سیستم تصفیه اسمز معکوس دارای انواع نمک‌ها و املاحی است که هنگام عبور از غشای RO روی سطح آن رسوب کرده و باعث کاهش عملکرد مطلوب سیستم می‌شود. برای جلوگیری از رسوب نمودن این مواد روی سطح غشا از ضد رسوب یا آنتی اسکالانت‌ استفاده می شود. در حقیقت قیمت ممبران بسیار بیشتر از قیمت آنتی اسکالانت بوده و چنانچه نمونه مرغوب با قیمت بالا استفاده نمائیم تا ممبران ها سالم بماند چیزی از دست نداده ایم. روش کار دستگاه های آب شیرین کن صنعتی بر اساس روش اسمز معکوس طراحی شده اند و به صورت روزانه مقادیر زیادی آنتی اسکالانت مصرف می نمایند.

آنتی اسکالانت با دارا بودن PH اسیدی و قلیایی می تواند در از بین بردن رسوب های ناشی از املاح آب موثر باشد. مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. این مواد از ایجاد رسوب نمک هایی مانند سولفات باریم، سولفات استرانسیوم، کربنات کلسیم، سیلیکا و سایر نمک های معدنی جلوگیری می کنند.

آنتی اسکالانت

برای تماس با شرکت فنی مهندسی پاکان پالایش البرز می توانید از راه های ذیل استفاده کنید. در این شیوه از سدیمی که برای یون ها متمرکز شده‌اند تبادلRo منیزیم و کلسیم که در آب تغذیه شده است استفاده می شود. تنظیم پمپ ها باید به صورتی باشد که بالاترین فراوانی عملی آنتی اسکالانت را داشته باشند.

بسته بندی محلول آنتی اسکالانت شرکت هوبارت

آنتی اسکالانت چیست خرید آنتی اسکالانت بازرگانی شیمیایی تهران

موا تشکیل دهنده آنتی اسکالانت ها بر اساس پارامتر هایی همچون مقدار و میزان PH، وزن مخصوص، نوع رسوبات و نمک های موجود در آب متفاوت می باشد. از جمله مواد تشکیل دهنده آنتی اسکالانت ها می توان به ترکیباتی با پایه پلیمری، پلی اکریلیک اسید، اسید کربوکسیلیک، پلی مالئیک اسید، پلی فسفات ها و پلیمر های آنیونی اشاره کرد. برای رفع گرفتگی و فولینگ فیلترهای ممبران، باید آنتی اسکالانت با فشار مناسبی به سیستم تزریق شود، زیرا عدم اعمال فشار کافی در واحد تزریق موجب ته نشین شدن ذرات آنتی اسکالانت و در نتیجه گرفتگی ممبران خواهد شد. فشار مورد نیاز برای تزریق ضد رسوب ممبران از طریق دوزینگ پمپ فراهم می شود. فیلتر ممبران در روش اسمز معکوس بر اساس اختلاف فشار و اختلاف غلظت کار می کند.

  • این ماده ضد رسوب ممبران با بازده بالایی از تشکیل رسوب بر غشای ممبران در تمام دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس با آب های خوراک مختلف (نظیر آب لب شور یا چاه، آب دریا، آب حاوی سیلیکا یا سولفات بالا) ممانعت می کند.
  • از آنتی اسکالانت جنسیس در سیستم‌های اسمز معکوس و نانوفیلتراسیون استفاده می‌شود و مؤثر برای از بین بردن طیف وسیعی از رسوبات معدنی (کربنات و سولفات) است.
  • فرآیند عملکرد این ماده در دستگاه تصفیه آب به نحوی است، که از انباشته شدن رسوبات به جا مانده از ترکیباتی شامل کربنات کلسیم، سولفات کلسیم، سولفات باریم، سولفات استرونیوم و غیره جلوگیری نموده.
  • که نهایتاً انتخاب بهترین کیفیت آنتی اسکالانت با کمترین قیمت تمام شده می باشد.
  • بعد از مشخص کردن نوع و مدل آنتی اسکالانت، شما می بایست آنتی اسکالانت خود را با آب تصفیه بدون کلر ترکیب و رقیق نمایید و سپس آن را در بشکه مخصوص که نور خورشید به آن اثر نکند ریخته و از آن استفاده نمایید.
کارشناسان فنی این شرکت بر اساس آنالیز آب و نوع رسوبات ، آنتی اسکالانت مناسب را طراحی و تولید می کنند. شرکت پاکان پالایش البرز وارد کننده و تولید کننده انواع آنتی اسکالانت بر اساس مشخصات آب مصرفی و با بهترین مواد اولیه اروپایی می باشد. این نوع از انتی اسکالانت ها دارای گروه های عاملی اسید کربوکسیلیک و فسفاته هستند. آنتی اسکالانت فسفاته؛ بهترین نوع آنتی اسکالانت در جلوگیری از تشکیل رسوب می باشد ولی در مقابل، خاصیت پراکنده سازی کمی دارد. استفاده از آنتی اسکالانت نامرغوب سبب گرفتگی ممبران شده که این امر شستشوی مکرر ممبران را در پی دارد. شستشوی مکرر ممبران به دلیل ایجاد گرفتی ناشی از رسوبات سبب کاهش عمر ممبران و تعویض زود هنگام آن و صرف هزینه بالا می گردد.

آنتی اسکالانت های اسیدی :