اتاق فرار رزرو آنلاین اسکیپ روم با لیست قیمت ایران اسکیپ ایران اسکیپ-آل اسکیپ

این شروع اتاق فرار پیچیده و مهیج فرار از دست یک آدم خطرناک می باشد. درجه سختی اسکیپ روم فرار از دست یک آدم خطرناک ۹۵ درصد بوده و بسیار سخت و چالش برانگیز می باشد و مناسب گروه های ۴ تا ۸ نفره است. مبلغ رزرو این اتاق فرار مهیج ۲۰۰ هزار تومان و مبلغ بلیط به ازای نفری ۱۲۰ هزار تومان می باشد. هنگامی که ژانر و درجه سختی بازی را انتخاب کردید؛ باید به نکات دیگری مانند تعداد نفرات بازی، فضا و محیط اسکیپ روم، سناریو و کیفیت کادر اجرایی و گیم مستر هم توجه کنید. اتاق فرار، تفریح گروهیِ مهیج، فکری و جذابی است که در سال‌های اخیر نه‌تنها در ایران بلکه در دنیا تبدیل به یکی از پرطرف‌دارترین تفریحات بزرگسالان شده است.

اتاق فرار میراژ

انگشتر شما در این محل پیدا شده است از این رو به طور موقت بازداشت شده اید. هدف کسانی که برای شما پاپوش ایجاد کرده اند این است که شما را به زندان منتقل کنند و مدارکی که دال بر بی گناهی شما است را نابود کنند. شما ۱ ساعت فرصت دارید تا از بازداشتگاه فرار کنید و جلوی نابود شدن مدارک اثبات کننده بی گناهی خود را بگیرید. طی یک سرقت بزرگ الماس فرمانده سارقان توسط پلیس دستگیر می شود و به یک جای مخفی و مرموز انتقال داده می شود. حال باقی اعضای گروه باید سعی نمایند تا فرمانده خود را نجات دهند. برای مشاهده کدهای خریداری شده از قسمت منو یا آدمک پایین صفحه گوشی خود، به قسمت پروفایل کاربری و سپس (کدهای خریداری شده) مراجعه کنید.

همین طور یک APP برای این بازی در نظر گرفته شده که شما را در طی مسیر تخفیف اتاق فرار کمک می کند. اگر قصد شرکت در این بازی را دارید، بهتر است تا آمادگی مقابله با یک هیجان خالص را داشته باشید. در نظر داشته باشید که هنگام انجام این بازی پوشیدن لباس های راحت بهتر است.

  • اتاق فرار نئو مشهد در آدرس مشهد، ین هاشمیه ۶۰ و ۶۲، ورودی B مجتمع کوهسر، طبقه سوم قرار گرفته است و شماره تماس آن ۰۹۲۲۵۴۶۰۶۴۲ می باشد.
  • اتاق فرار اسکیپ روم کیشاتاق معما یکی از تفریحات کیش است که شما می توانید با همراهان خود این تجربه مهیج را انجام بدهید.
  • برای اطلاع از قیمت و رزرو اتاق فرار می‌توانید به سایت‌های خرید بلیط اسکیپ روم مراجعه کرده و بلیت اتاق مورد نظر خود را تهیه کنید.

ژانر این بازی در حالت ترسناک در نظر گرفته شده و درجه سختی آن هشتاد و پنج درصد است. مغز متفکر بازی حالتی را در نظر گرفته که در آن اشخاص به خوبی با ترس های خود رو به رو شوند. برای حل معماهای اتاق نیاز نیست تا خیلی باهوش باشید، فقط باید از دقت و سرعت کافی برخوردار باشید، همچنین بتوانید با اعضای گروه خود به خوبی تبادل اطلاعات کنید. هم اکنون اتاق های فرار زیادی در استان تهران وجود دارند که در ادامه به معرفی اتاق های هر منطقه از تهران می پردازیم. طریقه باز کردن هر قفلی با هم فرق داره که اونم به شما توضیح داده میشه. بعنوان مثال در اتاق فرار یا اسکیپ روم بیشتر از 10 مدل قفل وجود داره که از معروفترین اونا میشه به قفل کلیدی، پترنی، مغناطیسی، عددی و …

بهترین اتاق‌ فرارهای جهان ماجراجویی‌هایی ۶۰ دقیقه‌ای هستند که دنیایی هیجان‌انگیز، ترسناک، تعاملی، زیرزمینی یا ویلا‌های باستانی را به شما نشان می‌دهند. در حال حاضر در دنیا هزاران اتاق فرار وجود دارد، اما همه آن‌ها آ… اتاق فرار ، اتاق معما یا اسکیپ روم کیش یکی از اتاق های بازی مخصوص بزرگسالان است. این مجموعه در سال 98 در تهران تاسیس شد و بازی های آن حالت سریالی دارند. تفاوت این اتاق فرار با دیگر اتاق های فرار در استفاده از پارامترهای الکترونیکی و دیجیتالی است. درجه سختی این بازی هم بالا است و می توانید هیجان مناسبی را در طول داستان تجربه کنید.

ایونت نقش و ماجرا کسب و کار مرگ

پس از جست و جو های بسیار چند تماس و یک قرار مشکوک ناشناس را پیدا می کنند و به محل قرار مورد نظر می روند. به محض وارد شدن به آن محل گاز بیهوشی پخش می شود و وارد مخفیگاه می شوند و بازی آغاز می شود. اتاق فرار مخفیگاه ری اسکیپ روم همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۰ برگزار می شود و شماره تماس جهت رزرو آن ۰۹۳۵۹۶۹۱۴۱۲ می باشد. ورود به این اسکیپ روم برای افراد زیر ۱۶ سال ممنوع است و مدت زمان آن ۹۰ دقیقه است.

بله، همکاران ما در صورت نیاز از اتاق کنترل با شما در ارتباط خواهند بود و به سؤالات شما پاسخ خواهند داد. در یک حالت بله که از بازی انصراف بدید و به منزله اتمام بازی برای کل تیم میباشد. داور با انجام وظایف خود، اطمینان کسب می کند که روند بازی از ابتدا تا پایان صحیح و مطابق با سناریوی تعریف شده پیش می رود و شرکت کننده ها نیز به قواعد بازی پایبند هستند. در صورت بروز مشکل مثل شرایط نامساعد جوی یا خرابی وسیله تفریح گارانتی بازگشت پول وجود دارد و با تایید خریدار، بلیط جایگزین، تغییر تاریخ یا عودت داده می شود. پس از مطالعه توضیحات، تعداد استفاده کنندگان را در کنار دکمه خرید مشخص کنید و سپس دکمه خرید را فشار دهید. این افسانه های باستانی در واقع تمایل انسان برای پیدا کردن جواب سوالات خود و مقابله با ترس را نشان می دهد.

اتاق فرار رزرو آنلاین اسکیپ روم با لیست قیمت ایران اسکیپ ایران اسکیپ-آل اسکیپ