اتاق فرار غرب تهران لیست کامل همراه با 40% تخفیف تخفیفان-آل اسکیپ

هزینه ورودی این مجموعه در حال حاضر (اردیبهشت 1401)، 120 هزار تومان است. این بازی اتاق فرار تهران به صورت 3 تا 6 نفره انجام می شود و مدت زمان شما برای انجام بازی، 1 ساعت است. اتاق فرار مرد هلندی در آدرس مجتمع تجاری معین مال، طبقه دوم واحد 215 قرار دارد. اتاق فرار سلول در یان اسکیپ روم شما و گروهتان به عنوان کارگاه خصوصی قصد دارید وارد زندانی رمزآلود شوید که پزشک عمومی بیمارهای خود را چند ساعت در آن زندانی می کند.

اتاق فرار خوابگاه تهران؛ آسیه را تنها نگذار!

اتاق فرار غرب تهران لیست کامل همراه با 40% تخفیف تخفیفان-آل اسکیپ

این مجموعه در آدرس افسریه، اتوبان بسیج، خیابان خاتم الانبیا قرار گرفته و بین 3 تا 11 نفر می توانند با پرداخت هزینه 130 هزار تومانی با شما هم بازی شوند. این اتاق فرار شما را به خیابان های سینا و سی تیر تهران در سال 1338 باز می گرداند. فردی به نام آغابابا دارای بیماری اسکیزوفرنی بوده و در تیمارستان روزه خیابان سینا بستری است. اما خبر عجیب این که در سال 1346 که آغابابا از تیمارستان فرار می کند، خبر دزدیده شدن نوزادی 10 روزه در اخبار منتشر می شود. شما در این شرایط باید سعی کنید بدون اینکه آسیبی ببینید، سرنخی برای پیدا شدن این نوزاد به دست آورید. اگر به دزدی از یک بانک علاقه دارید و فیلم‌های دزدان مسلح بانک‌ها شما را به وجد می‌آورد، این اتاق فرار معمایی برای شماست.

هزینه ورودی این بازی دشوار، 100 هزار تومان بوده و بازی ها را می توانید از 4 تا 10 نفره انجام دهید. اتاق فرار تهرانپارس نفوذ در جعفربای 130، بین ملکی و علیپور پلاک 100 قرار دارد. اتاق فرار پازل روم از دیگر اتاق فرارهای کرج می توان به پازل روم اشاره نمود. این مجموعه از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز و در حال حاضر چند سناریوی جذاب را در محیطی کاملا حرفه ای پیاده سازی نموده است.

دربارۀ مجموعه

هزینه بلیط برای هر نفر 70 هزار تومان است و آدرس این مجموعه بی نظیر، پیروزی، خ 5 نیرو هوایی، بالاتر از فلکه دوم نیروهوایی، خ 4/37 می باشد. پس از آن که به ترسناک ترین داستان های تخیلی و ترسناک در اتاق فرار تهران پرداختیم، وقت آن است که کمی به اتاق فرارهای هیجان انگیز رسیدگی کنیم و بهترین اتاق فرار تهران در این ژانر را به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد دارید از سفر ماجراجویانه خود آدرنالین خونتان را بالا ببرید با ما همراه باشید.

  • ابتدا این را به شما بگویم که 99 گروه قبل از شما موفق به راهیابی به این هرم نشده و روح آن ها در تسخیر فرعون قرار گرفته و محافظی برای این مکان هستند.
  • شما در این شرایط باید سعی کنید بدون اینکه آسیبی ببینید، سرنخی برای پیدا شدن این نوزاد به دست آورید.
  • یکی از رایج ترین انواع قفل اسکیپ روم که با نحوه باز و بسته شدن آن همگی آشنا هستیم، قفل های معمولی می باشند که دارای کلیدهای مخصوص می باشند.
  • ژانر اتاق فرار خانه پدری ترسناک و سناریو و روند بازی خصوصا زمان قدیم بسیار ترسناک می باشد.
  • دقت داشته باشید در صورتی که یک نفر از شما اشتباهی مرتکب شود می تواند به قیمت جان کل تیم منجر شود.
حالا ادوارد بعد از گذشت چند سال از شما که یک گروه جن گیر هستید، درخواست کرده که به عمارت آیزاک رفته و توماس رو از شر جن درونش رها کنید. نوع دیگری از این قفل ها دارای رمزهایی می باشند که از مجموعه ای از حروف تشکیل شده اند. قفل های حروفی مانند قفل های عددی اتاق فرار بوده و باید بتوانید حروف را از بخش های مختلف بازی و با حل کردن معماها حدس بزنید و از چپ به راست با چرخاندن حلقه های روی قفل، حروف مورد نظر روی شیار قرار گیرند. توجه داشته باشید که بعد از تنظیم رمز اگر قفل باز نشد، حلقه بالا و پایین قفل را همزمان فشار دهید تا باز شود.

هزینه ورودی این مجموعه، 90 هزار تومان بوده و به صورت 4 تا 6 نفره انجام می شود. اتاق فرار تهرانپارس اپیک اسکیپ در خیابان اخوت شمالی، پلاک 2 واحد 13 قرار داشته و علاوه بر ژانر درام، کمی موضوع وحشت نیز چاشنی اسکیپ روم تئاتر تعاملی آن شده است. در این بازی بین علاوه بر شما، بین 3 تا 8 نفر می توانند نقش داشته باشند. هزینه این اتاق فرار تهران که در آدرس تهرانپارس، میدان شاهد، خیابان 196 شرقی پلاک 328 و طبق 1 قرار گرفته، 70 هزار تومان است که نسبت به سایر اتاق فرارهای ژانر وحشت ارزان تر است. در این راه با ماجراهای ترسناکی مواجه می شوید که ارزش یک بار امتحان را حتما خواهد داشت. هزینه ورودی این مجموعه برای هر نفر 120 هزار تومان بوده و بین 4 تا 6 نفر می توانند در آن حضور داشته باشند.

پیست توچال تهران، تفریح لوکس پایتخت نشینان