اخبار پزشکی و سلامت جدیدترین و آخرین اخبار پزشکی و سلامت-دراگمد

برای نخستین باردرآمریکا،یک زن که بعلت مشکل مادرزادی فاقدرحم بود،دریک برنامه تحقیقاتی دربیمارستان بایلور دالاس آمریکا،پس ازپیوندرحم دارای فرزندگردید. کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پاتوق خبر است و استفاده از اخبار و محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است. برای تغییر فونت و رنگ از کلاس های nl برای عنوان، nd برای توضیحات، tm برای زمان، cn برای بخش و sn برای منبع استفاده کنید. آیا شما هم یکی از کسانی هستید که دوست دارید با آرایش وارد سالن های ورزشی شوید و بدون پاک کردن آرایش صورت ورزش کنید؟ همه ما می خواهیم که در هر شرایطی کاملا زیبا به نظر برسیم، – کنیم، اما … تحقیقات جدید نشان می دهد که خوردن بیشتر انواع توت ها و نوشیدن چای ممکن است روند زوال ذهنی را با افزایش سن کاهش دهد. تحقیقات نشان می‌دهد که علائم اولیه آسیب کبدی ناشی از عصاره چای سبز با دوز بالا تا حدودی ناشی از یک تغییر در یک ژنوتیپ است.

مدیر کل نظارت، ارزشیابی و اعتبار بخشی سازمان نظام پزشکی کشور از آغاز به کار رسمی سامانه تبلیغات امور پزشکی (سیتا) در بستر parvaneh.irimc.org به منظور استفاده اعضای جامعه پزشکی خبر داد. رئیس کل سازمان نظام پزشکی با دادستان کل کشور درخصوص پیگیری وضعیت بازداشت شدگان جامعه پزشکی دیدار کرد. سرپرست مرکز آموزش های مهارتی و حرفه‌ای سازمان نظام پزشکی از برگزاری تور کنفرانس معاونت آموزش و پژوهش این سا زمان بصورت ماهانه خبر داد. بر اساس بیانات رئیس اداره مدیریت سرطان وزارت بهداشت، با توجه به وضعیت آمار سرطان دهانه رحم در کشور، در حال بررسی‌هایی برای قرار دادن واکسن HPV در برنامه واکسیناسیون ملی هستند…. دکتر گای مینتز، مدیر سلامت قلب در بیمارستان قلب ساندرا اطلس در منهست معتقد است که در آینده پیشگیری از بیماری قلبی عروقی به کمک داروهای کاهش کلسترول و یک داروی ضد التهاب رسانه پزشک انجام می گیرد. سازمان غذا و دارو آمریکا داروی هرپستین هیلکتا (تراستوزومب و هیالورونیداز اویسیک) را برای تزریق زیر پوستی به منظور درمان افراد مبتلا به سرطان سینه در مراحل اولیه که HER2 در آن ها مثبت است تایید کرده است.

  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی، در پیامی،‌روز رادیولوژی را به حرفه مندان رادیولوژی کشور تبریک گفت.
  • غذاهایی مانند ماهی‌های چرب، گردو، بادام و کیوی به بهبود کیفیت خواب کمک شایانی می‌کند.
  • دبیر انجمن رادیولوژی ایران و عضو شورای عالی نظام پزشکی در حال حاضر یکی از معضلات اصلی رشته رادیولوژی را در ایران افزایش 5 تا 8 برابری قیمت ها در مقابل افزایش 25تا 30 درصدی تعرفه ها دانست.
  • پژوهشگران گزارش کرده‌اند که تعداد اسپرم مردان در سراسر جهان در حال کاهش است و خواستار اقدامات فوری برای توقف این روند شده‌اند.
  • – به گزارش روابط عمومی روز پرستار ، ادای احترام به پرستارانی است که مهربانی شان مرهمی برای بیماران …

کمبود کلسیم می تواند خطر پوکی استخوان، استئوپنی و هیپوکلسمی را افزایش دهد. افرادی که در کودکی میزان کافی کلسیم دریافت نمی کنند، قد آنان در بزرگسالی رشد کافی ندارد. مقدار توصیه شده کلسیم را می توان از طریق مصرف مواد غذایی، مکمل ها و ویتامین ها به دست آورد.

بررسی سلامت گاوها با ساعت هوشمند

این مشکل به راحتی می تواند کودکان را درگیر کند و متاسفانه به دلیل ضعیف بودن سیستم عصبی کودکان، تاثیرات شدید تری را از خود به جای بگذارد. اما از طرفی با توجه به رفتارهای غیر عادی همه کودکان شاید تشخیص اختلال دو قطبی قدری مشکل باشد. ساختن ماسک خانگی با مواد در دسترس به جای خریدن ماسک های گران قیمت گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که به پوست خود اهمیت می دهند و دارای یک روتین منظم پوستی هستند. ملانوما نوعی سرطان پوست است که می تواند به سایر اندام های بدن سرایت کند. یک واکسن آزمایشی HIV ظاهراً در اولین آزمایش انسانی خود موفق ظاهر شده است. محققان می گویند واکسن آن ها در 97 درصد از شرکت کنندگان در این آزمایش واکنش ایمنی مطلوب ایجاد کرده و به نظر نمی رسد مشکلی از بابت ایمنی این واکسن وجود داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع در حکمی دکتر یاسر جویانی را به عنوان مدیرکل منابع انسانی و تحول سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران منصوب نمود. معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی کشور با همکاری سازمان های نظام پزشکی استان مازندران همایش تازه ها و رویکردهای نوین در طب را از فردا به مدت دو روز(12 و 13 آبان ماه 1401) در مجمتع پذیرایی میزبان واقع در بابلسر برگزار می کند. رئیس کل سازمان نظام پزشکی، در پیامی،‌روز رادیولوژی را به حرفه مندان رادیولوژی کشور تبریک گفت. رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه ای به رئیس جمهور، خواستار تعیین تعرفه خدمات سلامت بر اساس نرخ واقعی و قبل از تصویب لایحه بودجه شد. رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور از کاهش امتیاز کسب پروانه مطب پزشکان خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.

اخبار پزشکی و سلامت جدیدترین و آخرین اخبار پزشکی و سلامت-دراگمد

راه اندازی رشته ژورنالیسم پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی ایران تصویب شد. عصر امروز با حضور جمعی از روسا و اعضای هیات مدیره های انجمن های علمی تخصصی گروه پزشکی و مسئولان سازمان نظام پزشکی در محل هتل قلب بیمارستان شهید رجایی به موضوع حوادث اخیر پرداخته شد. دبیر انجمن رادیولوژی ایران و عضو شورای عالی نظام پزشکی در حال حاضر یکی از معضلات اصلی رشته رادیولوژی را در ایران افزایش 5 تا 8 برابری قیمت ها در مقابل افزایش 25تا 30 درصدی تعرفه ها دانست.

وزارت بهداشت مرگ بیمار ۶۰ ساله پس از واکسن کرونا را بررسی خواهد کرد

– به گزارش روابط عمومی روز پرستار ، ادای احترام به پرستارانی است که مهربانی شان مرهمی برای بیماران … بر اساس یک گزارش جدید، یک تیم پزشکی کبد آسیب‌دیده‌ی فردی را به مدت 3 روز در داخل یک دستگاه (پرفیوژن) ترمیم کردند و سپس با موفقیت به یک بیمار سرطانی مبتلا… انجمن جهانی بهداشت جنسی ، اعلامیه‌ای رسمی با عنوان «حقوق جنسی» را در مارس 2014 منتشر کرده که در آن به 16 حق جنسی برای بشر پرداخته شده است.