اخبار پزشکی و سلامت مجله تصویر زندگی | دراگمد

علاقه مندان به مطالعه بیشتر در خصوص این پژوهش می توانند به مجله Stroke مراجعه نمایند. کودکان مبتلا به اوتیسم ممکن است علائم اجتماعی، ارتباطی و رفتاری مختلفی داشته باشند. در مطلب پیش رو ۱۰ نکته طلایی که بیماران مبتلا به کبد چرب باید بدانند را به آن اشاره می کنیم.

اخبار پزشکی و سلامت مجله تصویر زندگی | دراگمد

این مهم خلاصه مطالعه ای است که نتایج آن به تازگی در مجله PLOS ONE خبر های پزشکی روز دنیا منتشر شده است. به طور خلاصه نتایج مطالعه نشان می دهد در صورتی که ویروس کرونا به ریه ها تهاجم کند، خطر بروز دمانس در آینده افزایش پیدا می کند. در این مطالعه بیشترین خطر در مبتلایان بالای ۷۰ سال و میانه فاصله بستری تا تشخیص دمانس حدود ۶ماه (۱۸۳ روز) بود.

  • دندانه در سال ۹۵ موفق به اخذ مجوز پایگاه خبری الکترونیک از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.
  • کودکان مبتلا به اوتیسم ممکن است علائم اجتماعی، ارتباطی و رفتاری مختلفی داشته باشند.
  • در این مدت سالیانه به طور متوسط ۱۷.۴۷ میلیون نفر مبتلا به افسردگی تشخیص داده شده که حدود ۲سال مورد پیگیری قرار داده شدند.
  • از جمله مزایایی که برای فناوری هوش مصنوعی در پزشکی گفته می‌شود شناسایی تمام جزییات و مسایلی است که ممکن است از دید انسان دور بماند.
کلیه حقوق این وبگاه متعلق به دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی می‌باشد. محققان سلول‌هایی تولید کرده‌اند که علاوه‌بر قابلیت‌های سلول‌های زنده، توانایی‌های منحصربه‌فرد دیگری دارند که می‌توانند دنیای پزشکی را متحول کنند. محققان اخیراً به این نتیجه رسیده‌اند که هوای سرد، با ایجاد برخی از تغییرات فیزیولوژیکی در بدن ما، احتمال بروز حمله قلبی را افزایش می‌دهد. استرالیا به‌عنوان اولین کشور جهان اعلام کرده است که اکستازی و سیلوسایبین را به‌عنوان دارو به‌رسمیت می شناسد.

در دو هفته اول سال قریب به یک میلیون گردشگر وارد تایلند شده‌اند

هر ساله با سرد شدن هوا در نیم کره شمالی پرندگان مهاجر از مناطق سردسیر سیبری، شمال اروپا و همچنین مناطق گرمسیری از جمله خاورمیانه و شمال آفریقا، به کشور و استان خوزستان مهاجرت می‌کنند. پل سفید اهواز مکانی برای حضور شهروندانی است که برای دیدن و غذا دادن به این پرندگان جمع می‌شوند. «رویداد اتصال جهانی تدارک برای فرصت‌های بین‌المللی» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد… در طلاق عاطفی بر خلاف دیگر انواع طلاق، زن و شوهر به زندگی با هم ادامه می‌دهند، اما هیچ گونه احساسی با هم برقرار نمی‌کنند. دانشمندان معتقدند که با فهم نحوه عملکرد ایزوترتینوئین، امکان تولید یک داروی مشابه یا اثرگذاری بیشتر و بدون عوارض جانبی وجود دارد. آنتی بیوتیکی جدید برای درمان عفونت های پوستی و تنفسی یا پنومونی که با نام اوماداسایکلین تایید و تولید شده است.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، با توجه روزهای پایانی زمستان، از هموطنان درخواست کرد قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نسبت به اهدای خون برای بیماران اقدام کنند. چغندر از سبزی‌های ریشه‌ای مغذی و دوستدار قلب و عروق است و با توجه به وجود آنتی‌اکسیدان‌های رنگی در ریشه و برگ آن باعث محافظت بدن در برابر بیماری‌های قلبی عروقی و سکته مغزی می‌شود. بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۵۲ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد. وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید. از آن جایی که بیماری هپاتیت سی برای سال های طولانی عامل آسیب کبدی بوده است، دستورالعمل های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری انجام غربالگری هپاتیت c را در افراد بین سنین توصیه کرده است.

سازمان جهانی بهداشت، مدل ایران در مبارزه با کرونا ر‌ا برتر، منطقی و پربهره اعلام کرد