اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم | allescape

اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم | allescape

پایگاه خبری افکارخبر توسط سرورهای گروه نرم افزاری آسام میزبانی می شود. این مطلب، یک خبر آگهی بوده و پایگاه خبری افکارنیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد. مایل به اطلاع از تخفیف های شهر خود به صورت روزانه می باشم. تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت دنیای سرگرمی دادمهر زیما می‌باشد. استفاده از مطالب فقط با ذکر نام اسکیپ مگ و لینک به صفحه منبع امکان پذیر است.

  • اتاق فرار ماجان در منطقه شهران تهران قرار دارد که در شمال غربی پایتخت واقع شده است.
  • پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند.
  • تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با اسکیپ روم اقتباسی مشتریان است.
  • اتاق فرارخب اولین سوالی که شاید برای شما پیش بیاید، این است که چطور باید این بازی را انجام دهیم؟ پیش از هرچیز باید بدانید که این بازی به صورت گروهی انجام می‌شود.
  • سناریو‌های قوی را می‌توانید با توجه به نظرات دیگران پیدا کنید.

این برنامه به مجری‌گری فرهاد جم و مهسا محجور برگزار می‌شد و منحصر شبکه سه سیما بود. در این بازی شرکت کنندگان باید معماهای مختلفی را حل می‌کردند. از شهریور سال ۱۳۹۴ تیمی از افرادی که قصد تاسیس اتاق فرار در ایران را داشتند، با مسئولین مربوطه مذاکرات مختلفی کردند. آنها نهایتا موفق شدند که در اوایل سال ۱۳۹۵، اولین اتاق فرار را در ایران افتتاح کنند. سناریو اتاق فراربه نوعی یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی اتاق فرار سناریو و انتخاب آن است. اگر یک سناریو به خوبی طراحی شده باشد، قطعا از آن لذت خواهید برد.

اتاق فرار نفرین یک عشق

اتاق فرار «راز سنگ سیاه» در شیراز و اتاق فرار «طهران 1346» در تهران دوتا از اسکیپ روم‌های شناخته شده در این ژانر هستند. البته خوشبختانه تعداد اسکیپ روم‌ها در حال افزایش است و تقریبا هرکس با هر سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند بازی اتاق فرار مورد نظر خود و دوستانش را انتخاب کند. در ادامه مطلب درباره انواع اتاق فرار بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بازی محیطی

نام اتاق فرار منفی چهار ما را به یاد فیلم های ترسناکی میاندازد که در طبقه زیر زمین خانه ای متروکه یا حتمی ساختمان های مرتفع، اتفاق های وحشتناکی رخ می دهد یا حتی موجودات ترسناکی در طبقات زیر زمین زندگی می کنند. در آن سال، ساختمانی متروکه بود که یک خانواده در طبقه منفی چهار آنجا زندگی می کردند. مریم به همراه پدرش و نامادری اش درواقع در آنجا زندگی می کردند. نامادری مریم دعانویس بود و در شهر تهران آنقدری معروف شده که خیلی ها او را به عنوان بهترین دعانویس تهران میشناختند. اما یک جای کار عجیب بود و نامادری مریم زمانی که میخواست برای مشتریان خود طلسم بنویسد، از ناخن، مو و خون مریم استفاده میکرد. داستان اتاق فرار طاق خونی هم مربوط به همین محله طاق خونی در شهر بوشهر است.

در قسمت غربی میدان و نبش خیابان عبدالعلی ابراهیم اتاق فرار تیمارستان گونجیام قرار دارد. اتاق فرار جنگی شما رو تو یه نبرد قرار می‌ده که برای زنده موندن ناچارید بجنگید. این بازی ها ممکنه فضای جنگ های صلیبی رو برای شما به نمایش دربیارن یا جنگ های آخرالزمانی با آدم فضایی‌ها و سلاح‌های فوق پیشرفته اون ها!