بررسی تأثیر گرافیک در طراحی کاراکتر برای انیمیشن

بررسی تأثیر گرافیک در طراحی کاراکتر برای انیمیشن

در قسمت دوم اگر تصویر بک گراند داشت می‌توانید آن را هم حذف کنید. در پایین‌تر لایه‌ها را می‌بینید، روی گزینه Show all layer کلیک کنید تا همه لایه‌ها را نمایش دهد. اسم هر لایه به انگلیسی نوشته شده است، روی چشمی کنار هر اسم که کلیک کنید، همان لایه غیرفعال و از تصویر کلی حذف می‌شود. در آخر که عکس را طبق سلیقه خود طراحی کردید، با فرمت مورد نیاز دانلود و استفاده کنید. سعی کنید قبل از شروع و ایده پردازی ابتدا شخصیت های تجاری و انیمیشن های مختلف را ببینید و نقاط قوت و ضعف هر کدام را مشخص کنید. در نهایت، این دو مستطیل رو با خطوطی افقی به هم وصل می کنیم.

نکات مهم در طراحی بسته بندی مینیمال

اما بعد از اینکه شما یک کاراکتر تجاری را برای برندینگ طراحی کردید باید سعی کنید آنرا به همه معرفی کنید. سوال اینست که از کجا باید شروع کرد؟ عرصه برای معرفی کاراکترها زیاد می باشد. شما به عنوان کسی که نقشی در طراحی گرافیک و دستی در تبلیغات دارید باید سعی کنید ابتدا از چاپ کاراکتر خود روی اجناس و کالاهای ارزان قیمت تر و پرکاربرد استفاده کنید. مطمئنا در شروع یک کار بهتر است از رفتن به سمت کالاهای گران قیمت مانند اسباب بازی ها جلوگیری کرد. پیکسل، کارت پستال، لوازم تحریر، کاور لپ تاپ، تی شرت، کفش های کتونی و بسیاری از موارد دیگر همگی برای چاپ و معرفی کاراکترهای شما مناسب می باشند. با ما در ظریف گرافیک برای آشنایی با بهترین نکات طراحی و تبلیغات همراه باشید.

البته طراح کاراکتر در این بخش، نباید از خلاقیتی که دارد، بی بهره بماند. موارد استفاده از کاراکتر تبلیغاتی در تمامیخدمات طراحی گرافیکمی باشد که میتوان استفاده بیشتر کاراکتر را در ساختکلیپ تبلیغاتی،لوگو متحرک،طراحی بیلبوردمشاهده نمود. اولین هدف طراحی کاراکتر، انتقال پیام ساختار شخصیت در قالب تصویر است که می توان آن را در قالب و اهداف گوناگون به تصویر درآورد . روبه‌رو شدن با مسئولیت‌‌های اخلاقی و اجتماعی در فرآیندِ رشدِ هر حرفه‌ جایگاه ویژه‌ای دارد و همواره مورد توجه دست‌اندرکاران آن حرفه است. بحث اخلاق در حوزه‌ی طراحی گرافیک نیز ازجمله مباحث مهم و قابل بررسی است. پژوهش پیش‌رو در صددِ آن است که ضمن جستجو در حوزة طراحی گرافیک، رویکردهای اخلاقی مطرح در این رشته را شناسایی کند و با برجسته نمودن نقطه ‌‌عطف‌های تاریخِ طراحی گرافیک، دغدغه‌های اصلیِ مسئولیت و اخ…

تبلیغات

کاراکترسازی یکی از اصول مهم در تهیه فیلم انیمیشن است،که با تکیه بر دانش وسیع تر طراحی و شیوه های مختلف تصویرسازی همواره باعث آفریدن شخصیت های جذاب تر و توانمندتری در ارائه فیلم های انیمیشن گردیده است. همواره این دو رشته یعنی گرافیک و انیمیشن به هم مرتبط بوده است به خصوص در مسأله طراحی شخصیت ها و طراحی کانسپت. و همواره مسأله دانستن گرافیک قوی تر هم در مورد فیلم های انیمیشن و هم در مورد بازی های کامپیوتری یا همانgames(شخصیت ها وفضاسازی ها) مطرح ترین نکته در جلب نظر مخاطب است.

با زدن دکمه Delete روی کیبورد، بخش پایینی مستطیل رو طراحی گرافیک در آلمان حذف می کنیم. اون رو به صورت افقی تراز کرده و در صورت لزوم، رنگ اون رو هم تغییر میدیم. یک بیضی رسم می کنیم و اون رو به پایین ساعد چپ می چسبونیم. Anchor Point پایین رو انتخاب می کنیم و اون رو به بالا می بریم.

  • نکته مهم در طراحی کاراکتر ایجاد حس خوب و انتقال پیام اصلی برند و شخصیت تبلیغاتی به مخاطب است.
  • هزینه طراحی کاراکتر دو بعدی و سه بعدی بستگی به میزان سختی کار دارد.
  • این توضیحات به خلق یک کاراکتر منحصر به فرد مخصوص برند کمک می کند.
  • برای طراحی دستی نیز از ابزارهای مختلفی استفاده می شود.
  • کارلنسر موقعیتی را فراهم کرده است که بتوانید بهترین طراحان کاراکتر فریلنسر را بشناسید، نمونه کارهایشان را ببینید و طراحی که کارهایش به سلیقه ی شما نزدیک باشد را برای همکاری انتخاب کنید.

نمونه کارهای طراحی های مختلف کاراکتر در سایت موجودند. ضمن این که می توانید از گرافیست خود درخواست نمونه کار بدهید. و پس از این فرآیند باید یک کمپین تبلیغاتی توسط تیم طراحان برتر نوشته شود تا این کاراکتر یا کاراکترها در ذهن مشتریان جای گیرد. در پایان، این نکته را در نظر داشته باشید، طراحی نیاز به دقت و رعایت نکات دارد. اینکه شما بدانید چگونه سادگی را در طراحی خود استفاده کنید، یا بدانید در چه جایی از چه رنگ‌هایی استفاده کنید، تنها نیازمند زمان است. با تمرین مداوم شما می‌توانید این کار را به خوبی انجام دهید.

طراحی آواتار و آینده تصویرسازی شخصیت

نرم افزار ایلاستریتور برای کسانی که می خواهند طراحی های دستی خود را به صورت دیجیتال در بیاورند، فوق العاده است. فرقی نمی کند بخواهید کاراکتر یک انیمیشن را طراحی کنید یا برای یک بنر تبلیغاتی، طرحی گرافیکی بکشید. در هر صورت ایلاستریتور با تنوع ابزارها و سادگی استفاده، شما را ناامید نخواهد کرد. بنابراین در طراحی کاراکتر تبلیغاتی باید با کمی تلاش فکری در راستای تحقق بصری این موجودات داستانی قدم برداشت؛ تا مخاطبان با وی ارتباط عمیقی برقرار کنند. بعد از یادگیری تمام مراحلآموزش طراحی کاراکترو بعد از انتخاب طرح نهایی ، شما می توانید شروع به اضافه کردن جزئیات کنید، طرح را تکمیل و آماده کنید تا به مرحله رنگ آمیزی برسد. در کنار آموزش طراحی کاراکتر (آموزش کاراکتر سازی) و تمام ابزارها و مبانی که به شما معرفی کردیم ، روش ها و نکاتی وجود دارد که می تواند به شما در بهتر شدن و ارتقای شما کمک کند.