بورسیه معماری جدید با هدف تقویت اولین تنوع در سال 2023

بورس تحصیلی WAF Dream Space برای دانشجویان آینده نگر در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد که تحصیلات خود را در UWM در پاییز 2023 آغاز خواهند کرد، باز است. آخرین مهلت درخواست 31 ژانویه 2023 است.



منبع

با برنامه “فضاهای رویایی: تنوع + بورسیه معماری” ما به دنبال افزایش تنوع در حرفه معماری هستیم زیرا کسانی که آینده محیط ساخته شده را رهبری می کنند باید طیف کامل ساکنان آن و مجموعه ای از تجربیات زندگی آنها را نمایندگی کنند.” جودی آندرس، AIA، رئیس WAF.

مو زل، رئیس موقت دانشکده معماری و شهرسازی UWM، بورسیه تحصیلی را راهی برای تقویت تعهد مدرسه به ارائه فرصت‌هایی به دانش‌آموزان جوامع حاشیه‌ای تاریخی می‌داند.

زل گفت: «برای مقابله با مسائل مربوط به برابری و عدالت اجتماعی در برنامه درسی، تحقیقات و شیوه‌های خلاقانه خود در SARUP، باید به طور همزمان اطمینان حاصل کنیم که در حال ایجاد یک محیط یادگیری هستیم که در آن صداهای متنوع همیشه بخشی از گفتگو هستند.

این بورسیه تحصیلی که تا چهار سال قابل تمدید است، حداقل 10000 دلار در سال ارزش دارد و شهریه در ایالت را پوشش می دهد. یک کمیته مشورتی دریافت کننده را با اولویت اول به کسانی که با موانع مهمی برای دستیابی به آموزش عالی مواجه شده اند انتخاب می کند.

یک بورس تحصیلی جدید که توسط بنیاد معماران ویسکانسین (WAF) تامین می شود، با هدف افزایش تعداد افراد از گروه های کم نمایندگی در حرفه معماری در ویسکانسین است.

علاوه بر حمایت مالی، WAF به دریافت کننده بورسیه یک شبکه حرفه ای حمایتی و فرصت های مربیگری ارائه می دهد.

طبق تحقیقات منتشر شده توسط سایت جستجوی شغلی Zippia، کمتر از 10 درصد از معماران در ایالات متحده لاتین تبار و کمتر از سه درصد سیاه پوست هستند.