تابلو روان چیست؟

از لحاظ ساخت نیز در ابعاد 1210.51×121.1×681.22 (WxDxH) میلیمتر و وزن 22 کیلوگرم ارائه شده و از قابلیت نصب و راه اندازی آسانی بهره می برد. از آنجا که این ویدیو والها میتوانند تصاویر زنده را در کنار تصاویر ضبط شده پخش نمایند، در شمار پرفروش ترین و بهترین ویدئووالها قرار میگیرند. GVL-49JH35 نیز از همین نمایشگرهای بزرگ با ابعاد 48.5 اینچ میباشد که امکانات و قابلیت های بسیاری را 24 ساعته و 7 روز هفته به شما ارائه میدهد. ویدئو وال فیلیپس 49BDL3005X با صفحه نمایش 48.5 اینچ خیره کننده بدون قاب خود تصاویری با رزولوشن FULL HD را به مخاطبان نمایش میدهد و کارکرد 24 ساعت و 7 روز هفته را بدون وقفه تضمین میکند. از یک فروشنده ویدئو وال بخواهید تعداد نمایشگرهای مناسب را با توجه به اندازه های گرفته شده از ابعاد اتاق، تعیین نمایند. با توجه به ویژگی و قابلیت های این ویدیووال می توان کیفیت و روشنایی تصاویر را با آن کاملاً قابل قبول دانست. این قابلیت و ویژگی باعث شده ویدئووال سری UD46E-C برای ارائه محتوا و ارائه اطلاعات در محیط هایی که نیاز به قابلیت خوانایی بیشتری دارند ، از قبیل ترمینال های حمل و نقل ، مراکز خرید، لابی های اداری و اتاق کنترل ایده آل باشد.

هر صفحه نمایش دارای یک صفحه تقویت شده است که از گرما ، آب و هوا و سایر شرایط تحریک کننده در فشار جلوگیری می کند. در نتیجه ، صفحه برتر سامسونگ از تاریکی صفحه و نشت نور مرتبط با کیفیت تصویر جلوگیری می کند. رطوبت و آب از ریز ترین شکاف ها به تابلو روان نفوذ کرده و می تواند به راحتی عملکرد تلویزیون شهری را مختل کند و در این حالت برای جلوگیری از ورود آب به برد تلویزیون شهری باید از واشر های آب بندی استفاده کرد واشر های آب بندی به صورت کامل شیار های پشت ماژول را پر کرده و از نفوذ آب به برد ماژول جلوگیری می کند. ویدئووال GVL-55JH18 با صفحه نمایش 54.64 اینچ قابلیت نمایش انواع محتواهای تصویری و ویدئویی را با کیفیت FULL HD دارد و برای محیط هایی که به نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ نیاز دارند، به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگو میباشد. این ویدئووال صنعتی با نمایشگر 54.64 اینچی خود تصاویری با کیفیت را به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته به مخاطبان ارائه میدهد. این نمایشگر صنعتی جی پلاس قادر به نمایش نمایش 1.07 میلیارد رنگ در تصاویر است و قابلیت نمایش رنگ ها را به صورت زنده دارد.

از طریق این راه حل های پیشرفته مدیریت رنگ، دیواره های ویدیویی سری UDE-C امکان ارائه در مقیاس بزرگ را فراهم می کنند تا از یکنواختی ، قوام و عملکرد عالی برای بیان نهایی رنگ برخوردار باشند. در اینجا قصد داریم به یکی از این نوع نمایشگرهای صنعتی شرکت Gplus مدل GVL-55JH18 بپردازیم. اگر در جستجوی یک ویدئووال با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، سری Gplus GVL-55JH18 برند ایرانی جی پلاس گزینه ای ایده آل برای شما خواهد بود. در مورد طراحی و کیفیت ویدئو وال 49BDL3005X باید گفت که دارای ابعاد 1077.6×607.8×103.8 میلی متر است و به راحتی در محیط های عمومی و پر خطر نصب و راه اندازی میشود. ویدئو وال ها در کجا استفاده می شوند ؟ با این ویژگی ها می توان کیفیت آن را کاملاً عالی ارزیابی کرد. این ویژگی ها نشان از استفاده آسانی آن در محیط هایی با شرایط آب و هوایی مختلف است و از طول عمر بالای آن اطمینان داشته باشید.

CMND و Control به شما این امکان را می دهد عملکرد های مهم مانند کنترل ورودی و نظارت بر وضعیت نمایشگر را انجام دهید. با دو کارت سری C میتوان تعداد مانیتور را تا ۱۸ دستگاه افزایش داد. روشی که در آن، در آن واحد و لحظه ای میتوان از قیمت خرید تلویزیون بدون واسطه با داشتن تمام مشخصات و مزیت ها بهره برد. پشتیبانی از تصاویر فول اچ دی، روشنایی ایده آل، طول عمر بالا، بخشی از ویژگی هایی است که موجب محبوبیت این ویدیووال در میان کاربران و بسیاری از کسب و کارها شده است و میتوان برای نمایش پیوسته تصاویر در ابعاد بزرگ در مکان های مختلف دانست.

در ادامه باید بگوییم پنل این نمایشگر بزرگ در مقابل حرارت صدمه نمی بینند که از ویژگی های یک ویدئووال خوب به شمار میرود. یکی دیگر از مسائلی در ساخت تابلوهای شهری به آن دقت داشت امنیت تلویزیون شهری میباشد که از جنبه نرم افزاری و سخت افزاری بایستی بتوان امنیت تلویزیونها افزایش داد. در روش وقت گیر شما باید برنامه نویسی حرفه ای یاد بگیرید و با تعریف متغیر و توابع و دیگر بخشهای برنامه نویسی یک برنامه خاص و متناسب با نوع نمایش تابلو بنویسید و سپس برنامه را توسط نرم افزارهایی مثل BASCOM AVR برای تابلو روان کامپایل کنید. بعد از اطلاع از مزایای تلویزیونهای شهری می توانید قبل ازخرید از مشاوره کارشناسان فروش ما در این بخش کمک بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و یا خرید با کارشناسان شرکت کیومیتا در تماس باشید تا کارشناسان این مجموعه اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند.

همانطور که در بالا اشاره شد یک ماژول SMD از قرارگیری LEDها در کنار یکدیگر شکل میگیرد. فروش تابلو روان و قطعات تابلو روانقیمت ها شکسته شد! بسیاری از مجتمع های تجاری، اداری، فروشگاهی، سازمان ها و سالن های بزرگ برای ارائه بهتر کالا و خدمات خود به مخاطبان از ویدئو وال ها استفاده میکنند. رزولوشن ویدیو وال ال جی نامحدود است و میتواند تصاویر را به شکل Full HD نمایش دهد. ضمن اینکه با نسبت کنتراست 1400:1 سایه روشن ها و نواحی تیره در تصاویر را با کیفیت بالا نمایش میدهد. معمولا از ویدئو وال ها در اتاق فرمان، اتاق اجلاس، تابلو های دیجیتال و دیگر مکان های مورد نیاز استفاده می شود. اگر قصد خرید ویدئو وال دارید و به دنبال محصولی با کیفیت و قیمت مناسب هستید، ویدئو وال Gplus GVL-49JH35 یکی از گزینه های مناسب برای شما خواهد بود.

در مجموع ویدئو وال مدل Gplus GVL-55JH35 دارای قابلیت های متعددی بوده و برای نمایش انواع محتواهای تصویری و ویدئویی در مراکز عمومی مناسب می باشد. این ویدئو وال از درگاه های ورودی و خروجی متنوعی نظیر HDMI, DP, DVI-D و USB پشتیبانی می کند. این نمایشگر حرفه ای علاوه بر ورودی DVI-D دارای خروجی DVI-D نیز می باشد که برای انتقال داده های دیجیتال و آنالوگ به صورت است. برای اتصال این ویدئو وال به دیگر منابع، بر روی بدنه ورودی های HDMI، VGA، DVI-D و خروجی RS232و DVI-D تعبیه شده است. اگر به دنبال خرید ویدئو وال با کیفیت هستید، مدل Gplus GVL-55JH09 را مد نظر داشته باشد.

این پانل پیشرفته امکان تحویل طولانی مدت مطالب درخشان و تجربه مشاهده نهایی را می دهد. برای ارائه وضوح نمایش مداوم پیام بدون وقفه در هر محیط عملیاتی ، پانل های دیواری ویدیویی UDE-C سامسونگ تحت آزمایش عملکرد دقیق قرار می گیرند. در صورت قرار گرفتن در معرض طیف وسیعی از شرایط محیطی ، پانل های دیواری ویدیویی می توانند خطر از دست دادن کیفیت تصویر را به دلیل تحریف و ارائه نامنظم رنگ به خطر بیاندازند. ابعاد نیز در این مانیتور صنعتی به صورت 684×121.85×1213.4 میلی متر و وزن حدود 27.2 کیلوگرم میباشد که از قابلیت نصب آسانی بهره می برد.

بدنه مقاوم فلزی این ویدئو وال در محدوده دمایی صفر تا 40 درجه سانتی گراد و محدوده رطوبتی 20 تا 85 به خوبی عمل میکند. این ویدئو وال از مواد اولیه و درجه یک استفاده شده و می توان از طول عمر بالای آن اطمینان داشت. در مورد شرایط آب و هوایی مناسب این دستگاه باید گفت که دمای مناسب آن 0 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت 10 تا 80 درصد می باشد. مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با GVL-55JH35 ، میزان روشنایی بالای آن است که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در محیط هایی با روشنایی بالا بدون نگرانی بابت افت کیفیت استفاده کنید. هنگامی که اولین ویدئو وال ها راه اندازی گردید، در نگاه اول تعدادی مانیتور کوچک سیاه و سفید بودند که در کنار هم قرار گرفته و هر کدام به صورت جدا تصویری را نمایش می داد که کاربردی امنیتی و نظامی داشتند. بسیاری از مراکز فروشگاهی، تفریحی، اداری، سازمانی و سالن های بزرگ از ویدئو وال برای این منظور استفاده میکنند. از ویدئووال LG 49VL5D-B سایز 49 اینچی دارد که بیشتر در مراکز تجاری نظیر سالن های همایش، مجتمع های تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد.

بر روی ویدئو وال فیلیپس 49BDL3005X درگاه های ورودی و خروجی متنوعی تعبیه شده که باعث می شود ارسال تصاویر و ویدئوها از انواع پخش کننده ها به نمایشگر به آسانی انجام شود. مراجعان بیمارستان میتوانند بدون سردرگمی زمان دقیق نوبت خود را در ویدئو وال مشاهده کنند. یکی دیگه از ویژگی های موثر بر وضوح تصویر ، کنتراست است و اون عبارته از فاصله ی بین روشن ترین سفید و تاریکترین سیاه در صفحه نمایش. لازم به ذکر است میزان روشنایی 700cd/m2 و کنتراست 1400:1 این نمایشگر حرفه ای آن را برای استفاده در محیط های نسبتا روشن مناسب کرده، که از ویژگی های خوب یک ویدیو وال محسوب میشود. ویدئو وال از تجهیزات کاربردی برای نمایش تصاویر ویدئوها در ابعاد بزرگ میباشد. برد کنترل : برد کنترل همان مادربورد است که برای ارسال اطلاعات در زمانهای مختلف استفاده میشود.

3-تلویزیون شهری قابلیت کوچک شدن به ابعاد مختلف رادارند که همین امر حملونقل و نصب آن را راحتتر میکند اما چنین چیزی در تلویزیونهای asilight معمولی وجود ندارد. برای ساخت تابلوهای روان تک رنگ از ماژول هایی استفاده می کنیم که روی نمایشگر فقط یک رنگ را نمایش می دهند اما ماژول های دیگری هم وجود دارند که دارای چند رنگ هستند. و تلویزیون شهریاز ماژول LED تمام رنگ ساخته می شود.البته نوع خاصی از تابلو LED هم در بازار موجود می باشد که تابلو ال ای دی طیف دار است، که قابلیت نمایش 256 رنگ و پخش فیلم را دارا می باشد که این نوع تابلو روان با اسفاده از ماژول LED تک رنگ وکنترلر طیف دار ساخته می شود. مقاوم در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی است. از این رو مقاومت بالایی در برابر ضربه و زنگ زدگی دارد. این ویدئووال جی پلاس با پنل شرکت ال جی عرضه شده و دوام بالایی را میتوان از آن داشته باشید.

تلویزیون های شهری online: دراین نوع از تلویزیون های شهری مرجع دسترسی تیزرهای نمایشی ، کارت گرافیک سیستم کامپیوتر شخصی و یا دستگاه ویدیو پروسسور بوده و بدون محدودیت حجم موارد مورد نظر نمایش داده می شوند. یک کامپیوتر کامل یا ماژول CRD50 با قدرت کامل Android را مستقیماً در صفحه نمایش حرفه ای Philips خود ادغام کنید. نرم افزار تابلو روان بر روی کامپیوتر نصب می شود و کاربر براحتی می تواند متن دلخواه خود را با فونت و رنگ مدنظر به نمایش درآورد. همچنین پروسسور ویدئو وال باید به درخواستهای کاربر بدون تأخیر پاسخ دهد، حتی زمانی که درحال رسیدگی به رنج وسیعی از سیگنال ورودی و خروجی است. فروش انحصاری نمایشگرهای ویدئو وال 46 و55 اینچ صنعتی Cinemassive 3.5mm در ایران.شرکت الکتروتصویرافزارپویش ارائه دهنده بهترین راهکارهای ویدئو وال در ایران با به کارگیری بهترین برندهای روز دنیا در اتاق های مانیتورینگ دوربین های مدار بسته ، نظارتی، مدیریتی و فرماندهی.