تزریق ژل به صورت + هزینه و نمونه کار کلینیک نیل

تزریق ژل به صورت + هزینه و نمونه کار کلینیک نیل رستیلین یک ژل هیالورونیک اسید تثبیت‌شده با منشاء غیر حیوانی است که در مقادیر کم به لایه میانی پوست تزریق می‌شود تا چین و چروک‌ها و خطوط معمولی تا شدید صورت را اصلاح کند. شرکت رستیلن که در سال 1996 تأسیس شد، به جایگزینی اسید هیالورونیک طبیعی موجود در پوست کمک می‌کند. با افزودن حجم به نواحی مورد نظر، خطوط و چین و چروک‌ها را می‌توان از بین برد و صورت صافی را ایجاد کرد.

بیشتر افراد فیلرهای پوستی را به عنوان روشی برای پر کردن و رفع چین و نکات مهم بعد از تزریق ژل لب چروک‌های صورت می‌شناسند. اثر ژل‌ها بر چین و چروک‌های صورت فوق‌العاده است؛ اما این روش جوانسازی کاربردهایی بسیار بیشتر از این‌ها دارد. اکثر کاربردهای تزریق ژل توسط FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا) تایید شده‌اند.

  • پزشک در این مواقع داروهایی تجویز می‌کند که شما باید آن‌ها را سر موقع مصرف نمایید.
  • نوشیدن آب کافی علاوه بر این موضوع به شادابی و داشتن پوست سالم کمک زیادی می کند.
  • از دیگر مزایا، برطرف کردن بوی بد زیر بغل است که با تزریق به غدد زیر بغل این کار صورت می‌گیرد.
  • تزریق ژل و تزریق چربی در اصفهان از جمله اقداماتی است که با بهترین نتایج در کلینیک دکتر رامین مدرسی انجام می‌شود.
  • این ماده شیمیایی از منقبض شدن عضله‌های ناحیه تزریق جلوگیری می‌کند که درنهایت از تولید و ایجاد چروک در قسمت تزریق جلوگیری می‌گردد.
برای پیشگیری از این اتفاق باید تزریق‌های خود را به شکل منظم انجام دهید. از آب گرم و به طور کلی گرم کردن ناحیه مورد نظر خودداری کنید. به طور معمول برای تزریق از بی حسی موضعی استفاده میگردد. اما بسته به شرایط بیمار و ناحیه ای که ژل باید به آن تزریق شود احتمالا شرایط بی حسی نیز تغییر پیدا میکند. با توجه به اینکه چربی از بدن خود شما استخراج می‌گردد بنابراین مطمئن خواهید بود که هیچ واکنش آلرژیک نسبت به این روش برای شما بروز نخواهد کرد.

کاربردهای تزریق ژل در صورت

در کلینیک زیبایی دکتر رابط، شما عزیزان می توانید تمامی خدمات زیبایی از جمله تزریق ژل، تزریق چربی، کاشت مو و … را دریافت نمایید. سال ها تجربه ی موفقیت آمیز کلینیک زیبایی دکتر زابط این اطمینان را به شما می دهد که در صورت انتخاب این مجموعه برای تزریق ژل به لب، عوارض و خطراتی برای شما وجود نداشته باشد. هزینه بزرگ کردن لب با تزریق چربی و هزینه ژل لب در ناحیه‌های مختلف متفاوت است و به نوع ماده‌ی تزریقی و تجربه متخصص زیبایی بستگی دارد.

با توجه به تنوع بالای ژل‌ها و فیلرهای موجود بعید است که بتوانید بهترین ژل را بدون راهنمایی متخصص زیبایی مجرب انتخاب کنید. هر فراورده دارای فرمولاسیون منحصر به فردی است که به آن بافت، چگالی و عمق تزریق معینی می‌دهد. بنابراین هر ژلی مناسب ناحیه‌ای خاصی است و کاربرد تعریف شده دارد.

نقاط مناسب جهت تزریق ژل

از دستکاری ژل تزریق شده ، پرهیز نمایید ؛ چرا که هر چه محل تزریق ژل ها تحرک بیشتر داشته باشند ، احتمال جذب شدن زودتر آن وجود دارد. در چین های عمیق ناحیه پیشانی و خط اخم تزريق همزمان بوتاکس و ژل برای برای بهبود این خطوط کمک کننده هستند. در واقع تزريق بوتاکس چین های ظریف پیشانی و با تزريق ژل خطوط عمیق اخم و پیشانی را بهبود می يابد. افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند ، بهتر است بلافاصله بعد از تزریق از کمپرس سرد استفاده نمایند تا میزان کبودی و تورم آن ها کاهش پیدا کند. دقت داشته باشید که این کار باید بدون کوچکترین فشاری به ناحیه تحت درمان انجام شود. نکته مهم اینجا است که لزوما همه محصولات یک برند خوب نیستند؛ بنابراین بسته به اینکه می‌خواهید از چه نوع فیلری استفاده کنید، باید برندهای معتبر آن را بشناسید.

تزریق ژل در ناحیه چانه دردی ندارد و حدود یک تا دو سی سی تزریق ژل کافی است تا از نمای نیم رخ عقب تر از لب قرار بگیرد. البته در چند روز اول اگر قسمتی از محل تزريق نسبت به قسمت دیگر متورم تر شده باشد ، می توان با ماساژ دادن و پخش کردن آن به یکنواخت شدن ژل کمک کرد. البته در ژل های استاندارد و دارای مجوز این احتمال بسیار کم است .