تفاوت سقف کاذب با کناف چیست-کناف آوگون

کنافکاری نسبت به گچکاری بسیار سریعتر و تمیز تر اجرا میشود و همچنین قیمت کنافکاری در مقایسه با گچکاری به مراتب ارزان تر است. هر دو تولید کننده گچبرک کناف ایران و باتیس کیفیت خوب و قابل قبولی دارند. در شرایطی که سقف فلت اجرا میکنید میتوانید از هر دو نوع گچبرکگ کناف ایران یا باتیس استفاده کنید اما در شزایطی که سقف دارای پیشانی با قوس است توصیه ما استفاده از گچبرگ کناف ایران است. برخلاف باور عموم عمده هزینه کناف سقف بدلیل سازه کناف است و گچبرگ تنها 20 درصد از قیمت کل اجناس است.

فرآیند رنگ آمیزی کناف سقف

استفاده از کناف در جهت طراحی سقف اتاق خواب، از ایده های منحصر بفرد شناخته می شود. این امکان وجود دارد که در کنار کناف کاری اتاق خواب از یک روش نورپردازی مناسب نیز استفاده کرده و نمایی جدید در اتاق خواب خود ایجاد نمایید. بدون شک ایده های زیادی در این زمینه وجود دارد و مشورت با یک متخصص می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

استفاده از سقف کناف دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد و این مزایا باعث شده تا این سقف از محبوبیت بسیار زیادی در میان مخاطبین برخوردار شود. با دانستن اطلاعاتی در مورد مراحل نصب سقف کناف و مزایای سقف کناف می‌توانید بهترین گزینه در انتخاب سقف کاذب برای مکان مد نظر خود را داشته باشید. یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است برای مهندسان سازه به وجود بیاید این باشد که زمان اجرای کناف سقف از چه ابزارهایی بهره می بریم و تهیه کدام یک از ضرورت بالایی برخوردار است. از آنجایی که کناف کاری یکی از امورات مربوط به ساختمان ها می باشد، اجرای صحیح آن بسیار ضرورت دارد.

  • در زیر سازی سقف های کناف تیپ B تنها در یک تراز، پانل های F47 رو نصب می کنیم.
  • پس از آن با توجه به طرح و نقشه مورد نظر، شبکه ای تهیه می شوند.
  • درزهای بوجود آمده میان این صفحات به وسیله نوار و بتونه مخصوصسقف کاذب ارزانکنافدرزگیری شده و بدین ترتیب سطحی یکپارچه و بدون درز و صیغلی حاصل می شود.
  • سپس آویز های سقف به واسطه­ی یک سری قطعات مخصوص، مثل کلیپس های خم نشده که لبه هایی چَنگَک مانند دارن و در عکس زیر می­بینین، داخل F47 ها مهار میشن و باعث تحمل وزن سازه­‌ی زیرین میشن.
  • در حال حاظر شرکت تولیدی سقف کاذب کناف gst محصولات کناف را طبق تعرفه و آنالیز کناف ایران عرضه می نماید.

کناف نام کارخانه ای در کشور آلمان است که پانل هایی بر پایه گچ و با روکش مخصوص تولید میکند و در ایران اصطلاحاً صفحات کناف یا اختصاراً کناف نامیده میشود. پانل کناف دارای هسته گچی و سطح و لبه‌ طولی آن با ورق گالوانیزه مخصوص نوار شده است. همچنین در صورتی که بعنوان مثال در استخر سرپوشیده از کناف بخواهیم استفاده کنیم پانل های استفاده شده علاوه بر اینکه باید در مقابل رطوبت مقاوم باشند باید در مقابل قارچ و کپک زدن هم مقاوم باشند. استفاده از پانل متناسب با کاربری باید بصورت مهندسی انتخاب شود و صرف استعلام قیمت کناف سقف بصورت متری کاری کاملاً اشتباه است.

سقف کاذب با قطعات پیش ساخته گچی

کار روی کناف به خصوص زمانی که بر روی سقف کار شده باشد، به حدی حساس و مهم است که باید با وسواس، صبر و حوصله کاملی توسط نقاشکار صورت پذیرد تا نتیجه بدست آمده از رنگ کناف سقف رضایت بخش مشتری یا صاحب خانه باشد. به دلیل عایق بودن کناف سقف، استفاده از آن در سرویس بهداشتی و حمام می تواند بهترین انتخاب برای سقف باشد. شما می توانید با هزینه ایی پایین و به صرفه از کناف سقف مناسبی برای اتاق خواب خود استفاده کنید تا بتوانید بیشترین انرژی را از محیط استراحت خود دریافت نمایید. اگر آشپزخانه شما دارای اپن است و یا جزیره دارد، می توانید در بخش بالای اپن از کناف سقف استفاده نمایید و از نورپردازی های زیبا در آن استفاده کنید.

بعد از اتصال کناف ها، برای جلوگیری از ایجاد ترک در محل درزِ بینِ لبه ها که در مراحل قبلی گفتیم، روی درز ها رو با بتونه پر می کنن. سپس با یک نوع توری مخصوص به نام توری تیپ (یا طیف) که نوعی نوار درزگیر با عرض 5 سانتی متر هست، محل خط درزها رو از روی بتونه ها پوشش میدن. اگه فاصله ی سقف اصلی تا سقف کاذب کم بود، می­تونین از براکت هایی مانند تصویر زیر، به عنوان آویز، به طور مستقیم برای اتصال سقف اصلی به سقف کاذب استفاده کنین.

زیرسازی در سقف های کاذب به صورت شبکه ای از اتصالات فلزی و گالوانیزه هست. مهم ترین قطعات در ساختار زیرسازی سقف های کاذب کناف، سازه های اتصال مثل F47، رول بولت ها یا همان فشنگ های اتصال، انواع آویزها، کلیپس ها و سایر پیچ و مهره ها هستن. پروفیل (سازه) F47 عضو اصلی زیرسازی سقف های کاذب یکپارچه رو تشکیل میده. این پروفیل هم به عنوان سازه باربر در قسمت فوقانی سقف کاذب استفاده میشه و هم نقش زیرسازی برای نصب انواع پانل رو داره. مثلاً گچ برگ با ضخامت 9.5 میلیمتر، برای اجرای قوس و ضخامت 12.5 میلیمتر برای دیوارهای جداکننده و پوششی، سقف کاذب ساده و دکوراتیو استفاده میشن. سقف کناف، به نوعی نسل جدید گچ محسوب می‌شود که در کر‌های ساختمانی جدید بسیار رواج دارند.

قیمت کناف سقف با توجه به کارخانه تولید کننده گچبرگ و پروفیل کناف و تیپ اجرای آن از 250 هزار تومان تا 300 هزار تومان در هر متر مربع متغیر است. زیر ساخت کناف از جنس فولاد با آبکاری روی است که با پیچ به سقف وصل می شود. بخش روساخت از گچ یا سازه معدنی ساخته شده است و قابلیت رنگ آمیزی دارد که پانل یا تایل از انواع آن است. کناف کاری یکپارچه بسیار سریع انجام می شود و زیرساخت آن از فولاد نمونه کناف سقف تشکیل می شود. در این روش صفحه های کناف به بخش فولادی زیرین، پیچ و مهره شده و با بتونه کاری درز های آن پوشیده می شود، سپس می توانید آن را به دلخواه رنگ آمیزی کرده و فضای جدیدی بسازید. شرکت کیان دکور به عنوان یکی از مجموعه های فعال در اجرای پروژه های سقف کاذب و دیوارپوش این افتخار را دارد که طی سال های متمادی خدمات به مشتریان خود، از توانمندی و ظرفیت استادکاران و طراحان پروژه متبحر و حرفه ای بهره برده است.

از سقف کناف می توانید برای هر ساختمان و هر سبکی استفاده نمایید. مدل کناف سقف منزل ایرانی که از هالوژن های متعدد به شکل ستاره مانند استفاده کرده است. استفاده از دو رنگ متفاوت در طراحی سقف کناف باعث دیده شدن هر چه بهتر نوع و سبک طراحی می شود. 25- سقف کناف نسبت به سایر سقف های تزیینی و دکوری از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است.

تفاوت سقف کاذب با کناف چیست-کناف آوگون