حمل و نقل دریایی شرکت حمل و نقل بین المللی الیت آریا جم | transemartlogistics

حمل و نقل دریایی شرکت حمل و نقل بین المللی الیت آریا جم | transemartlogistics بنابراین، مقدار زمان صرف شده برای جابجایی کالا از یک نقطه به نقطه دیگر را نشان می دهد. اساساً حمل و نقل کالا وظیفه انتقال کالا از یک مقصد به مقصد دیگر را بر عهده دارد. شرکت بازرگانی اجاقی به همراه تیم حرفه ای و با تجربه چندین ساله تمام خدمات مربوط به حمل و نقل دریایی با مناسب ترین قیمت و بهترین پشتیبانی به شما ارائه می دهد. در واقع به هرگونه جابجایی و انتقال کالا، اقلام، مواد و غیره که با قوانین و قواعد خاصی، توسط وسایلی همچون کشتی، لنج ها، قایق، نفتکش و غیره انجام می شود، حمل و نقل دریایی گفته می شود.

این کشتی ها به گونه ای ساخته شده اند که می توانند فقط یک یا دو نوع کالا را جابجا کنند. این قسمت بدنه اصلی بارنامه را تشکیل می‌دهد و باید حاوی خبر نهایی ازجمله تعداد بسته‌ها ،نوع بسته‌بندی (کارتن، جعبه …) و شرح کالا باشد و در صورت امکان تعرفه کالا. در صورت وجود اعتبار اسنادی، شرح کالا باید با آنچه در متن L/C، آمده است مطابق باشد، ولو این‌که در متن اعتبار غلط املائی وجود داشته باشد که بایستی به همان صورت نوشته شود.

کالاها با وسیله نقلیه ای که با آن بارگیری شده سوار کشتی می شوند و در مقصد با همان وسیله نقلیه از کشتی خارج می شود. محموله های LCL (کمتر از بار کانتینر) برای کالاهایی مناسب هستند که برای پر کردن یک کانتینر کامل بسیار کوچک است. بنابراین کالا در یک کانتینر مشترک با محموله های دیگران بارگیری و حمل می شود.

مزایای حمل دریایی محموله صادراتی

علاوه بر این بنادر امام خمینی و شهید رجایی نیز از مهم ترین و پرترافیک ترین بنادر در حوزه صادرات و واردات کالابه http://transemartlogistics.com شمار می رود. نکته مهم دیگری که در حمل دریایی کالای صادراتی باید توجه داشت این است که مدت زمان حمل کالا از طریق دریا بسیار بیشتر است. بنابراین حمل و نقل دریایی برای آن دسته از کالاهایی که با گذشت زمان دچار خسارت می شوند، چندان مناسب به نظر نمی رسد. شما باید کالایی که را از طریق دریال صادر کنید که با گذر زمان آسیب نبیند. حمل و نقل به سادگی یک اصطلاح عمومی برای کالاهایی است که به هر وسیله ای از مکانی به مکان دیگر حمل می شود. یک کشتی باری معمولی می تواند تقریباً کانتینر را حمل کند که یک روش بسیار مقرون به صرفه برای جابجایی مقادیر زیاد کالا در فواصل زیاد است.

  • تاکنون بخشی از ریسک‌های نفت و انرژی، هواپیما و قراردادهای اتکایی توسط برخی از بیمه‌گران اتکایی اروپایی پذیرفته شده که جزو تحولات مثبت قلمداد می‌شود.
  • این نوع از حمل و نقل از طریق کشتی هایی صورت می پذیرد که در آبراه های داخلی در حرکت می باشند.
  • در این میان سرعت حرکت کشتی ها پایین تر از موارد قبل است و این مسئله در افزایش مدت زمان تحویل کالا در مقصد موثر می‌باشد.
  • در واقع زمانی که حمل و نقل ریلی و جاده‌ای از کار می‌افتند، شما بیشتر با مزایای حمل و نقل دریایی آشنا خواهید شد.
در نظر داشته باشید که کشتی‌های حمل و نقل دریایی کوتاه، نسبت به کشتی‌های حمل و نقل دریایی عمیق، بسیار کوچک هستند و در برخی از مواقع نیز در مسیر داخل کشور سفر می‌کنند. در ضمن این کشتی‌ها از اقیانوس نمی‌گذرند و بیشتر در امتداد ساحل و دیگر آب‌ها به حرکت در می‌آیند. از مزایای حمل و نقل دریایی کوتاه می‌توان به سرعت بیشتر جابجایی کالای آن اشاره کرد. حمل دریایی کالا از بندرهایی که امکان ارسال کالا به‌صورت مستقیم به ایران نمی‌باشد، به روش کراس استافینگ انجام می‌شود. در این روش حمل‌ و نقل دریایی کانتینر حاوی محموله، از یک کشتی به کشتی دیگر انتقال می‌یابد.

دلایل استفاده از حمل و نقل دریایی در ایران