خانه هوشمند هوشمند سازی ساختمان تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

همچنین با استفاده از قفل هوشمند دیگر نیاز نیست نگران رسیدن اعضای خانواده‌ی خود به خانه باشید چرا که هر زمان آنها وارد منزل شوند قفل هوشمند به شما اطلاع خواهد داد. میزان زیادی از علاقه مصرف کنندگان که توسط تکنولوژی خانه هوشمند ایجاد می شود به این معنی است که بزرگترین شرکت های فناوری و نوآوران جهان وارد مسابقه ای برای پیشی گرفتن از یکدیگر شده اند. این بدان معناست که فناوری خانه های هوشمند بزرگ تر و بهتر به طور مداوم برای مطابقت با نیازهای دیجیتال ما در حال توسعه است و صنعت در مسیر صعودی فوق العاده ای قرار دارد. با استفاده از ترموستات و سیستم یکپارچه اتوماسیون به دمای دلخواهتان در محیط دست پیدا کنید . شما با گوشی هوشمند خود حتی زمانیکه در منزل حضور ندارید با تنظیم دمای دلخواه خانه را برای ورود خود ایده آل نمائید این ترموستات سازگار با سیستم های گرمایشی و سرمایشی منزل شماست . سیستم ورودی خانه هوشمند اینتل را می‌توان از راه دور کنترل کرد تا صاحب‌خانه حتی اگر در شهر دیگری بود، بتواند شخص پشت در را ببیند و در صورت تمایل، آن‌ها را به خانه راه بدهد.

  • در این مجال تصمیم داریم از دیدگاههای مختلف به ماهیت و قابلیتهای خانه هوشمند بپردازیم.
  • البته این مشکل برای افرادی که خانه هوشمند دارند مهم نیست و بطور هم زمان به هر دو کارشان می رسند.چرا که با خارج شدن از منزل به برنامه خانه هوشمند موبایل خود مراجعه می کنند تا سره تایم مورد نظرشان اجاق گاز منزل را خاموش کنند.
  • سلام هر سنسور برد مخصوص به خودش را دارد و با توجه به فضای مورد نیاز باید از تعداد کافی سنسور استفاده شود که حساسیت کافی داشته باشند.
  • مسافر کارت خود را جلوی درب آسانسور گرفته و پس از وارد شدن، نیازی به زدن هیچ دکمه ای نیست.
  • كليه سيسمتهاي هوشمند اجرايي درساختمان قابليت زمانبندي براساس نياز و درخواست كارفرما را دارا ميباشند.

یک ساختمان هوشمند، به وسیله اتوماسیون کارهای بسیاری را برای کاربران آن انجام می دهد. ساختمان های هوشمند تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت زندگی دارند همچنین باعث بالا رفتن کنترل کاربران روی تمامی اجزای ساختمان خواهند شد. یک خانه هوشمند به کاربر اجازه می دهند تا تمام موارد موجود در ساختمان را از راه دور کنترل کند.

البته باید توجه داشت که این امکان برای هوشمند سازی بیسیم ممکن و کاملاً بدون دردسر است. بسیاری از افراد وقتی درباره ی شیرین کاری های خانه هوشمند می خوانند و می شنوند، تمایل به داشتن یک قلمرو اینچنینی پیدا می کنند. در غیر اینصورت، آنها سیستم را در دست گرفته، چراغ ها را روشن، دوربین ها را خاموش و قفل ها را باز می کنند و خانه برای سارقین کاملا خلع سلاح می شود. شما برای پر کردن وان حمام، شیر آب را باز گذاشته و به سراغ کار خانه هوشمند خود رفته اید.

قسمت های مختلف آشپزخانه هوشمند

اینکه بتوانید تمام تجهیزات خانه خود را از طریق یک رابط، متصل نگه دارید. از نظر تئوری، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یاد بگیرید چگونه از یک برنامه در تلفن هوشمند و یا تبلت خود بتوانید از عملکردها و دستگاه های بی شماری در خانه خود استفاده کنید. این روش زمان یادگیری را برای کاربران جدید کاهش می دهد و دسترسی به عملکردی را که واقعاً برای خانه خود می خواهید آسان تر می کند.

خانه هوشمند هوشمند سازی ساختمان تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

این قابلیت به کاربر امکان می دهد برق مصرفی وسایل الکتریکی را کنترل کند. با اتصال لوازم برقی به رله هوشمند می توان آن ها را به کمک تلفن همراه کنترل کرد. کلیه تجهیزات الکتریکی که امکان روشن و خاموش کردن آن ها با قطع و وصل جریان برق ممکن است، با رله هوشمند قابل کنترل هستند. علاوه بر قابلیت کنترل از راه دور و برنامه پذیری، سیستم روشنایی هوشمند می تواند تشخیص دهد که اهالی خانه در اتاق دیگری هستند و نور را به میزان لازم تنظیم کند. در این آینده‌ی جدید و درخشان، چه در رختخواب باشید و چه روی مبل، در خانه هوشمند می‌توانید پرده‌ها را کنترل کنید.

مزایای خانه هوشمند و ساختمان هوشمند: 5. سرگرم‌کننده بودن فضای خانه‌های هوشمند

به طور کلی چنانچه قصد استفاده از سیستم هوشمند در ابعاد کوچک دارید، نودهای مستقل انتخاب بهتری هستند. اما برای سیستم های با تعداد نود کنترلی زیاد، استفاده از کنترل کننده مرکزی علاوه بر کاهش هزینه، قابلیت توسعه سیستم در آینده را نیز فراهم می کند. در صورت استفاده از شیر برقی هوشمند به راحتی از هرکجای دنیا قادر خواهید بود شیر اصلی گاز و آب را بسته یا باز کنید. علاوه بر این از هر کجای دنیا قادر خواهید بود سیستم آبیاری باغچه را فعال و باغچه را آبیاری کنید. گروهی از آن ها ترجیح می دهند از شیر برقی در کنار رله هوشمند استفاده کنند. به عنوان مثال می توان این ماژول را پشت پریز نصب کرد و پریز سنتی را به هوشمند تبدیل کرد.