خبرهای شهر سخت افزار 26 مرداد 1401 shahrsakhtafzar com خبر فارسی

نکته مهمی که تا به امروز در خصوص iPhone 14 مطرح شده آن است که امسال اپل در همه محصولات این سری از آخرین تراشه پردازشی خود یعنی A16 Bionic استفاده شهر سخت افزار نخواهد کرد. ظاهراً به دلیل برخی مسائل پیرامون بحران تراشه از یک سو و برنامه‎های مالی، دو گوشی آیفون 14 و آیفون 14 مکس (پلاس) با تراشه A15 Bionic از نسل گذشته عرضه شده و دو گوشی آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس به تراشه جدید A16 Bionic مجهز خواهند شد. هوآوی Y6s 2019 به 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل‌افزایش مجهز شده است که نسبت به نسخه قبلی خود تفاوتی را نشان نمی‌دهد.

  • یکی از این نوآوری‌ها توکن های اهرمی هستند که در واقع سازوکار بازار دوطرفه را راحت کرده‌اند.
  • نرم‌افزارهای آی‌تیونز، آی‌لایف، آی‌ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک‌اواس نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند.
  • همچنین برای پردازنده این گوشی از چیپست مدیاتک استفاده شده که نسبت به قیمتی که برای آن پرداخت می کنید کاملا ارزشمند است.
  • موتور جدید Silk Engine، ثابت کرد که توانایی بسیار بالایی در خلق مناظر زیبا دارد؛ ولی با این وجود، باعث وقوع یک سری اتفاقات ناخوشایند، مانند اشکالات فنی و افت‌فریم شدید در برخی بخش‌ها شده است.

برای آشنایی با جدیدترین تکنولوژی دوربین داهوا به گزارش دوربین مارکت تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. جی پلاس در ساختار گوشی P10 از دوربین سه‌گانه 2+5+13 مگاپیکسلی استفاده کرده است که به شما امکان می‌دهد تا سبک‌های مختلف عکسبرداری را تجربه کنید. جی پلاس پی 10 از یک باتری با ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ساعت تغذیه می‌کند که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را همراهی کند.

تاریخ معرفی نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی انویدیا اعلام شد

خبرهای شهر سخت افزار 26 مرداد 1401 shahrsakhtafzar com خبر فارسی

… سپس وقتی دوباره سیستم را روشن کنید، ویندوز با همان برنامه‌های در حال اجرا و همان وضعیت … که از این کار پشیمان شدید امکان بستن پنجره و انصراف از عمل Hibernate را داشته باشید. تعمیرات همه برند های لپ تاپ از جمله اچ پی ، سونی ، ایسوس ، لنوو ، دل و … گلکسی Tab S4 یک تبلت اندرویدی دوکاره است و برای کسانی طراحی شده که می خواهند در مسیر حرکت بین خانه و دفترشان یا هر مکان دیگری، – بتوانند … این دستگاه یک تبلت جدید است که همه اعضای خانواده می توانند در هر جایی با آن سرگرم شوند.

بیز ایران

کمپانی این روزها محبوب شیائومی با سری ردمی محصولات ارزان قیمت باکیفیتی روانه بازار کرده و ردمی 9A یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان است. این گوشی نمایشگری 6.53 اینچی دارد و از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بهره‌مند است. در بحث از قدرت پردازشی نیز این گوشی از چیپست مدیاتک هلیو G25 بهره‌مند است که با 2 گیگابایت رم قدرت پردازشی خوبی دارد. با توجه به وجود انواع مختلف پاوربانک و شارژر همراه که باعث سردرگمی کاربر در انتخاب بهترین پاوربانک می‌شود، شهر سخت‌افزار لیستی از بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار کشور را بر اساس قیمت و کارایی فراهم کرده است. در ۱۹۹۸ یک سال پس از برگشت جابز به شرکت، اپل یک مکینتاش کامل را به نام iMac به بازار معرفی کرد، یک طراحی تازه که بیشتر استانداردهای اپل را مانند SCSI و ADB حذف کرده و به جای آن دو درگاه یواس‌بی قرارداده بود. در حالی که از نظر فنی چندان قابل توجه نبود دارای یک خاصیت ابتکاری تازه بود یعنی پوسته پلاستیکی شفاف که در رنگ‌های آبی و سفید ارائه می‌شد.

خرید و فروش توکن های اهرمی برای اولین بار در ایران بازار معاملاتی کوین نیک مارکت در بین پلتفرم‌های ایرانی اولین بازاری است که امکان خرید و فروش توکن های اهرمی را فراهم کرده است. تا قبل از این کاربران ایرانی برای خرید و فروش این نوع توکن‌ها باید از صرافی‌های بین‌المللی مثل بایننس استفاده می‌کردند. قیمت اکثر قطعات زیر توسط شرکت های گارانتی‌کننده رسمی این محصولات در ایران به صورت نرخ مصوب تعیین شده‌ است و شهرسخت‌افزار در تعیین قیمت این کالاها هیچ‌گونه نقشی نداشته و هدفش صرفاً اطلاع‌رسانی است (قیمت‌ها بر حسب تومان است).

بهترین گوشی شیائومی تا 3 میلیون تومان کدام است؟