خدمات شبکه ارائه خدمات شبکه در تهران رایان پشتیبان-ترازنت

یک شرکت موفق نصب و ارائه دهنده خدمات مربوط به شبکه های کامپیوتری همیشه باید در پی کسب بروزرسانی دانش پرسنل خود و پرورش افراد متخصص باشد تا بتواند مشتریان را راضی نگه دارد. خدمات پسیو شبکه مربوط به بخش سخت افزاری شبکه است که بسته به نیاز شرکت راه اندازی می شود و دارای بخش های متنوعی است. خدمات شبکه را می‌توان بر اساس نوع کارکردی آن به دو دسته خدمات پسیو و خدمات اکتیو شبکه دسته بندی کرد. منظور از خدمات اکتیو تمام فعالیت‌هایی است که باعث تغییر روی داده‌های قابل انتقال در شبکه می‌شود؛ به عنوان مثال نصب نرم افزار آنتی ویروس روی بستر شبکه را می‌توان یک خدمت اکتیو شبکه در نظر گرفت.

ما بر آنیم تا خدماتی را به مشتریان خود ارائه دهیم که موجبات رضایت آن ها را فراهم سازد. شرکت رایانه کمک با بهره گیری از کارشناسان خبره دز زمینه پشتیبانی شبکه و سالها تجربه در حوزه حل مشکلات کامپیوتری از طریق تلفن میتواند در اسرع وقت یاری رسان شما بوده و مشکلات نرم افزاری شبکه شما را به راحتی برطرف کند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که در صورتی که مشکل شبکه شما گسترده بوده و نیاز به بررسی دقیق تری داشته باشد روش های بعدی کاربردی تر خواهند بود.

خدماتی که از گروه استاد شبکه میتوانید دریافت کنید

افرادی که میخواهند نصب دوربین مداربسته را آموزش ببینند لازم است که اطلاعاتی درباره فروش و همچنین طراحی و راه اندازی اتاق های کنترل و مانیتورینگ و سیستم های کنترل تردد و سیستم انتقال صوت و تصویر بر روی شبکه، اینترنت و تلفن همراه را بدانند. به طور کل عقد قرار داد پشتیبانی و نگهداری دستگاه های سخت افزاری و نرم افزاری بعد از نصب و راه اندازی دوربین مهم است که باید کاربر بتواند انجام دهد. به همه امکانات نرم افزاری و خدماتی که کار کردن با کامپیوترهای شبکه را تسهیل می کند سرویس شبکه می گویند. این سرویس شامل ارتباط سیستم های کامپیوتری کاربران از طریق زیرساخت شبکه با سرور برای استفاده از فایل های اشتراکی و کنترل دسترسی ورود و خروج می باشد.

در نتیجه، قبل از وقوع هر اتفاق از بروز آن و صدمه به شبکه شما جلوگیری شود. می‌توانیم دسترسی کارمندان به اطلاعات را با نظر خودتان به گونه‌ای مدیریت کنیم که هر کارمند به میزان مشخصی از اطلاعات و اینترنت که نیاز جایگاه شغلیش است، دسترسی داشته باشد. ساختار پشتیبانی‌گیری از اطلاعات مهم شرکت شما رو طوری طراحی و اجرا می‌کنیم که نگرانی بابت از دست رفتن آنها به هر دلیلی را نداشته باشید. سرعت و دسترسی بدون قطعی به شبکه نقش تعیین‌کننده‌ای در بازدهی شرکت شما دارد.

نصب و راه‌اندازی شبکه‌های کامپیوتری

تمامی اقدامات بخش سخت افزاری مانند راه اندازی و تعمیر زیر ساخت های انتقال دیتا را گویند. تهیه یک نقشه فیزیکی از شبکه جهت تعیین زیرساخت های شبکه، جهت دستیابی به عواملی مانند تداخل های مغناطیسی، برق ، کابل کشی و … از جمله کارهایی است که مهندسین شرکت باید انجام دهند تا شبکه را بدون عیب و نقص راه اندازی نمایند. شرکت های ارائه دهنده خدمات مربوط به شبکه باید از قبل خط مشی و برنامه کاری خود را مشخص نمایند.

خدمات شبکه ارائه خدمات شبکه در تهران رایان پشتیبان-ترازنت

انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید . ما در مجموعه آوش نت تمام تلاش خود را داریم تا در کمترین زمان ممکن مجموعه مشتریان خود را بررسی و بهترین راهکار ممکن را به آنها پیشنهاد دهیم. همیشه سریع ترین راه‌های ارتباطی را برای حل مشکل شما به کار خواهیم گرفت. اگر مشکل شما نیاز به رفع فوری داشته باشد از طریق ریموت زدن مشکل شما را حل خواهیم کرد. برای شرکت های کوچک تا متوسط تمامی خدمات پشتیبانی از شبکه در یک قالب ارائه می‌شود.

تهران به عنوان پایتخت کشور ایران بسیاری از شرکت ها و سازمان ها را در خود جای داده است. اغلب شرکت های دولتی و خصوصی یا به صورت مستقیم در تهران فعال بوده و یا دارای دفتر و شعبه در این شهر است. اکثر این مجموعه ها به منظور بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در بهبود عملکرد خود، از شبکه های کامپیوتری استفاده می کنند. به همین خاطر نیاز به خدمات شبکه در تهران بیشتر از هر شهر دیگری در ایران احساس می شود. پس از شهر تهران، کرج به عنوان دومین شهر توانسته است میزبان بسیاری از کسب و کارها باشد.

تمامی سرورها، کامپیوتر ها، سوییچ ها و سایر ادوات با مشخصات کامل لیست می شود. بله در بحث امنیت شبکه که جزو خدمات مهم در پکیج پشتیبانی شبکه ما است میتوانید این عمل رو انجام بدید. برای محافظت از شبکه های داخلی در پشتیبانی شبکه کامکو استفاده می شود در صورتی که به اطلاعات بیشتری درباره هر یک از این موارد نیاز داشتید با پشتیبانان ما تماس بگیرید. Veeam backup یک نرم افزار تحت شبکه است که به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات موجود در ماشین های مجازی و سرور های مجازی به راحتی بکاپ تهیه نمایید.

خدماتی که نام برده شد ، فقط بخش کوچکی از خدمات اکتیو می باشند و خدمات اکتیو طیف وسیعی از تنظیمات مختلف را در شرکت ترازنت بر می گیرد. تجهیزات پسیو شبکه یا شبکه غیرفعال، تجهیزاتی در شبکه است که قابل برنامه‌ریزی نیست و امکان تغییر در آن وجود ندارد. به مجموعه فعالیت هایی که جهت اتصال و نصب، راه اندازی و جاگذاری تجهیزات پسیو شبکه در زیر ساخت شبکه یک شرکت و یا سازمان انجام میگردد ، خدمات پسیو شبکه میگویند. به طور کلی هر بخشی از شبکه که به صورت سخت افزاری باشد را پسیو شبکه گویند.

  • اگر نیاز به پلن های ماهانه یا سالانه دارید یا موردی (ریموتی یا از راه دور) برای ما فرقی نمی‌کند.
  • شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید .
  • بزرگ ترین مشکل شرکت ها برای پشتیبانی شبکه دسترسی سخت به کارشناس پشتیبانی شبکه است.
  • خدمات امنیت شبکه در دو بخش امنیت فیزیکی شبکه و امنیت نرم افزاری شبکه پیاده سازی می شود.