خرید تتر USDT فروش Tether صرافی تبدیل-تترفا

مزیت اصلی تتر به عنوان یک استیبل کوین این است که همه می توانند در آن مشارکت داشته باشند و معاملات خود را با تتر انجام دهند، در واقع هیچ مالک مشخصی ندارد و کسی آن را کنترل نمی کند. این روزها خرید تتر و فروش آن طرفداران زیادی پیدا کرده و افراد بسیاری برای سرمایه گذاری و معاملات خود این مسیر را انتخاب می کنند و به دنبال مرجعی مطمئن برای خرید و فروش هستند. همانطور که می‌دانید، تتر یک ارز کلاسیک یا کاغذی نیست، بلکه یک ارز دیجیتال است. تراکنش ارزهای دیجیتال نیز روی شبکه‌های دیجیتال یا بلاکچین ثبت می‌شوند. از معروف‌ترین و پرکاربردترین بلاکچین‌ها می‌توان به بلاکچین اتریوم یا ERC20 و بلاکچین ترون یا TRC20 نام برد. بنابراین، خرید تتر TRC20 کاری خواهد بود که شما آن را انجام خواهید داد.

قیمت تتر در صرافی راستین مانند سایر صرافی‌های معتبر، بر اساس میزان عرضه و تقاضایی که میان فروشندگان و خریداران وجود دارد تعیین می‌شود. نگاه خوش‌بینانه دارندگان تتر و کسانی که می‌دانند تتر چیست حاکی از آن است که طی سال‌های پیش‌رو، تتر، بعد از بیت‌کوین، به دومین رمز ارز باارزش در بازار تبدیل شود. با توجه به تقاضا برای بیت‌کوین و دارایی رمزنگاری‌شده‌ای شبیه دلار، چنین انتظاری بعید هم نیست. با خرید این ارز دیجیتال نه تنها سرمایه خود را از خطرات و ریسک‌های بازار ارزهای دیجیتال حفظ می‌کنید بلکه از مزایای دیگر این رمز ارز نیز بهره‌مند می‌شوید. البته این رمز ارز در حال حاضر بر روی بستر بلاکچین اتریوم، ترون، و ایاس نیز عرضه می‌شود. می‌توان گفت با خریداری تتر شما می‌توانید این رمز ارز را به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید.

صرافی اکس اونیکس یک پلتفرم پیشرفته و یک صرافی ایرانی ارزهای دیجیتال است. ما در این پلتفرم بستر آنلاین و شبانه‌روزی خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله ارز دیجیتال تتر را برای شما فراهم کرده‌ایم. ارزهای دیجیتال و محبوبیت و امنیت آنها باعث شده است تا صرافی‌های آنلاین بیشماری برای خرید و فروش بیت کوین وسایر آلت کوین ها وجود داشته باشد. حتی افت و خیز‌های اخیر قیمت آن هم، تاثیری در این خرید و فروش نداشته بلکه گاهاً باعث تشدید معاملات نیز شده است.

هنگامی که یک کاربر ارز فیات را به ذخیره تتر خود واریز می‌کند و فیات را به قصد خرید USDT می‌فروشد، تتر مبلغ دیجیتال مربوطه را به صورت توکن صادر تتر می کند. از این رو تتر ارزش بازار بیشتری نسبت به هر استیبل کوین دیگری دارد. در واقع، تتر به طور معمول بالاترین حجم معاملات 24 ساعته را در بین تمام ارزهای دیجیتال دارد، بنابراین نقش بزرگی در اکوسیستم توکن دیجیتال ایفا می کند.

  • چراکه بر این باور هستند که از این طریق می‌توانند کارمزد پایین و سرعت بالا را برای مبادلات خود رقم بزنند.
  • چرا که تتر هیچ نوسانی نداشته و تنها نوسانی که باعث سود و زیان شما می شود، نوسان ارز دیگری است که قصد خرید یا فروش آن را دارید.
  • بنابراین در عرض چند ثانیه الی چند دقیقه تترهای شما به فروش خواهند رفت.
  • در حال حاضر این ارز بر بسترهای مختلفی همچون اسمارت چین، سولانا و الگوراند وجود دارد.

استفاده از این کیف پول به واسطه رابط کاربری جذاب آن بسیار آسان بوده و از این گذشته با انواع سیستم عامل‌ های موبایلی و دسکتاپ مثل ویندوز، مک، اندروید، لینوکس و iOS سازگار است. اگر در رابطه با شکل و ساختار بیت کوین اطلاعات چندانی ندارید، بد نیست بدانید بیت کوین از فناوری فوق العاده کاربردی بلاکچین استفاده کرده و هر بلاک آن بر پایه کدهای رایانه ای خلق شده اند. این ارز دیجیتال الگوریتم های خاصی داشته و از قوانین منحصر به فردی پیروی می کند. این قوانین در واقع در شبکه بلاکچین تعریف شده و این ارز را یک دارایی غیرمترکز کرده است. ارز دیجیتال بیت کوین و سایر رمزارزها از قوانین وضع شده هیچ بانک یا موسسه مالی پیروی نکرده و شکل فعالیت شان در واقع در تضاد با اهداف بانک هاست.

کیف پول‌های برتر

© تمامی حقوق مادی و معنوی برای وب سایت صرافی آی او به آدرس sarafi.io نسخه 2.1 محفوظ است. از اینکه مجموعه پی ام ایکسچنج را برای مبادلات خود انتخاب کردید کمال تشکر را داریم. این شرکت طی سال‌ها در ژاپن و مالت مستقر بوده است، اما پایگاه دائمی ندارد. این ممکن است در آینده نزدیک تغییر کند زیرا یک یادداشت تفاهم با برمودا و مالت امضا کرده است.

خرید تتر ارزان از صرافی آنلاین ارزپایا

خرید تتر USDT فروش Tether صرافی تبدیل-تترفا سلام دوست عزیز برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی توی تمامی صرافی ها باید احراز هویت انجام بدید اما خبر خوب اینه که توی صرافی اکس اونیکس در سریع ترین حالت احراز هویت شما انجام خواهد شد. البته مساله ایمنی، اعتبار و سابقه صرافی ایرانی مساله‌ای بسیار مهم است و سرمایه گذاران باید در این زمینه تحقیق کافی را انجام دهند. در این روش شما بدون نیاز به پلتفرم‌های پرداخت بین‌المللی مانند روش خرید تتر با پی پال و تنها از طریق ایجاد حساب و پرداخت ریالی می‌توانید تتر بخرید. تتر با دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود و از آنجا که به یک واحد پول جهانی متصل است، مشکلی برای سرمایه‌گذاران وجود نخواهد داشت.

کوینومی کیف پول مطرح دیگری است که شاید نام آن همانند مواردی مثل تراست ولت یا اتمیک خیلی به گوشتان خورده باشد. کوینومی در واقع کیف پول نرم افزاری می باشد که قابل نصب بر روی سیستم عامل های مختلف موبایلی و دسکتاپ بوده و کاربران می توانند به صورت رایگان در آن انواع رمزارزها را نگهداری نمایند. این کیف پول رابط کاربری بسیار جذابی داشته و با بهره مندی از منوهای ساده و امکانات کامل، یک انتخاب عالی برای افرادی است که به تازگی وارد مارکت کریپتوکارنسی شده اند. این کیف پول امنیت بی نظیری را برای نگهداری بیت کوین های شما فراهم کرده و با ایجاد لایه های امنیتی مختلف، دسترسی افراد دیگر به دارایی هایتان را مسدود می کند. منظور از پشتوانه، دارایی هایی هستند که به عنوان ضمانت یک ارز یا پول در نظر گرفته می شوند.

بدین منظور، جهت جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری و سوء استفاده از مدارک ارسالی شما، حتما در سایت هایی اقدام به خرید تتر بدون احراز هویت کنید که، امنیت بالایی در این زمینه دارند. برای خرید تتر در داخل ایران، می توان از صرافی های معتبر ایرانی استفاده نمود. به منظور این کار، می توانید در ارزکت ثبت نام کنید و پس از طی کردن مراحل احراز هویت، آدرس کیف پول خود را دریافت کنید. همانطور که گفته شده، خرید تتر بدون احراز هویت در صرافی های ایرانی وجود ندارد. اما روش های متفاوتی جهت احراز هویت وجود دارد که در سایت های ارز دیجیتال، متفاوت است.

نحوه فروش تتر (Tether)

همان طور که شما برای خرید یک لباس یا هر دارایی دیگر از واحدهای مشخصی مثل تومان یا دلار یا یورو و … استفاده می کنید، در بازار کریپتوکارنسی ها نیز بایستی از یک واحد مشخص استفاده نمایید. مثلاً برای خرید ارز دیجیتالریپل با نماد XRP، بایستی در ابتدا مقداری تتر با ارز فیات (دلار، تومان یا …) خریداری کرده و پس ریپل موردنیازتان را با استفاده از تتری که در اختیار دارید خریداری نمایید. به این شکل می توان تتر را واحد پولی بدون نوسان در بازار رمزارزها دانست. بسیاری از مبتدیان اغلب در مورد ویژگی‌های خاص تتر که آن را به یک استیبل کوین خاص تبدیل می‌کند دچار تردید و سردرگمی می‌شوند. از آنجایی که بسیاری از کاربران USDT را پذیرفته‌اند و از آن استفاده می‌کنند، در مقایسه با پروژه‌های دیگر از مشروعیت قابل توجهی برخوردار است.