خرید دیزل انواع دیزل ژنراتور نمایندگی فروش دیزل ژنراتور کوپله رعد

وقتی کالای مورد نظر پیدا نمی‌شود، مراجعه به دلالان متخصص گاهی جزو گزینه‌ها است. اما توجه داشته باشید که برای هر قراردادی که بین شما و فروشنده انجام می‌شود، باید حق کمیسیون قابل توجهی را به آنها پرداخت نمایید. ژنراتور، دینام یا آلترناتور به عنوان یکی دیگر از اجزای اصلی دیزل ژنراتور وظیفه تولید انرژی الکتریکی از انرژی مکانیکی را بر عهده دارد. دیزل ژنراتورها بویژه آنهایی که در حجم‌های بالا و با سیلندرهای زیاد کار می‌کنند، صدای گوش خراشی دارند که می تواند سبب اذیت و آزار اطرافیان شود. این کانوپی‌ها به لحاظ ظاهری دستگاه را کاملا می‌پوشانند و سبب کم کردن صدای موتور ژنراتور می‌شوند.

انواع دیزل ژنراتور از نظر کوپله:

رسوبات و آب های جمع آوری شده را می توان با باز کردن پیچ تخلیه خالی نمود. فیلتر آب گیر دارای یک پیاله یا کاسه شیشه ای در قسمت پایین خود است. از آنجایی که ذرات و مولکول های آب درشت تر و سنگین تر از مولکول های سوخت می باشند، لذا هنگام ورود به فیلتر از منافذ ریز آن عبور نکرده و وارد قسمت پایین فیلتر می شوند. آب های وارد شده به این قسمت به دلیل سنگین تر بودن از سوخت در قسمت پایین پیاله نشست می کنند. هنگام سرویس های روزانه و هنگام کار موتور، آب در داخل پیاله شیشه ای به صورت گلوله های قهوه ای رنگ به راحتی قابل رویت بوده و با باز کردن پیچ تخلیه می توان آنها کاراسهند را خارج نمود.

حقوق نیروهای مسلح ۲۰ درصد افزایش می‌یابد

از مشخصات و ویژگی های یک جن ست دیزل می توان به سیستم کنترلی و تنظیم اتوماتیک ولتاژ اشاره کرد. شما برای خرید Diesel generator می توانید با کارشناسان مجتمع صنعتی آرا سنگ الوند در ارتباط باشید. اگر به دنبال کاهش هزینه های خود هستید می توانید اقدام به خرید دیزل ژنراتور دست دوم کنید. در این مقاله شما را با دیژل ژنراتور چیست و چه کاربردی دارد، اجزای و سوخت دیزل ژنراتور چیست، آشنا کردیم.

خرید دیزل انواع دیزل ژنراتور نمایندگی فروش دیزل ژنراتور کوپله رعد

ژنراتور های بزرگتر به صورت مجزا به محل نصب حمل شده و در آنجا مونتاژ و تجهیزات فرعی به آنها اضافه می گردد. دیزل ژنراتور دائم کار به دستگاهای گفته میشود که در نبود برق شهری بتوانند به صورت دائم کار کنند و برق لازم را تامین کنند. به طور مثال این دستگاها در جاهای مثل معادن و حفاری مورد استفاده قرار میگیرند که بخش مهمی از سرمایه کشور محسوب میشوند و استفاده از آنها در این جاها ضروری میباشد به این دلیل که که خارج از شهر و دور از برق شهری میباشند. سوال پرتکرار این روزها در دنیای امروزی ، دیزل ژنراتور چیست میباشد. دیزل ژنراتور ترکیب موتور دیزل و ژنراتور است که در مواقع اضطراری تولید برق میکند و برق مورد نیاز مارو در زمان های قطعی برق یا نبود برق تامین میکند.

  • بنابراین، یک پشتیبان مانند موتور های دیزل ژنراتور می تواند بسیار پر اهمیت باشد.
  • یک نیروگاه جزیره‌ای در نظر گرفته شده برای منبع توان اصلی، یک اجتماع مجزا (“توان اصلی”) غالباً دارای حداقل سه ژنراتور دیزل خواهد بود، که از هر دوی آن‌ها انتظار می‌رود که بتوانند بار مورد نیاز را حمل کنند.
  • از این رو، نصب یک سیستم اگزوز کافی برای گاز های خروجی از اگزوز ضروری است.
  • کلید یا حسگر الکتریکی هشداردهنده، در خروجی فیلتر یا ورودی هوای موتور نصب شده است.
  • ژنراتور یا همان دینام (همچنین به عنوان “genhead” شناخته می شود.) بخشی از ژنراتور گازوئیلی است که از ورودی مکانیکی عرضه شده توسط موتور دیزل ژنراتور، خروجی برق حاصل می نماید.

حتی امکان صرفه‌جویی تا 50% یا بیشتر با خرید یک ژنراتور استفاده شده کم ساعت به جای یک ژنراتور جدید وجود دارد. دقیقا مانند زمان خرید یک خودروی نو ، مهم ترین دلیل برای خرید یک ژنراتور نو این واقعیت است که از ضمانت نامه استاندارد کارخانه برخوردار است. مدت و شرایط هر ضمانت نامه بسیار متفاوت با بقیه است ، اما معمولا بین یک تا دو سال می باشد که به مورد استفاده از ژنراتور یا موتور بستگی دارد. اما باز هم مانند خودروها ، وجود این ضمانت نامه ها باعث افزایش قابل توجه هزینه نمی شود. کهنه کاران صنایع مانند کاترپیلار ، پرکینز ، ولوو پنتا ، کامینز ، دیتروید ، کوهلر ، اونان ، ام تی یو و …. تعدادی دیگر از این قبیل ، همگی سابقه طولانی در تولید تجهزیات با کیفیت دارند که در صورت تعمیر و نگهداری مناسب، سال ها دوام خواهد داشت.

همانطوری که در قسمت بالا گفته شد انتخاب توان در موتور و همینطور ژنراتور باید خیلی خیلی دقیق انتخاب شوند، زیرا توان مکانیکی که از یک دیزل بیرون می آید ، تعیین کننده توان خروجی الکتریکی ژنراتور ما باشد . یا در مدل های اروپایی مثل شرکت دیزل ولوو که از توان85 کاوا تا توان 730 کاوا تولید دارد و اگر توان پایین و زیر eighty five کاوا بخواهید نمیتواند از این برند انتخابی داشته باشید. شرکت‌های تقریباً زیادی در سراسر جهان حتی در کشور خودمان، ایران، اقدام به طراحی و ساخت موتورهای دیزل نموده‌اند. عمران مدرن یکی از شرکت‌های نوپا در زمینه فعالیت‌های ساختمانی است که هدف آن ایجاد بستری هوشمند در زمینه ارائه خدمات و محصولات ساختمانی و حدف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم خریدار و ارائه دهنده است. عمران مدرن به دنبال ایجاد فضایی نوین و هوشمند در ارتباطات ساختمانی است.

آیا دیزل ژنراتورها نیاز به نگهداری دارند؟