خرید قفل دیجیتال قفل الکترونیکی دستگیره دیجیتال قیمت و مشخصات و تنوع تمامی قفلها-خانه هوشمند آکو

برای آشنایی بیشتر با دستگیره های الکترونیکی و نکات خرید این دستگیره‌ها، لطفاً اینجا کلیک کنید. همۀ ما می‌دانیم که اثر انگشت هر فرد منحصر به خود او است و هیچ دو انسانی در جهان،… سلام مغزی قفل های دیجیتال روک متفاوت هستند از ۳ زبانه تا چند زبانه هوک موجود است. گیت کنترل تردد به منظور ایجاد نظم و امنیت در ادارات و سازمان ها، صنایع حمل و نقل، ورزشگاها و مکان های امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد.

نصب قفل دیجیتال و هوشمند بر روی درب ضد سرقت

قفل هوشمند باشگاهی امنیت کمد های باشگا ههای ورزشی را نسبت به کمدهای مجهز به قفل های قدیمی کلید خور بالا می برد. قفل دیجیتالی یا قفل الکترونیکی سامسونگ شناخته شده‌ترین برند میان دیگر برندهای قفل الکترونیکی و قفل‌ هوشمند در ایران است. مجهز به سیستم قفل امنیتی این سیستم به این صورت است که اگر فعال باشد، تنها با اثر انگشت شما درب باز می شود. در این صورت اگر شخص دیگری کارت و رمز درب را داشته باشد، باز هم قادر به باز کردن درب نمی باشد. قفل دیجیتال میلر Mi1200 ساخت کره جنوبی می‌باشد و در عین حال قیمت بسیار پایینی نسبت به دیگر برندهای کره‌ای نیز دارد.

یکی از مهم ترین محصولات در زمینه امنیت دربها مخصوصا درب ضد سرقت استفاده از قفل ها است. از گذشته تاکنون قفل ها دارای جایگاه مهمی در زندگی فردی و ایجاد امنیت برای آن ها بوده است. با پیشرفت تکنولوژی بیشتر تجهیزات به سمت وسوی استفاده از این فن آوری در ساخت خود می روند و هر روزه شاهد به بازار آمدن تجهیزات بیشتری با این گونه تکنولوژی ها هستیم.

قفل اثر انگشتی

نمی توان این قفل ها را از نوع Fail- Secure دانست، زیرا در نتیجه قطع شدن جریان برق باز می شوند. این نوع قفل ها دارای عملکردی قوی با ظاهری زیبا هستند و برای اینکه بتوان عملکرد این قفل ها را تصور کرد باید نیروی کشش آهن ربای الکترومغناطیسی را تجسم کرد. این قفل ها بسیار پیشرفته هستند و قابلیت هایی زیادی دارند و قائدتا به همین اندازه هم نسبت به سایر قفل های معمولی قیمت بالاتری دارند که مورد عجیبی نیست. برخی از این قفل ها با باتری کار میکنند و اگر باتری آنها تمام شود دیگر این قفل ها کار نمیکنند البته حدود 1 هفته قبل از تمام شدن کامل باتری ، قفل هشدار میدهد. این قفل ها به خاطر قابلیت هایی که دارند برای تمامی مکان های عمومی و خصوصی مانند ساختمان ، ویلا ، باشگاه ، هتل و استخر و …

در صورت وارد کردن ولتاژ غیر مجاز برای دسترسی غیر مجاز به قفل الکترونیکی امنیتی ، آلارم هشدار به صدا در می آید و سیستم الکترونیکی قفل برای دقایقی از کار می افتد. سلام برای اطلاع از قیمت قفل دیجیتال با دفتر فروش به شماره ۰۲۱۸۸۰۸۴۱۶۶ تماس بگیرید. بدون شک قفل دیجیتال با کیفیت، قفلی مستحکم (فولادی، آلومینیوم) است که بر روی هر نوع دربی چه مسکونی، چه تجاری و چه اداری قابل نصب است. این نوع قفل‌ها در برابر سرقت از امنیت بسیار بالای برخوردار هستند و بدون استثنا مزیت‌های ذیل به‌صورت کم‌وبیش برای مشتریان گرامی بیمه می‌کند.

خرید قفل دیجیتال قفل الکترونیکی دستگیره دیجیتال قیمت و مشخصات و تنوع تمامی قفلها-خانه هوشمند آکو

استفاده از این قفل‌های ایمن در چنین مکان‌هایی که تردد زیادی در آن جریان دارد؛ نه تنها دسترسی را برای مراجعین تسهیل می‌کند؛ بلکه موجب می‌شود که امنیت ساختمان نیز تا حدود زیادی ارتقا پیدا کند. علاوه بر این، قفل‌های هوشمند کمدی نیز که زیر مجموعه‌ای بسیار مفید از همین محصولات هستند؛ برای ایمن‌سازی کمدهای شخصی در امکان عمومی مانند استخرها و سالن‌های ورزشی بسیار پرکاربردند. برخی از محبوب ترین برند های قفل دیجیتال و دستگیره هوشمند برند Kaadas, Kerong ,WeLock, قفل الکترونیکی ADAK می باشد.

  • برند یوکا یکی از پر طرفردارترین برند های قفل دیجیتال در کره‌ی جنوبی و متناسبا دنیاست.
  • با وجود اینکه درب‌های ضد سرقت استاندارد از استحکام بالایی برخوردا هستند؛ اما معمولا قفل‌های ساده و مکانیکی که روی آنها نصب می‌شوند؛ نقطه ضعفی برای آنها محسوب می‌شود.
  • شرکت خانه هوشمند آکوبا بررسی و انتخاب بهترین و مناسب ترین انواع قفل هوشمند و دستگیره الکترونیکی با ۱۰ سال تجربه در این حوزه تمام محصولات خود را۲ سالتضمین میکند و ۱۰ سال به شما خدمات رایگان کم نظیر ۲۴ ساعته خواهد داد.
  • هر دستگیره یا قفل دیجیتال به تناسب فضای مورد استفاده و نیاز امنیتی مورد احتیاج آن فضا و همچنین میزان بودجه کارفرما از مدل های هتلی کارتی و کدینگ تا مدل های دارای اثر انگشت ، تشخیص چهره و حتی هوشمند گسترده شده است.
  • قفل هوشمند و دستگیره دیجیتال دقیقا همان چیزی است که شما دنبالش می گردید.
  • در حال حاضر این محصول را می‌توانید با برندهای متفاوتی در بازار پیدا کنید.