دانلود جواب کامل بازی آمیرزا معرفی بازی آ میرزا-فاوینو

تامرحله ۷۹۶ رفتم خیلی جذاب و آموزندست دستتون درد نکنه بازی بزرگتر ها هم هست . چند روز پیش بود که در بازیاتو به معرفی و بررسی بازی ایرانی آمیرزا پرداختیم، یک بازی موبایلی جذاب و خوش ساخت ایرانی که ساخته جدید سازندگان بازی موفق باقلوا بشمار می رفت. آمیرزا بازی ای سرگرم کننده و جذاب در سبک کلمات و دانستنی ها است که شما را به چالشی شیرین دعوت میکند. بازی موبایلی آمیرزا ، یکی از پرطرفدارترین بازی های فارسی برای موبایل است ، بطوریکه نسخه آندروید آن در کافه بازار ، بیش از 3 میلیون بار نصب شده است.

“خیبرآنلاین” – شاید برای شما عزیزان نیز اتفاق افتاده باشد که در حال انجام بازی های موبایلی به مرحله هایی برسید که جواب آن ها را نمی دانید و از طرفی سکه کافی برای راهنمایی نیز ندارید. سایت های زیادی در این زمینه به شما کمک خواهند کرد؛ مانند سایت بازی بازان … به گزارش شریان نیوز ،درست زمانی که شما در حال انجام بازی های مختلف بر روی تلفن همراه خود هستید؛ بدون شک بازی های برتر دیگری نیز وجود دارند که اگر از وجود آن ها مطلع باشید، بازی فعلی را به سرعت رها می کنید. بازی های ایرانی در سال 97 چیزی حدود 59 درصد درآمدشان زیادتر از سال 96 شده و جالب است بدانید بازی آمیرزا پرنصب ترین بازی ایرانی معرفی شده است. در این میان یزدی ها، سمنانی ها و کرمانی ها سال گذشته بازی های بیشتری نصب کردند و مردم خراسان شمالی، همدان و ایلام گرایش شان به نصب بازی کمتر شده است. مشاهده جواب بازی میرزا قاسمی به صورت کامل و بدون محدودت با هدف حفظ حق سازنده امکان پذیر نیست.

آمیرزا بازی متفاوت ، سرگرم کننده و فوق العاده جذاب در سبک کلمات است که شما را به چالشی بزرگ و شیرین دعوت میکند. این بازی بیش از ۵۰۰ مرحله متفاوت همراه با دهها شخصیت بامزه ایرانی ، انیمیشن های جذاب ، موسیقی اصیل سنتی ، گرافیک تماشایی ، محیط های خاطره انگیز و بومی ، شما را صدها ساعت سرگرم خواهد کرد و معلومات و دانش شما را به مرور زمان ارتقاء خواهد بخشید. همچنین شما میتوانید از سایر بازی های ایرانی محبوب همانند کوییز اف کینگز ، دوز ایرانی و منچرز که در وب سایت موجود است نیز دیدن کنید . تهران-ایرنا- معاونت پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای (دایرک) برای سومین سال متوالی پرمخاطب ترین بازی ایرانی را معرفی کرد و بازی آمیرزا در سال 97 با نزدیک به چهار میلیارد دست بازی، پدیده سال صنعت بازی ایران و پرمخاطب ترین بازی ویدیویی ایرانی در تاریخ لقب گرفت. جهت دانلود جواب کامل بازی آمیرزا ایمیل خود را کنید، تا همیشه بعد از هر آپدیت پاسخ‌ها را در ایمیل خود دریافت نمایید.

حل بازی آمیرزا مرحله 235

در این مقاله قصد داریم بنا به درخواست مکرر شما عزیزان، جواب کامل مراحل بازی پرطرفدار آمیرزا را با شما به اشتراک جواب بازی آمیرزا بگذاریم. در بازی آمیرزا تا به الان 1457 مرحله قرار گرفته که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند . و در صورت گیر کردن در مراحل می توانید از گزینه های کمکی استفاده کنید . تا کنون تمام مراحل از نسخه جدید بازی آمیرزا در این مطلب قرار گرفته است.

  • فاوینو با ابتکاری نو توسط دو دوست قدیمی وارد عرصه ارائه خدمات مدنظر کاربران ایرانی شده و همواره از نظرات شما عزیزان در جهت بهبود سطح کیفی اطلاعات بهره خواهیم برد.
  • بازی فکری آمیرزا یکی از بازی‌های چالشی و سرگرم کننده بوده و شما با انجام دسته جمعی آن توانایی ذهنی و فکری خود را افزایش دهید.
  • در بازی آمیرزا معلومات و اطلاعات عمومی شما با گذر زمان افزایش خواهد یافت.
دانلود جواب کامل بازی آمیرزا معرفی بازی آ میرزا-فاوینو

اگر هم می خواهید این بازی رو دانلود کنید می تونید از لینک های زیر استفاده کنید. اگر میخوایید سریع جواب ها رو پیدا کنید فقط کافیه وقتی که توی گوگل سرچ می کنید ، اخر عبارتی که می نویسید کلمه باحال مگ رو هم بنویسید تا سایت ما همون اول بیاد و سریع جواب رو پیدا کنید. سلام در تاریخ ۱۹ فروردین مبلغ ۱۰۰۰۰ تومن سکه خرید کردم که از حسابم کسر ولی به سکه ها اضافه نشد .

جواب بازی امیرزا از مرحله 1000 تا 1100

در صورتی که جواب بازی آمیرزا در هر مرحله تغییر کرده یا صحیح نبود لطفا در کامنت ها حروف یا کلمات صحیح را برای ما ارسال نمایید تا با نام شما در صفحه درج شود. شما می توایند این صفحه را ذخیره کنید و در هر زمانی که نیاز داشتید با باز کردن سایت جواب بازی امیرزا را مطالعه و مشاهده نمایید. لازم به ذکر است تا به این لحظه جواب کامل آمیرزا اپدیت جدید 2022 و جواب کامل آمیرزا اپدیت جدید 1400 و آپدیت 1401 نیز در این صفحه قرار گرفته است که برای دستیابی به مراحل پایانی جواب بازی امیرزا می توانید به انتهای صفحه مراجعه نمایید. به صورت کامل و همراه با جدیدترین جواب بازی آمیرزا تا مرحله آخر می باشد که به صورت اختصاصی تهیه شده است. جوابهای جواب بازی آمیرزا از اول تا آخر را از سایت تکست لس دریافت کنید.

جواب بازی آمیرزا مراحل ۹۹۶ تا ۱۰۳۵