دوربین مدار بسته

نظارت بر پارکینگها، نه تنها بر کاهش سرقت موثر است، بلکه اگر تصادفی هم صورت بگیرد شما میتوانید مقصر اصلی را پیدا کنید تا مشکلی بین شرکت نصب دزدگیر اماکن در تهران کارکنان پیش نیاید. دوربین مداربسته اسپید دام (Speed Dome) معمولا در فضاهای وسیع و بیرونی مانند چهارراهها، میادین شهرها، پارکینگها، سالنهای ورزشی، استادیومها و… معمولا این سیستم در مکانهای شدیدا امنیتی یا محرمانه مانند خزانه بانک، داخل برجها و موزهها که ورود افراد به آنجا ممنوع است، نصب میشود. خرید دزدگیر منزل یا سیستم های امنیتی برای اماکن صنعتی و تجاری برای محافظت در برابر سرقت یا خسارت اموال استفاده می شود. استفاده از باطری با ولتاژ پایین تر هم باعث خواهد شد که دستگاه شما کار نکند. تهران جنوب, نصب دوربین، کابل کشی و نصب اتصالات و تنظیمات نرم افزاری دوربین تهران جنوب, راه اندازی دستگاه NVR یا DVR در کانال های 8 تا 16 تهران جنوب را در کلیه مناطق تهران ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در جنوب ارائه نماید.

همچنین برای افزایش امنیت این دستگاه، از پیچهایی قدرتمند و قفلی مطمئن برای بستن آن استفاده میکنند؛ زیرا دستگاه DVR به خودی خود چندین میلیون تومان قیمت دارد. این دستگاه از یک فرستنده مایکروویو ساطع می کند و هرگونه مایکروویو منعکس شده یا کاهش شدت پرتو را با استفاده از گیرنده تشخیص می دهد. آشکارساز اولتراسونیک توسط فرستنده ای عمل می کند که سیگنال اولتراسونیک را در منطقه مورد حفاظت منتشر می کند. در این تکنولوژی انرژی مادون قرمز که از بدن انسان ها و حیوانات به شکل دما منتشر می شود تشخیص داده می شود. هنگامی که سطوح ثابت هستند، فرکانس امواج تشخیص داده شده توسط گیرنده برابر با فرکانس ارسال شده است. دستگاه دزدگیر اماکن شما در صورت داشتن تلفن کننده سیمکارتی در هنگاه قطع برق برای شما پیامک ارسال مینماید تا سریعتر مشکل را بر طرف نمایید. دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال (Digital Video Recording) که به اختصار DVR نامیده میشود یک سیستم نظارت و کنترل بر دوربینهای مداربسته آنالوگ است. مرحله ۳: خروجی دستگاه DVR یا NVR را به ورودی مدولاتور متصل نمایید. در صورتی که سیم ها در پک دزدگیر شما به ترمینال های دستگاه بسته نشده اند ، آنها را ابتدا به ترمینال های دستگاه وصل نمایید و توجه کنید که سیم قرمز رنگ به ترمینال مثبت و سیم مشکی رنگ به ترمینال سیاه رنگ متصل گردد.

اگر دستگاه دزدگیر شما از نوع کلاسیک باشد ، مانند تصویر ، یک سیم مشکی رنگ و یک سیم قرمز رنگ به ترمینال های مربوط به باطری بسته شده است. فناوری دستگاه ها متفاوت است و می تواند به سطوح مختلف ارتعاش حساس باشد. دزدگیر اماکن با توجه به هدف استفاده، نوع تکنولوژی به کار رفته در آنها و عملکردی که دارد، دارای قیمت های متفاوت و متقاضیان گوناگون می باشد. سیستم دزدگیر کارن با سایر سیستم های دزدگیر متفاوت است زیرا یک سیستم خوش قیمت دزدگیر منزل بسیار ساده و کاربردی است و می تواند رضایت زیادی را به شما ارائه دهد. در ایران داهوا به عنوان اولین و بهترین مارک دوربین های مدار بسته شناخته شده است، زیرا قیمت بهتری نسبت به محصولات رقیب دارد و گارانتی و خدمات پس از فروش آن بسیار شرایط خوبی را دارد. اجزای دزدگیر اماکن دوربین های مدار بسته امروزه یکی از لازمه های وجود امنیت در هر مکانی دشه است این مکان می تواند محیط اداری و یا حتی منزل باشد همچنین برای اینکه این امنیت را بالاتر ببرند از نصب آژیر بر روی دوربین های مدار بسته استفاده می شود . در واقع هر چه میزان سطح دانش نصاب های دوربین های مدار بسته در رابطه با تمام مسائلی که به دوربین ها مربوط می شود بیشتر باشد میزان درآمد آنها نیز بالاتر خواهد رفت.

استفاده از باطری با ولتاژ بالاتر باعث خرابی دستگاه دزدگیر خواهد شد. با خرید دزدگیر منزل، اطمینان دارید که دستگاه در مکانی امن واقع شده است تا مزاحم نتواند آن را پیدا کرده و از آنرا قطع کند. دوربین باید نزدیک به پریز برق، و حدود سه متر از سطح زمین فاصله داشته باشد تا کسی نتواند به راحتی به آن آسیب برساند. از آنجا که امواج مافوق صوت از طریق هوا منتقل می شوند، اجسام سطح سخت تمایل دارند بیشتر انرژی مافوق صوت را منعکس کنند، در حالی که سطوح نرم بیشتر انرژی را جذب می کنند. این می تواند از مادون صوتی، که زیر 20 هرتز (هرتز) است و توسط گوش انسان قابل شنیدن نیست، از طریق باند صوتی از 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز که انسان می تواند بشنود ، تا اولتراسونیک، که بیش از 20 کیلوهرتز است و دوباره شنیده نمی شود آشکارسازهای صوتی شکستن شیشه در مجاورت شیشه ها نصب شده و فرکانس های صوتی مرتبط با شکستن شیشه را گوش می دهند.

این آشکارسازهای فعال با استفاده از فرکانسهای بین 15 کیلوهرتز تا 75 کیلوهرتز، امواج صوتی اولتراسونیک را که برای انسان قابل شنیدن نیست، منتقل می کنند. سیستم دزدگیر کارن از یک آشکارساز مجاورت مادون قرمز استفاده می کند که هنگام قطع شدن اشعه هایی که روی سنسور آن قطع می شود، زنگ خطر را فعال می کند. بعضی مواقع افرادی که اطلاعات درستی در این زمینه ندارند و با تحقیق و مشاوره گرفتن اقدام به خرید و نصب دزدگیر نمی کنند با مشکلاتی روبرو می شوند، یکی از مشکلاتی که ممکن است به وجود آید بلند شدن صدای آژیر به علت خطای سنسورها می باشد که در بسیاری موارد به جای برقراری امنیت و اطمینان خاطر، موجب سلب آسایش و از بین رفتن اطمینان می شود. پورت ورودی در دستگاه DVR مهم است و باید به یاد داشته باشید از کدام پورت استفاده کنید، زیرا هنگام مشاهده تصاویر به این اطلاعات نیاز داریم. دستگاه های رکوردر HVR, DVR یا CVR در یک سیستم دوربین مدار بسته AHD وظیفه ذخیره سازی و مدیریت تصاویر دوربین های مداربسته را بر عهده دارند . سیستم مرکزی خود دارای اجزای تشکیلدهندهی اکترونیکی فراوانی است که عملکرد صحیح دستگاه را ممکن میسازد.

منبع تغذیه مرکزی نیز با توجه به حساسیت و اینکه تمام دوربینها به آن وصل هستند، بهتر است ارزانترین کالا نباشد. به این صورت که هر زمان که چشمی یا سنسور (بسته به کاربرد آن) حرکت، گرما، دود و هر نوع تحرکی را احساس کنند با ارسال پیغام به پنل مرکزی اتصال یک زون بسته را باز میکنند. در این بخش جهت تنظیم زمان آژیر از 1 تا 400 ثانیه ابتیدا کلیید ENTER و سیپس زمان مورد نظر را وارد کرده و کلید ENTER را فشار دهید. اگر سارق بخواهد بدون اجازه از در یا پنجره وارد خانه شود، صاحب خانه بلافاصله با دزدگیر مطلع می شود. برخی از سیستم های هشدار دهنده دزدگیر یک هدف واحد حفاظت از سارق یا آتش سوزی هستند.

آشکارساز شکستن شیشه ممکن است برای حفاظت محیط داخلی ساختمان استفاده شود. خرید دزدگیر منزل برای سرقت (یا سیستمهای امنیتی محیطی، سیستمهای تشخیص محیط، حفاظت محیطی، سیستمهای تشخیص نفوذ و سایر اصطلاحات مشابه) در ساختمان مسکونی، صنعتی و تجاری برای محافظت در برابر سرقت یا آسیب به اموال استفاده می شود. یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. بازار دوربین مدار بسته یک میدان گسترده است که تعداد زیادی از تولید کنندگان در حال فروش انواع اینگونه محصولات با طیف وسیعی از قیمت های مختلف هستند که تعجب آور نیست که کسی می داند چه چیزی را بخرد.

مثلاً ازنظر قیمت فروش و نصب دوربین مدار بسته، ازنظر برند و کشور سازنده، ازنظر نوع ارتباط با سیستم ذخیره تصویر، ازنظر ارتباط بیسیم یا باسیم، ازنظر ابعاد، ازنظر کاربرد در محیط داخلی و خارجی، از جهت قابلیتها و غیره. یک سیستم امنیتی، سوای قیمت دزدگیر منزل و یا سایر اماکن، ممکن است برای اهداف دیگری استفاده شود، مانند تشخیص حرکت مشکوک، زیرا آنها همچنین می توانند برای اهداف متعددی مورد استفاده قرار گیرند. آمارها نشان می دهد افرادی که نسبت به خرید دزدگیر منزل یا سایر اماکن (سیستم اعلام سرقت) اقدام نکرده اند، بیشتر از افرادی که دارای سیستم اعلام سرقت هستند، مورد سرقت قرار می گیرند. این دستگاه ها بر روی موانع نصب شده اند و در درجه اول برای تشخیص حمله به خود ساختار مورد استفاده قرار می گیرند. ابتدا درب دستگاه را باز نمایید. اما وقتی در یا پنجره توسط یک مزاحم باز می شود، مدار باز می شود، بنابراین زنگ هشدار فعال می شود.

همچنین ممکن است سیستم های هشدار نفوذ با سیستم های دوربین مدار بسته برای ضبط خودکار فعالیت های مزاحمان ترکیب شوند و با سیستم های کنترل دسترسی درهای قفل شده با برق ارتباط برقرار کنند. کنترل پنل دزدگیر همچنین میتواند یک سیگنال به اداره پلیس ارسال کند تا آنها بیایند و سارق را دستگیر کنند. پس از پیدا شدن، سیستم سیگنال های اضطراری را به کاربر یا ایستگاه مانیتور در صورت تمایل کاربر ارسال می کند. هنگامی که سنسور مغناطیسی دزدگیر حرکات در یا پنجره را تشخیص می دهد، سیگنال هایی را به کنترل پنل دزدگیر ارسال می کند که به نوبه خود سیگنالی را به دستگاه زنگ هشدار مانند زنگ ارسال می کند. در واقع با داشتن این نرم افزار دیگر نیازی ندارید کدها را به خاطر بسپارید و هنگام ارسال آن ها را تایپ کنید… در دیاکالا انواع نرم افزار های سیستم های نظارت تصویری که در این لیست پیدا نکردید مثل نرم افزار های محبوب برند ها مانند نرم افزار داهوا Smart Pss، نرم افزار برایتون یا Briton VMS، نرم افزار مایل سایت یا Milesight CMS قابل نصب بر روی موبایل اندروید ، ویندوز و .

در این بین تنها کافی است معرفی و مقایسه انواع دزدگیر اماکن ایرانی و خارجی به درستی صورت گیرد تا مصرف کننده بتواند مناسب ترین انتخاب را داشته باشد. سیستم برای تشخیص چنین عناصری از سنسور دزدگیر کمک می گیرد. نصب، راه اندازی و عیب یابی دوربین مداربسته هایک ویژن نیز به سادگی صورت می گیرد. این مشکل تجمع شبکههای وایرلس نیز معمولاً با انتخاب یک کانال با دامنه 2.4Ghz که خیلی متراکم نیست، قابلحل است. برای کاهش آلارم های کاذب، این نوع آشکارسازها معمولاً با یک آشکارساز مادون قرمز منفعل یا زنگ هشدار “Dualtec” ترکیب می شوند. فرستنده و گیرنده معمولاً در داخل یک محفظه واحد (مونو استاتیک) برای کاربردهای داخلی و محفظه های جداگانه (بیستاتیک) برای کاربردهای بیرونی ترکیب می شوند. روش تشخیص اولیه شامل چسباندن یک نوار باریک از فویل رسانا در داخل شیشه و قرار دادن جریان الکتریکی کم توان در آن است. این فناوری بر پیکربندی مکانیکی ناپایدار متکی است که بخشی از مدار الکتریکی را تشکیل می دهد. هنگام حرکت یا ارتعاش، قسمت ناپایدار مدار حرکت کرده و جریان جاری را قطع می کند، که باعث ایجاد زنگ خطر می شود. از آنجا که همه سوئیچ ها در این سیستم مدار بسته در یک حلقه سیم کشی قرار دارند، بازکردن هر یک از آنها، حلقه را می شکند و باعث ایجاد مدار زنگ می شود.

کلیه ی تجهیزات جانبی را نصب نمایید و مطابق نقشه، سییم بنیدی کیرده و سپس سر سیم ها را وارد دستگاه نمایید. این بدان معناست که الکتریسیته می تواند از یک سر به سر دیگر در مدار جریان یابد. سیستم ها از سر و صدا سازهای کوچک و خودکار گرفته تا سیستم های پیچیده و چند ناحیه ای با خروجی های مانیتور کامپیوتر با کد رنگی. با توجه به اندازه آنها ، در صورتی که بخواهید از باطری با آمپراژ بیشتر از 7.5 استفاده نمایید باید جایه جداگانه ای برای آن در نظر بگیرید. زندانها و تاسیسات نظامی از سیستمهای دزدگیر اماکن برای امنیت و کنترل دسترسی استفاده می کنند.

امروزه با افزایش جمعیت، برقراری امنیت و حفاظت از محل کار یا زندگی یکی از مهمترین دغدغه ها والویت های روزمره افراد شده است . این نوع سنسورها اغلب در حصارها نصب شده یا در محیط منطقه حفاظت شده نصب می شوند. یا هدف از نصب دوربین مداربسته حفاظت از کسب و کار و خانه است و امنیت مهمترین هدف است؟ اگر به دنبال این هستید که هزینه نصب دوربین مداربسته برای کسب و کار و یا محل زندگیتان را محاسبه کنید باید به این نکته دقت داشته باشید که به طور کلی برآورد قیمت نصب دوربین مدار بسته و جزئیات آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. همچنین امروزه بسیاری از افراد علاوه بر اینکه از دوربین های مداربسته در محل کسب و کار خود استفاده می کنند، در منزل و ساختمان مسکونی خود نیز این دوربین ها را نصب کرده و نهایت بهره مندی را از این محصولات داشته باشند. دوربین مداربسته خود را در کجا نصب کنیم؟ با این حال ، امکان قرار دادن یک دوربین واقعی در یک منطقه مخفی برای شما امکان پذیر است. دزدگیر (یا تشخیص نفوذ)، آلارم ها سیستم هایی هستند که برای تشخیص ورود غیر مجاز به ساختمان یا منطقه طراحی شده اند.