دکوراسیون پذیرایی ۲۰۲۲ با چند طراحی روز و مدرن

در تصمیم­ گیری برای رنگ و پوشش دیوارها، هم باید به نوع رنگ و دیوارپوش یا کاغذ دیواری توجه کنید و هم می­ توانید برای لاکچری شدن دکوراسیون از تابلوهای نفیس و زیبا بهره ببرید. را دارد و طراح داخلی یا معمار داخلی وظیفه ی اجرای فرم داخلی ساختمان و طراحی فضای داخلی ساختمان را بر عهده دارد. بنابراین معمار ساختمان، تقسیم بندی های موجود در طبقات را تغییر داد، دیوارهای داخلی تخریب شدند و ستونی که در بخشی از خانه وجود داشت با یک تیر جایگزین شد تا فضا به صورت کاملا یکپارچه دربیاید و پله های موجود حذف شده و به صورت بهینه ساخته شدند. رنگآمیزی فلز باعث میشود تا بتوان رنگ نمای ساختمان را مطابق با سلایق و نیازهای زیباشناسی انتخاب کرد.

خانم فتحی میگوید: «من عاشق گل و گیاهم و هرکس که مرا میشناسد، میداند که یکی از بزرگترین علایق زندگیام گیاهان هستند؛ به همین خاطر همیشه تعدادی از آنها را در خانهام داشتهام. در علم فنگ شویی، گیاهان از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار هستند زیرا انرژی مثبت و شادی بخش فوق العاده را به خانه یا محیط کار منتقل می کنند. اگر کابینتهای فلزی دارید آن را به MDF یا چوب تغییر دهید یا اگر از رنگ کابینتهای خود خسته شدید یک رنگ جدید برای آنها تهیه کنید. اگر بخواهیم تفاوت این دو را به سادگی برایتان شرح دهیم این است که دکوراسیون داخلی منزل به چیدمان یک خانه از طریق کم و زیاد کردن اشیاء در آن و تغییر جای آنها اتلاق میشود، در حالی که منظور از طراحی داخلی در واقع طراحی شکل و ماهیت بنا است به کمک عناصری که فراتر از اشیا میروند و پیش از دکور کردن، یک فضای کاملاً مهندسی شده طبق استانداردهای جهانی در علم معماری را به شما تحویل میدهند.

طلا همیشه با ثروت و توانگری همراه بوده است و استفاده از اکسسوری به رنگ طلایی بلافاصله جلوه ای لوکس و مجلل به خانه شما می دهد. در چنین مواقعی، استفاده از هر سانتیمتر فضای خانه اهمیت پیدا میکند. در این سبک از طراحی دکوراسیون داخلی بیشتر رنگهای شاد مورد استفاده قرار میگیرند. یکی از رایجترین و متداولترین اشتباهات میان عموم مردم در بحث دکوراسیون داخلی منزل این است که آن را با طراحی داخلی اشتباه گرفته و در موقعیت مورد نیاز، بعضا به جای یکدیگر به کار میبرند. سعی کنید کابینت ها را از بین رنگ هایی که همیشه مد هستند انتخاب کنید تا به سرعت از مد نیفتند و خسته کننده نشوند. همچنین بهتر است پیش از طراحی کاغذ دیواری با یک طراح حرفه ای دکوراسیون و متخصص در این زمینه مشورتی انجام دهید، تا به طرح مورد علاقه و خاص خودتان برسید.

این مسئله زمانی اهمیت بیشتری دارد که تلویزیون را در سالن نشیمن نصب کنید. این رنگ آبی را می توانید به واسطه رنگ آمیزی اتاق خواب، استفاده از کاغذ دیواری یا با استفاده از پرده و وسایل تزئینی در اتاق به وجود آورید.همچنین استفاده از تابلو با تصاویر مناسب و روحیه بخش نیز می تواند برای فضای اتاق خواب گزینه مناسبی باشد. در صورت تمایل می توانید از آینه دکوراتیو در قسمت پذیرایی و یا اتاق ها استفاده کنید. آینه ها دسته بندی متفاوتی دارند که وجودشان در قسمت های مختلف منزل ضروی است. برای چیدمان وسایل در دکوراسیون داخلی منزل شما باید عناصر را به گونه ای بچینید که زیبایی عناصر به آسانی به چشم بیاید و همچنین موجب شلوغی فضا نگردد.

در طراحی دکوراسیون منزل به سبک مدرن حس سادگی در همه المانهای منزل از جمله مبلمان مشاهده میشود. افرادی که به دنبال سادگی و در عین حال شیک بودن هستند، سبک طراحی مدرن را انتخاب میکنند. جزئیات در این سبک کم بوده و معمولاً تم رنگی مونوکروم یا تک رنگ را دنبال میکنند. سبک شناسی در دکوراسیون داخلی منزل یا طراحی داخلی ویلا خود به عنوان یک مهارت محسوب میشود. می توان گفت در صورتی که این طراحی به شکل اصولی انجام نشود، ممکن است یک فضای بزرگ، کوچک به نظر برسد و یا زیباترین وسایل به طور کلی از دید پنهان بماند. در سبک دکوراسیون داخلی منزل به شیوه معاصر یا امروزی بیشتر از رنگهای خنثی استفاده میشود. استفاده از کاغذ دیواری نیز یک روش بسیار جذاب و کاربردی و ارزان برای زیبا سازی دیوارهای دکوراسیون مدرن و کلاسیک می باشد. شما در سبک امروزی با نبود قوانین خاص شاهد یک هارمونی زیبا از عناصر در کنار هم خواهید بود. اگر فضای شما قسمت بندی شده است، بهتر است که برای هر قسمت از خانه یک رنگ خاص را در نظر بگیرید. حتی اگر زیبا ترین و گران ترین وسایل را برای دکوراسیون فضای خانه تان تهیه کرده باشید ولی علم چیدمان آن را نداشته باشید، قطعا در زیباسازی فضای داخلی منزلتان موفق نخواهید شد.

اما اگر بتوانید از حس زیبای درونی خود کمک بگیرید، می توانید پس از مشاهده ایده های مختلف، بهترین تصمیم گیری را برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل فوق العاده خود داشته باشید. اگر بهدنبال طراحی دکوراسیون هستید گزینهی بله را انتخاب کنید. ساخته می شوند و جلوه قابل توجهی را به وجود می آورند. همچنین حداقل و حداکثر مبلغ قابل پرداخت برای هر وسیله را هم مشخص کنید. نوع قرار دادی که قرار است برای منزل شما به انجام برسد را مشخص کنید بر فرض اگر ساعتی، درصدی و یا بر حسب متر مربع است یک حساب سرانگشتی از مسئول پروژه بخواهید. هدف برجسته کردن اِلمان ها یا همان نقش و نگار سرستون ها و منبت کاری ها در سبک معماری کلاسیک می باشد . البته باید این نکته را یادآوری کنیم طراحی اینگونه باغ ها مانند طراحی باغ ۳۰۰۰متری نیازمند صرف هزینه زیادی است. اولین نوع برآورد هزینه طراحی دکوراسوین داخلی به شکل ساعتی است که بیشتر به مشاوره ها اختصاص دارد.

استفاده بهینه از فضای خانه در دکوراسیون داخلی منزل کوچک ایرانی و مدرن آنهم با خلاقیت نکته مهم دیگری است که نباید از آن غافل شوید. برای طراحی داخلی پذیرایی از سبک های مدرن و کلاسیک استفاده کنید همچنین توجه داشته باشید سبک دکوراسیونی که برای طراحی پذیرایی در نظر می گیرید در سایر اتاق ها و فضاهای منزل نیز باید اعمال شود از این رو بهتر است برای دیزاین داخلی سالن پذیرایی حساسیت لازم را به خرج بدهید. به عنوان مثال در وهله اول باید نسبت به درب ورودی منزل خود توجه داشته باشید. در سبک مدرن رنگهای خنثی، اکسسوریهای ساده و فاقد پیچیدگی حرف اول را میزنند. از سبک مدرن الهام گرفته شده و سادگی و ظرافت حرف اول رو در اون میزند.

علاوه بر نور طبیعی، نورهای مصنوعی به صورت مخفی طراحی کنید برای مثال در زیر کابینتها یا سقف. یک روش استفاده از نور مستقیم و دیگری استفاده از نور غیرمستقیم و یا مخفی است. این قسمت می تواند یک اتاق دنج و آرام باشد و از بهترین دیزاین با عناصر طراحی داخلی بهره ببرد. بسیاری از افراد تصور می کنند که طراحی فضای کوچک منازل کار دشواری است و نیز خانه های کوچک حسرت استفاده از خیلی از وسایل را بر دل آنها می گذارد، در صورتی که با کمی خلاقیت و بهره گیری از انواع وسایل مدرن امروزی می توان دکوراسیونی شیک و مطابق سلیقه خود در منزل ایجاد نمایید. طراح دکوراسیون داخلی وظیفه ترکیب وچیدمان وسایل خانه مانند مبل ها، لوسترها، تابلوها، فرش ها، کاغذ دیواری، نوع رنگ آمیزی و… نوع محاسبه قیمت دکوراسیون داخلی بر مبنای دستمزد ثابت چگونه است؟ علاوه بر این، یک اتاق خواب فضایی اشتراکی بین چند نفر بوده که این مورد باعث می شود تا اتاق ها نیازمند تفکری درست برای طراحی باشند. برای این که با انواع سبک طراحی داخلی بیشتر آشنا شوید و بدانید که چه ویژگیهایی دارند، تا انتهای بحث ما را همراهی کنید.

به طور کلی دکوراسیون داخلی امری متفاوت از خرید و چیدمان وسایل گران قیمت و لاکچری می باشد. به طور کلی، دکوراسیون شامل مجموعه عملیاتی برای چیدمان مبلمان و وسایل هماهنگ با فضا برای افزایش زیبایی فضا می باشد. اضافه کردن چند وسیله که هماهنگ با دوره ساخت خانه شماست(برای مثال پارچههای بته جغه) و نیز چند وسیله مدرن باعث میشود حس و حال سنتی فضای شما به زندگی مدرن امروزی گره بخورد. فضای داخلی خانه را شلوغ نکنید و از خرید وسایل بیهوده بپرهیزید. در دکوراسیون لاکچری، قطعاً ردپایی از فناوریهای جدید را نیز مشاهده میکنید. شما با سبک دکوراسیون مدرن، سبک معاصر، سبک کلاسیک، سبک اسکاندیناوی، سبک مینیمالیستی، سبک ماکسیمالیست، و بسیاری موارد دیگر برخورد میکنید. با انتخاب صحیح مبلمان از نظر شکل ظاهری، رنگ و مدل میتوانید بهترین طراحی تی وی روم را اجرا کنید. بنابراین میتوانید با ما در این مقاله همراه باشید و سبک دلخواه و دلنشین خود را همراه ما انتخاب کنید. دکوراسیون منزل با رعایت اصول هنر و دیزایین یک چیدمان منحصر به فرد ایجاد میشود.

طراح های داخلی از این واژه به جهت توصیف چگونگی رابطه ی میان دو جسم در یک فضا مانند اتاق به کار می گیرند. هر سبک با توجه به ارزش ها و ویژگی هایی که دارد از ترکیب رنگ های مختلفی استفاده می کند . یکی از المان های مهمی که در طراحی باغ باید خریداری شده و به آن توجه شود، انتخاب مبلمانی است که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. شما با تعویض بالش، کوسن یا روکشهای آنها با روکشهای جدید که دارای رنگها و طرحهای شاد هستند؛ تمیزی و شیک بودن را به فضا انتقال میدهید. امروزه دکور کردن یا اصطلاحاً دیزاین کردن یک خانه از مقوله سلیقه شخصی فراتر رفته و به یک متود که شما و محل زندگیتان را منحصر به خودتان میکند تبدیل شده است. دکوراسیون داخلی لوکس خانه جذابیت و طرفداران خاص خودش را دارد که ویژگی و قسمت های متفاوتی دارد که در هنر عمران سعی داریم هر کدام را به صورت مختصر توضیح دهیم. همچنین با انتخاب رنگ های خاص و جذاب نیازی به تغییر رنگ دکوراسیون در هر سال طراحی داخلی خانه ویلایی وجود ندارد .

مرد داستان ما بودجه بسیار کمی برای خرید آپارتمان در اختیار داشت و نهایتا موفق شد یک ساختمان قدیمی غیر مسکونی را در خیابان فلورانس تل آویو متناسب با پولی که در اختیار داشت پیدا کند. اکثر ما دکوراسیون منزل خود را براساس بودجه کم طراحی می کنیم و در صورت فراهم بودن شرایط مالی طراحی دکوراسیون را به مراحل بالاتر می بریم تا به مدل کاملا ایده آل خود برسیم. اگر بودجه شما و متراژ حمام کافی باشد، میتوانید به نصب وان هم فکر کنید. خانههای کوچک کاملاً به موارد صنعتی فکر کنید. انتخاب نمایید. برای انتخاب کاغذ دیواری در خانه های کوچک بهتر است از کاغذ دیواری با رنگ های روشن استفاده کنید. به جای آن خانه فضای بازتری به خود می گیرد و همین امر سبب می شود تا حس دلگیری و کم نوری محیط از بین برود. در زیر ۵ دسته اصلی دکوراسیون ایرانی را به شما معرفی میکنیم تا بهتر بتوانید به سبک دکوراسیون منزل خود را بیابید.

پیش از اینکه عموم مردم با تاثیرات شگفتانگیز یک دکوراسیون داخلی منزل اصولی و تخصصی آشنا شوند، تصور میکردند که چیدمان یک خانه و دکور کردن آن از یک الگو و چهارچوب خاص و معین که براساس یک قاعده اصولی تنظیم شده است، پیروی نمیکند و این سلیقه افراد است که حال و هوا و اتمسفر یک خانه را از خانهای دیگر متمایز میکند. برای دکوراسیون خانه های کوچک انتخاب فرش های بزرگ اصلاً توصیه نمی شود. زیرا مبلمانها در این سبک بزرگ بوده بنابراین نیاز به فضای بیشتری دارند. دکوراسیون داخلی دارای اصول و قواعدی می باشد که در ادامه به بررسی این اصول خواهیم پرداخت.