رتبه، آموزش ترید و ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx رمز ارز یار

اگر میخواهید از تخفیف ها و اعلانات ما در لحظه با خبر شوید گزینه بله و سپس گزینه Allow را کلیک کنید. در عکس پایین تمامی توضیحات بالا با تصویر نشان داده شده برای دیدن با کیفیت عکس ذیل کلیک کنید. برای ورود به نرم افزار نیاز به وی پی ان هست چون داخل ایران فیلتر شده.

رتبه، آموزش ترید و ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx رمز ارز یار می‌توانید با وارد کردن کد تخفیف «ghx3r» در قسمت ریفرال «referral» هدیه کاهش هزینه کارمزد معاملاتی را از ما بگیرید. ببخشید من داخل کوینکس حساب دارم متاسفانه رمز جیمیل رو فراموش کردم و نمیتونم وارد حسابم بشم. بخاطر همین به اون کدی که به جیمیلم فرستاده میشه تا وارد برنامه بشم دسترسی ندارم.

اشکالی نداره، کوینکس به خاطر امنیت شما این پیغام را میده. اما سعی کنید همیشه از یک کشور بهش متصل بشید که اگر کسی خواست شما را هک کند مطلع شوید. بر خلاف معاملات فیوچر سنتی، در معاملات فیوچر perpetual قیمت‌ها باهم یکسان بوده و یا بسیار به هم نزدیک می‌باشند. به طور خلاصه، تفاوت اصلی مابین معاملات فیوچر سنتی و معاملات فیوچر Perpetual در تاریخ سررسید این قراردادها می‌باشد. که در معاملات فیوچر Perpetual چیزی به اسم تاریخ سررسید یا تاریخ انقضا وجود ندارد.

نکات مهم در خرید ارز دیجیتال بیت کوین

اکنون پس از صحبت درباره نحوه خرید اتریوم در کوینکس، در ادامه آموزش ترید در کوینکس قصد داریم درباره نحوه خرید اتریوم کلاسیک در این صرافی صحبت نماییم. ارز cet را بخرید هر قیمتی زیر 20 سنت چشم ببندین 3 سال دیگه بدون توجه به شایعات براحتی بالای 5 دلار بفروشید…. در ضمن دنبال ارزهای بدونه بنیاد پامپی دامپی نرید که خیلی خطرناکه…. دوستان عزیز کوینکس یه اکوسیستم هست که توی بخش دیفای جزو برترین ها به حساب میاد که همه جور خدماتی رو که یه اکوسیستم دیفای داره را به کاربران ایرانی می دهد. برای ثبت نام در صرافی کوینکس اگر از اینترنت ADSL استفاده می کنید فیلتر شکن یا VPN خود را وصل نمایید، برای اینترنت خطوط موبایل مشکلی ندارد و بدون VPN می توانید وصل شوید. تا سقف ده هزار دلار در روز می توانید برداشت انجام دهید.

Deposit که تنها روشی است که در داخل ایران مناسب می‌باشد و نسبت به روش اول کارمزد خیلی کمتری دارد. در این روش شما به‌عنوان مثال در کیف پول سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری خود تتر یا بیت کوین دارید و قصد انتقال آن به این صرافی و تبدیل آن به سایر ارزها دارید. پس روی Deposite کلیک می‌کنیم تا صفحه زیر نمایش داده شود.

برای مثال فرض کنید شما سفارش خرید ارز دیجیتال A با قیمت ۲۵ دلار قرار داده‌اید. تا زمانی که سفارش کامل نشود گفته می‌شود که این سفارش اجرا نشده است. در این شرایط، موجودی شما کمتر از موجودی واقعی حساب شما می‌شود.

تاریخچه و پیشینه کوینکس

تا جایی که من اطلاع دارم فقط با پاسپورت می توان احراز هویت آموزش صرافی کوینکس فارسی با موبایل کرد. شما می توانید به وسیله ی استک کردن ارزهای CET خود در خدمت ماینینگ کوینکس شرکت کنید. فقط توصیه ما این هست که اصلا با نرم افزارهای تغییر ایپی به سایر کشورها، برای کوینکس وصل نشوید. ارز shiba را کوینکس نداشت، خواستم بدونم از چه صرافی میتونم اونو بخرم. میتونید در دوره ی ارزدیجیتال مجموعه ما ثبت نام نمایید.

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

زیرا همانطور که اگر سود کنید چند برابر هواهد شد ، به همان میزان اگر ضرر هم کنید چند برابر بوده و ممکن است کل دارایی خود را از دست دهید. از قسمت سرچ سمت چپ نیز می توانید جفت ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که با توجه به اینکه این روزها کاربران موبایل ها تعداد به مراتب بیشتر است، از این رو توصیه می‌کنیم که با استفاده از اپلیکیشن کوینکس بهتر از خدمات این صرافی استفاده نمایید. زیرا عملا محدودیت نیاز به استفاده از فیلتر شکن و VPN را نیز نخواهید داشت. ۳- بعد از وارد کردن کد دو عاملی روی گزینه NEXT کلیک کنید.