ساختمان اداری تجاری ترمه پروژه های برتر معماری ایران | amosarchitecture

رنگ قرمز تفکر عملی را ارتقا می‌دهد و همچنین باعث می‌شود شما در نگاه مشتری با اعتماد به نفس به نظر برسید. باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید، اما سه نکته وجود دارد که از همه مهمتر می باشند. تمامی آرشیو سایت در سرور های ایران نگهداری میشوند و بالاترین سرعت ممکن در دانلود را در اختیار شما قرار میدهد.تا 4 برار سریعتر، ایمنی بیشتر… قطعا شما هم در اطراف خودتان ساختمان‌های زیادی دیده‌اید که طبقات اولیه آن‌ها کاربری تجاری و واحدهای طبقات بالایی آن کاربری اداری دارند. در این مقاله ما تلاش خود را بر مبنای آن قرار دادیم که شما را با هرآنچه که باید در مورد بازسازی اداری بدانید و ممکن است به دردتان بخورد، آشنا کنیم. اولین مزیت بازسازی این است که نه تنها باعث حفظ سازه قبلی می شود، بلکه منجر به نگهداری آن ساختمان و افزایش طول عمر آن می گردد.

  • پارتیشن های ام دی اف، چوبی، آلومینیومی و شیشه ای برای جدا کردن فضاها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • فضاهای داخلی ساختمان به اندازه کافی به طور طبیعی تهویه می شوند و نور میگیرند.
  • مطلبطراحی ساختمان اداری مدرن، زیبایی خیره کننده شرکت دارویی سیناژنجزییات بیشتری را در رابطه با این ساختمان با شما در میان می گذارد.
  • به عبارت دیگر در نمای ساختمان اداری می توان از تلفیق مدرن و سنتی استفاده کرد.
  • هنگامی که افراد وارد یک ساختمان یا یک دفتر اداری می‌شوند بایستی در آنجا احساس آرامش و راحتی نمایند.
دفتر اداری TZ پروژه جامع با عرصه های اداری، رستوران، سالن نمایش، کافی نت و فضای باز برای برگزاری همایش می باشد. در این پلان اولیه برای یک ساختمان اداری نیز باید برخی نکات رعایت شود. این ساختمان اداری، که توسط Behnisch & Partner طراحی شده است، دفتر مرکزی تعداد زیادی از شرکت های فناوری-زیستی می باشد.

http://barbarietehran.ir

در پاره ای از موارد کارفرمایان توان پرداخت هزینه های بالا برای طراحی نما را ندارد و یا تمایلی به این موضوع ندارند. بنابراین بسیار مهم است که در نمای ساختمان اداری از متریالی استفاده شود که قابل شستشو بوده و دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. این متریال ها در برابر تابش نور آفتاب تغییر رنگ نمیدهند و در برابر ضربه و شکستگی نیز مقاوم می باشند. یکی از مهمترین نکات در مورد طراحی نمای ساختمان اداری این است که این نما قابلیت شستشو داشته باشد. نمای ساختمان اداری می تواند بیانگر هویت کسب و کار شما و شان آن باشد. یکی از نکاتی که در مورد طراحی نمای ساختمان اداری می توان به آن اشاره کرد، تهویه مناسب ساختمان اداری می باشد.

رستوران و چایخانه در طراحی ساختمان اداری:

به همین منظور می مجله خبری معماری و ساختمان آموس از المان ها و یا لگوی کارخانه در قسمت ورودی یا نگهبانی استفاده نمود. افراد در کنار گیاهان به معاشرت و خوردن غذا می پردازند که علاوه بر زیبایی بصری اصل نزدیکی به طبیعت که در طراحی این فضا بسیار مهم بوده است، رعایت شده است. در همه ی فضاها بسیار از احجام چند وجهی با سطوح منحنی بهره گرفته شده است که در کل فضایی بسیار نزدیک به طبیعت به وجود آمده است. دستگیره های منحنی شکل و بافت طبیعی دیوار از نمونه های استفاده از عناصری هستند که طبیعت را تداعی می کنند .

شاخص های طراحی ساختمان اداری سبز

استودیو 505 توسط شرکت ساخت و توسعه Groton به طراح ساختمان اداری و توسعه بدون کربن 6 ستاره گرین استار واگذار شد. این ساختمان نسبتاً كوچك به منظور ارتقاء عملکرد كل ساختمان چندین سیستم محیطی را ادغام می كند. این سیستم ها شامل یک بام سبز وسیع و سیستم جمع آوری آب باران است که می تواند ساختمان را برای تامین آب، پایدار سازد. ساختمان پیکسل یک نمای کاملاً چشمگیر دارد که ترکیبی از کاربرد و عملکرد را به نمایش می گذارد. این نما از ترکیب سایه بان های ثابت، کرتین وال دو جداره براق و صفحه های خورشیدی تشکیل شده است. با توجه به سیستم رتبه بندی گرین استار و همچنین گواهینامه پلاتین LEED، ساختمان پیکسل موفق به کسب نمره 100 شده است.

مزایای دیوار سبز