سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل | amosarchitecture

می‌توانید با گسترش آن به ویکی‌پدیا کمک کنید. در کارهای ساختمانی انواع مختلفی از شمع‌ها، بر حسب شرایط تحت الارضی ، سطح آب زیر زمینی ، و نوع باری که باید حمل شود ، مورد استفاده قرار می‌گیرد .

  • معرفی نماینده هیئت مدیره سازمان استان جهت عضویت در کمیسیون‌های حل اختلاف مالیاتی در رسیدگی و تشخیص مالیات فنی و مهندسی اعضای سازمان.
  • دفاع از حقوق اجتماعی و حیثیت حرفه‌ای اعضا و تشویق و حمایت از فعالیت‌های با ارزش و برگزاری مسابقات حرفه‌ای و تخصصی و معرفی طرح‌های ارزشمند.
  • به سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرزخوش آمدید.

در راستای بهبود اطلاع رسانی سازمان در نظرسنجی پورتال جدید سازمان شرکت نمایید و نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را ارسال فرمایید. عملیات اجرایی ساختمان باید منحصرا توسط مهندس مجری ساختمان که دارای صلاحیت اجرای ساختمان هستند انجام… ساخته های عظيم بشری نشان دهنده دانش، توانايي و مهارت مهندسان ساختمان است. تامين ايمنی، بهداشت، سلامت و آسايش مردم در ساختمان ها، هدف اصلی مهندسان ساختمان است. مهندسان ساختمان تلاشگران عرصه آبادانی و عمران کشورند. ارائه خدمات کارشناسی فنی به مراجع قضایی و قبول داوری در اختلافاتی که دارای ماهیت فنی است.

اهم مصوبات جلسه هیات مدیره (۲/مردادماه/۱۴۰۱)

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات… به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان… به سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرزخوش آمدید. سازمان نظام مهندسی ساختمان دارای واحدهای استانی است و از نظر حقوقی هر سازمان استانی دارای شخصیت مستقل است. ارکان سازمان عبارت است از سازمان استان‌ها، هیئت عمومی سازمان، شورای مرکزی، رئیس سازمان و شورای انتظامی.

گروه‌های تخصصی

هرکدام از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها دارای ارکان چهارگانه مجمع عمومی، هیئت مدیره ، شورای انتظامی و بازرسان هستند. به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، چهارمین جلسه بازرسان با مجریان ذیصلاح… به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ، سرپرست واحد انفورماتیک سازمان…

برمجله خبری معماری و ساختمان آموس‌ریزی در جهت تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در معماری و شهرسازی. بدينوسيله از شما عزيزان دعوت می كنم ارتباط مستمر خود با سايت را حفظ فرموده ،‌ ما را جهت تقويت محتوای آن ياری فرماييد ، پيشنهادها ، ديدگاه ها و اخبار و اطلاعات ارسالی شما ، راهگشا خواهد بود. تبریک به آقای مهندس سیفی در خصوص انتخاب مجدد ایشان به عنوان …

http://barbarietehran.ir

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس