سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان | amosarchitecture

مهندسان تلاش می کنند تا نقش موثری در توسعه پايدار کشور داشته باشند. همکاری با مراجع استان در هنگام بروز سوانح و بلایای طبیعی. دفاع از حقوق اجتماعی و حیثیت حرفه‌ای اعضا و تشویق و حمایت از فعالیت‌های با ارزش و برگزاری مسابقات حرفه‌ای و تخصصی و معرفی طرح‌های ارزشمند. این یک مقالهٔ خرد مهندسی عمران است.

  • داشتن سنوات لازم ، شرکت در دوره های مربوطه که توسط خود سازمان نظام مهندسی هر استان برگزار می‌شود و قبولی در آزمون‌های پایان دوره از شرایط ارتقا پایه می‌باشد.
  • مهندسان تلاش می کنند تا نقش موثری در توسعه پايدار کشور داشته باشند.
  • برای مهندسان بن بست وجود نخواهد داشت.

تنظیم روابط بین صاحبان حرفه‌های مجله خبری معماری و ساختمان آموس ساختمان و کارفرمایان و کمک به مراجع مسوول در بخش ساختمان و شهرسازی در زمینه ارجاع مناسب کارها به صاحبان صلاحیت و جلوگیری از مداخله اشخاص فاقد صلاحیت در امور فنی. اولین تشکل‌های مهندسی در ایران، کانون‌های مهندسین استان‌ها بودند که توسط مهندس مهدی بازرگان و همقطارانش بنیانگذاری شد[۳] و تا کنون نیز در بسیاری از شهرهای بزرگ ایران دایرند و بیشتر به امور صنفی می‌پردازند. با پسروی حزب نهضت آزادی ایران، تلاش‌هایی برای تضعیف کانون‌ها و واگذاری اختیارات و امکانات این کانون‌ها به سازمان‌های نظام مهندسی گسترده‌تر شده‌است. به اطلاع شرکت های حقوقی، دفاتر طراحی، مهندسان طراح، مهندسان ناظر، سازندگان مسکن(مجریان ذیصلاح) می رساند؛…

معاونت امور دفاتر نمایندگی

سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمانی غیردولتی است که در جهت تحقق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال ۱۳۷۴ مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی تأسیس گردیده است. مهندسان دارای مدرک تحصیلی در رشته های هفت گانه عمران، معماری ،تأسیسات برقی ، تأسیسات مکانیکی ، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک می توانند به عضویت سازمان نظام مهندسی ساختمان در آیند. براساس این قانون ، مهندسان برای فعالیت در زمینه طراحي ، نظارت و اجراي ساختمانهاي بخش غیردولتي می بایست دارای صلاحیت حرفه اي (پروانه اشتغال به کار مهندسي) باشند. بدینوسیله از کلیه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان که داری عضویت معتبر می باشند جهت شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت اول) که در روز چهارشنبه… به منظور هماهنگی در امور سازمان‌های استان هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان از کلیه اعضای اصلی هیئت مدیره سازمان‌های استان در سطح کشور تشکیل می‌شود. شورای مرکزی متشکل از ۲۵ نفر عضو اصلی و ۷ نفر عضو علی‌البدل از بین دو برابر اعضای سازمان هیئت مدیره که توسط هیئت عمومی، انتخاب و به وزیر راه و شهرسازی معرفی می‌شوند و توسط وزیر راه و شهرسازی برای مدت ۳ سال انتخاب می‌شوند.

نامه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سامانه اتصال…

که پاسخ های سازمان به آنها شما را در تسریع دریافت خدمات یاری می نماید. با توجه به ضرورت رعایت بهداشت عمومی جامعه و به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نامه د… اولین جلسه کمیسیون پایش اخلاق حرفه ای شورای مرکزی برگزار شد. نامه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سامانه اتصال…

شرایط جدید ثبت‌نام تسهیلات بانک قرض‌الحسنه رسالت برای اعضای دارای پروانه اشتغال به کار سازمان

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروز انقلاب شکوهمند… © تمام حقوق این سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان محفوظ است. تمامی حقوق این وب سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان محفوظ می باشد. کلیه حقوق وب سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر محفوظ می باشد.

http://barbarietehran.ir

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس