سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه | amosarchitecture

بیانیه مجله خبری معماری و ساختمان آموس نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروز انقلاب شکوهمند… © تمام حقوق این سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان محفوظ است. تمامی حقوق این وب سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان محفوظ می باشد. کلیه حقوق وب سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر محفوظ می باشد.

  • آنان يا راهی خواهند يافت يا راهی خواهند ساخت.
  • در سال 1369 تاسيس و با تعداد عضو در 7 رشته و 48 پرسنل در حال خدمات رساني مي باشد.در طي چند سال گذشته دفاتر نمايندگي سازمان در 12 شهرستان پاوه، سنقر، جوانرود ، روانسر، سرپل ذهاب ، هرسين ، کنگاور ، صحنه ،اسلام آباد ، گيلانغرب ، کرند ، قصرشيرين تاسيس شده است.
  • در راستای بهبود اطلاع رسانی سازمان در نظرسنجی پورتال جدید سازمان شرکت نمایید و نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را ارسال فرمایید.
  • کلیه حقوق این پایگاه متعلق به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران می باشد.
  • لغو آزمونها و دوره های آموزشی صدور، تمدید و ارتقاء پایه پروا…

مهندسان تلاش می کنند تا نقش موثری در توسعه پايدار کشور داشته باشند. همکاری با مراجع استان در هنگام بروز سوانح و بلایای طبیعی. دفاع از حقوق اجتماعی و حیثیت حرفه‌ای اعضا و تشویق و حمایت از فعالیت‌های با ارزش و برگزاری مسابقات حرفه‌ای و تخصصی و معرفی طرح‌های ارزشمند. این یک مقالهٔ خرد مهندسی عمران است.

اهم مصوبات هیات مدیره (۴/اردیبهشت/۱۴۰۱)

آقای محمدسعید کریمی در مسابقات طراحی کشوری سال ۱۳۹۸ رتبه اول را بدست آورد و بهترین طراح معرفی شد. به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و به نقل از واحد سازندگان مسکن… به اطلاع علاقمندان امر پژوهش می رساند سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نظر دارد جهت راه اندازی … در حال حاضر کلیه ارکان سازمان نظام مهندسی ساختمان در سطح استان‌ها و در سطح کشور شکل گرفته‌است و با حدود پانصدهزار نفر عضو، فعالیت خود را به انجام می‌رساند. داشتن سنوات لازم ، شرکت در دوره های مربوطه که توسط خود سازمان نظام مهندسی هر استان برگزار می‌شود و قبولی در آزمون‌های پایان دوره از شرایط ارتقا پایه می‌باشد.

اهم مصوبات هیات مدیره (۱۱/اسفند ماه/۹۸)

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت مازندنظام میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. برای مهندسان بن بست وجود نخواهد داشت. آنان يا راهی خواهند يافت يا راهی خواهند ساخت.

خیر، برای شرکت در آزمون نیازی به عضویت نبوده ولی پس از قبولی باید در سازمان نظام مهندسی، در شهر مربوطه عضو شوید. کمک به ترویج اصول صحیح مهندسی و معماری و همکاری با وزارت مسکن و شهرسازی و شهرداری‌ها در زمینه کنترل ساختمان و اجرای طرح‌های یاد شده با استفاده از خدمات اعضای سازمان استان. سایر مواردی که در آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان تعیین شده‌است. معرفی نماینده هیئت مدیره سازمان استان جهت عضویت در کمیسیون‌های حل اختلاف مالیاتی در رسیدگی و تشخیص مالیات فنی و مهندسی اعضای سازمان. در قانون نظام معماری و ساختمانی مصوب سال ۱۳۵۲ و اصلاح‌شدهٔ سال ۱۳۵۶ تأسیس دو سازمان نظام مهندسان معمار و شهرسازی و سازمان نظام مهندسان ساختمان و تأسیسات پیش‌بینی‌شده بود.

http://barbarietehran.ir

تحریریه مجله معماری و ساختمان آموس